Hill aan de overkant van het netquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:31 schreef Blue_note het volgende:
Zelden zo'n graftakke lelijke vrouw als Buijs gezien
Voornamenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:32 schreef KaBuf het volgende:
Anne![]()
Celeste
Laura
Lonneke![]()
Praktisch het hele team![]()
Niet ZO lelijk als Buijs. Die wallen, die haakneus, dat lang, zuur, irritant gezicht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:32 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Hill aan de overkant van het net
Ze niet allemaal persoonlijk kennen.quote:
Oh Hill dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:34 schreef KaBuf het volgende:
Die nr 15 van de VS![]()
Die kleine dansjes telkens![]()
Weet iemand wie dat is?
Tof kind dat johquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Niet ZO lelijk als Buijs. Die wallen, die haakneus, dat lang, zuur, irritant gezicht.
dat is Hill toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:34 schreef KaBuf het volgende:
Die nr 15 van de VS![]()
Weet iemand wie dat is?
Ja was ik ook al achter maar thanksquote:
Ik geloof Murphyquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:34 schreef KaBuf het volgende:
Die nr 15 van de VS![]()
Weet iemand wie dat is?
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nee, Murphy is een ander nummer
Mooi dan mag ik d'rquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:37 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Alsjeblieft het kots komt mijn leuter uit
Ik word echt agressief van haar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:36 schreef KaBuf het volgende:
Die Hill is toch leuk jongens![]()
[ afbeelding ]
Dat is meestal n goed teken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:37 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Alsjeblieft het kots komt mijn leuter uit
Hoop hetquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:39 schreef Nattekat het volgende:
De team die als eerste op voorsprong komt, verliest de zet toch?
Que?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:39 schreef Nattekat het volgende:
De team die als eerste op voorsprong komt, verliest de zet toch?
Dit is zo wel een beetje de samenvatting van TeamNL teamsportenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is klaar. Nu wordt Nederland overhoop gespeeld. Je had de vorige set MOETEN winnen. En je had de kansen
Ik ook. Zo'n zelfingenomen Amerikaanse smoelquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:40 schreef Blue_note het volgende:
[ afbeelding ]
Dela is goed in typecasting met zo'n lijk.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is klaar. Nu wordt Nederland overhoop gespeeld. Je had de vorige set MOETEN winnen. En je had de kansen
Daar ging m'n koffie, .... ranjaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:40 schreef Blue_note het volgende:
[ afbeelding ]
Dela is goed in typecasting met zo'n lijk.
Neem dit team niet zoveel kwalijk verder hoor. Fantastisch gestreden en hier 4e is boven alle verwachtingen. Al zat er uiteindelijk nog meer in, het verschil met VS, China, Servie is zo klein.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:40 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Dit is zo wel een beetje de samenvatting van TeamNL teamsporten
Dat had ik vooraf nooit verwacht maar toch een beetje jammer al die vierde plaatsenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neem dit team niet zoveel kwalijk verder hoor. Fantastisch gestreden en hier 4e is boven alle verwachtingen. Al zat er uiteindelijk nog meer in, het verschil met VS, China, Servie is zo klein.
Druk minderquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom kunnen ze het wel vanuit achterstand?
Toch maar ff quoten voor het geval datquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:41 schreef F.M.D. het volgende:
dit geeft amerika niet meer weg. die staan niet bekend als chokers zoals de onze.
Zo praat hij ook. Echt zo'n stereotype all-American sportcoach stem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:43 schreef iBenny het volgende:
Die coach ziet er ook zo Amerikaans uit als maar kan
Omdat kutland.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:44 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom is het publiek tegen Amerika?
Verstand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:44 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom is het publiek tegen Amerika?
Dit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:46 schreef Karrs het volgende:
Maar toch, vierde bij je Olympisch debuut... knap hoor.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:48 schreef marimbondo het volgende:
Gewoon alle ballen op het smoelwerk van die Hill nu
het kan nog!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:50 schreef Ludacriss het volgende:
Wel echt jammer dat het allemaal net niet is. Met 3 teams op de 4de plaats eindigen. Helaas...
USA gaf in de tweede set gewoon een voorsprong weg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Over en uit
Toch dingen niet over de streep kunnen trekken.
Waarom geven USA voorsprong niet weg en wij wel?
Die was wel wat slecht weggegeven ja, niet dat je het anders wel had geredquote:
Je kan ook strijdend ten onder gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was wel wat slecht weggegeven ja, niet dat je het anders wel had gered
OMDAT DIE ALTIJD ZOVER KOMEN EN NEDERLAND VOOR HET EERST ZOVER GEKOMEN IS MISSCHIEN?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Over en uit
Toch dingen niet over de streep kunnen trekken.
Waarom geven USA voorsprong niet weg en wij wel?
JINX!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Die teamsporten deze Spelenik kijk nog eens een keer handbal, volleybal en hockey.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:54 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ze gaan in ieder geval wel met een Plak naar huis.
Hehehequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:54 schreef JeffreyH93 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, dan kunnen we vanaf nu genieten van alle domme zure reacties.
GOUD VOOR FONTIJNquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:52 schreef JeffreyH93 het volgende:
Helemaal geen schande dit, maar jammer om zo de Spelen voor Nederland af te sluiten.
tja de britse hockeyvrouwen stonden ook nooit in de olympische finale, maar pakken wel goud.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
OMDAT DIE ALTIJD ZOVER KOMEN EN NEDERLAND VOOR HET EERST ZOVER GEKOMEN IS MISSCHIEN?
Normaal mogen ze niet eens meedoen(behalve hockey dan)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Die teamsporten deze Spelenik kijk nog eens een keer handbal, volleybal en hockey.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:54 schreef JeffreyH93 het volgende:
CHOKE DUS?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
OMDAT DIE ALTIJD ZOVER KOMEN EN NEDERLAND VOOR HET EERST ZOVER GEKOMEN IS MISSCHIEN?
Plak is zwak onder servedruk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:54 schreef Ludacriss het volgende:
Ik had gehoopt dat Plak meer kon laten zien. Ze is me tegen gevallen terwijl ze tijdens de OKT echt geweldig was...
Beroepspessimistquote:
Die hebben vorig jaar nog het EK gewonnen van Nederland. De volleybalsters hebben totaal geen ervaring met grote finales spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:55 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
tja de britse hockeyvrouwen stonden ook nooit in de olympische finale, maar pakken wel goud.
Dat was dan ook 100% onverdiend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:55 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
tja de britse hockeyvrouwen stonden ook nooit in de olympische finale, maar pakken wel goud.
Zowel de halve finale als de finale de zwakkere ploegquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat was dan ook 100% onverdiend.
Handbaldames en volleybaldames waren ook gewoon een tikkie minder dan de rest, Ook al waren ze dichtbij.
Minder dan China vond ik ze niet, minder dan d e VS wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat was dan ook 100% onverdiend.
Handbaldames en volleybaldames waren ook gewoon een tikkie minder dan de rest, Ook al waren ze dichtbij.
Nog bokszilver en taekwando.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben nu wel echt compleet klaar met die hele Spelen. T heeft lang genoeg geduurd.
Als je boven je stand speelt komt er vaak een moment dat je dat niet meer volhoudt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zowel de halve finale als de finale de zwakkere ploeg
Ik had oprecht het idee dat ze door hadden kunnen stoten naar goud, maar die semi viel het helaas net verkeerd. Was echt gelijkwaardig. Nu wel terecht verlorenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je boven je stand speelt komt er vaak een moment dat je dat niet meer volhoudt.
Dat moment is nog niet gekomen. Langs zowel Nieuw-Zeeland en Nederland zijn ze gemazzeld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je boven je stand speelt komt er vaak een moment dat je dat niet meer volhoudt.
Beetje een dooddoener, we hadden ons ook helemaal niet kunnen kwalificeren of uitgesloten worden van deelnamequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef DeLuna het volgende:
Toch knap hoor. We hadden er ook gewoon in de groepsfase al uit kunnen vliegen
Maarja, dat is dan ook weer gebrek aan ervaring om zoiets af te maken. Dat komt nog wel de komende jarenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had oprecht het idee dat ze door hadden kunnen stoten naar goud, maar die semi viel het helaas net verkeerd. Was echt gelijkwaardig. Nu wel terecht verloren
Oh ik had het nog over de volleybaldamesquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat moment is nog niet gekomen. Langs zowel Nieuw-Zeeland en Nederland zijn ze gemazzeld.
Ze hebben gewoon een geweldige keepster die hun in beide wedstrijden in leven heeft gehouden.
Ik over allebeiquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh ik had het nog over de volleybaldames
De groep was best sterk en we hadden ook gewoon de eerste keer al van China kunnen verliezenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener, we hadden ons ook helemaal niet kunnen kwalificeren of uitgesloten worden van deelname
Sportman van het jaar is Churandy martina voor mij. Zoals sport hoort te zijn. Of zoals Pierre het heeft gewild. Hoe Eddy the eagle op de spelen is gekomen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:00 schreef Zorro het volgende:
Sportteam van het jaar is wel bekend nu.
De roeisters Head en Paulis.
Het enige team wat het waarmaakt.
Churandy op die manier zeker. Anders Dorian. 2x op rij goud voordat de medalrace gevaren wordt. Dan mag je zeggen dat je de beste bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Sportman van het jaar is Churandy martina voor mij. Zoals sport hoort te zijn. Of zoals Pierre het heeft gewild. Hoe Eddy the eagle op de spelen is gekomen.
'Meedoen is belangrijker dan winnen'
Dorian ja, ik vind toch dat je iets moet winnen om sportman van het jaar te worden. Doet verder niks af aan Martina.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Churandy op die manier zeker. Anders Dorian. 2x op rij goud voordat de medalrace gevaren wordt. Dan mag je zeggen dat je de beste bent.
Dit, is genoeg geweest. Hoop echt dat Fontijn morgen kan stunten en dat we een boksende Lucia op tv zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben nu wel echt compleet klaar met die hele Spelen. T heeft lang genoeg geduurd.
Dan gaat die ene chokende Chinees bij het schoonspringen ze de 2e plaats in het medailleklassement kostenquote:
Of andersom. GB pakt die tweede plaats door het niet diskwalificeren van Kennyquote:Op zondag 21 augustus 2016 04:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gaat die ene chokende Chinees bij het schoonspringen ze de 2e plaats in het medailleklassement kosten
Quin Boquote:Op zondag 21 augustus 2016 04:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gaat die ene chokende Chinees bij het schoonspringen ze de 2e plaats in het medailleklassement kosten
Neuh, want daar pakte China geen zilver*quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of andersom. GB pakt die tweede plaats door het niet diskwalificeren van Kenny
Nee dat was natuurlijk de openings wedstrijd tegen Chinaquote:Op zondag 21 augustus 2016 04:03 schreef Redefine het volgende:
USA - Nederland was uiteraard de echte finale qua toplanden
In die situatie zou China op 26 staan+deze is 27 en GB op 27-1 is 26, dus dat zou wel degelijk uitmakenquote:Op zondag 21 augustus 2016 04:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, want daar pakte China geen zilver*
Morgen mogelijk nog een gouden boksmedaille voor GB, dat dan wel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
In die situatie zou China op 26 staan+deze is 27 en GB op 27-1 is 26, dus dat zou wel degelijk uitmaken
Ja. Sowieso hebben we het nog over de mogelijke stand aan het einde van vandaag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen mogelijk nog een gouden boksmedaille voor GB, dat dan wel.
Lijstjes zijn altijd leuk. Vooral omdat iedereen dan weer aan dingen denkt die hij/zij al was vergeten. Maar ik ga mij er denk ik niet aan wagen, omdat ik toch heel veel dingen vergeet als ik die top tien maak.quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik heb mijn topic gemaakt. Nu even nadenken over mijn lijstjes.
Lijstjes.
Ze hebben bijna allemaal een andere achternaam hoor, maar goedquote:Op zondag 21 augustus 2016 04:25 schreef Dagoduck het volgende:
Als je in China lang bent moet je volgens mij verplicht gaan basketballen/volleyballen.
Die coach heet anders Lang Pingquote:Op zondag 21 augustus 2016 04:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben bijna allemaal een andere achternaam hoor, maar goed
Jammer genoeg geen Lang Ding.quote:
Zhu.quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:31 schreef Redefine het volgende:
Xu Ting toch wel de speelster van het toernooi.
Ah ja uiteraard.quote:
Soeting. Halve Nederlandse.quote:
Dan te bedenken dat Nederland hier allebei van heeft gewonnen en tegen China miniem verloorquote:Op zondag 21 augustus 2016 04:40 schreef Redefine het volgende:
Ik vind deze finale relatief van hoger niveau dan de handbalfinale. Uiteraard lastig te vergelijken. Maar ik vind deze ploegen beiden ook wel echt top.
Ja. Ook daarin wel het verschil. De handbaldames hebben laten zien dat ze tegen de top aanschurken, maar nog veel moeten leren (wat ik de aankomende jaren wel goed zien komen). De volleybalvrouwen hebben hier laten zien tot de absolute wereldtop te horen en alleen door wat gebrek aan dit soort toernooi ervaring nipt verloren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat Nederland hier allebei van heeft gewonnen en tegen China miniem verloor
Ik ben voor 5-setter.quote:
Ja, ben ik wel.quote:
Ik niet, maar ben wel voor Serviëquote:
Dan heb je weinig keuze.quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, maar ben wel voor Servië
Helaas hier geen DSQ, waardoor de derde set toch wel naar Servië zou gaan.quote:
Knap stom.quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:52 schreef Redefine het volgende:
Wel knap dat ze nog door bleef spelen met die handblessure.
Van die coach dan, want die moet de wissel aangeven. Speelster kan niet zomaar het veld uitlopen.quote:
En tot nu toe nog steeds een heel erg hoog niveau, dus denk dat je nog steeds goed zit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 04:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, even mijn zuur uitgespoten in dat topic.
Nu even genieten van een mooi einde van deze finale. Hoop ik
Die zag ze niet aankomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |