Hill aan de overkant van het netquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:31 schreef Blue_note het volgende:
Zelden zo'n graftakke lelijke vrouw als Buijs gezien
Voornamenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:32 schreef KaBuf het volgende:
Anne![]()
Celeste
Laura
Lonneke![]()
Praktisch het hele team![]()
Niet ZO lelijk als Buijs. Die wallen, die haakneus, dat lang, zuur, irritant gezicht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:32 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Hill aan de overkant van het net
Ze niet allemaal persoonlijk kennen.quote:
Oh Hill dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:34 schreef KaBuf het volgende:
Die nr 15 van de VS![]()
Die kleine dansjes telkens![]()
Weet iemand wie dat is?
Tof kind dat johquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Niet ZO lelijk als Buijs. Die wallen, die haakneus, dat lang, zuur, irritant gezicht.
dat is Hill toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:34 schreef KaBuf het volgende:
Die nr 15 van de VS![]()
Weet iemand wie dat is?
Ja was ik ook al achter maar thanksquote:
Ik geloof Murphyquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:34 schreef KaBuf het volgende:
Die nr 15 van de VS![]()
Weet iemand wie dat is?
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nee, Murphy is een ander nummer
Mooi dan mag ik d'rquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:37 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Alsjeblieft het kots komt mijn leuter uit
Ik word echt agressief van haar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:36 schreef KaBuf het volgende:
Die Hill is toch leuk jongens![]()
[ afbeelding ]
Dat is meestal n goed teken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:37 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Alsjeblieft het kots komt mijn leuter uit
Hoop hetquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:39 schreef Nattekat het volgende:
De team die als eerste op voorsprong komt, verliest de zet toch?
Que?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:39 schreef Nattekat het volgende:
De team die als eerste op voorsprong komt, verliest de zet toch?
Dit is zo wel een beetje de samenvatting van TeamNL teamsportenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is klaar. Nu wordt Nederland overhoop gespeeld. Je had de vorige set MOETEN winnen. En je had de kansen
Ik ook. Zo'n zelfingenomen Amerikaanse smoelquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:40 schreef Blue_note het volgende:
[ afbeelding ]
Dela is goed in typecasting met zo'n lijk.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is klaar. Nu wordt Nederland overhoop gespeeld. Je had de vorige set MOETEN winnen. En je had de kansen
Daar ging m'n koffie, .... ranjaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:40 schreef Blue_note het volgende:
[ afbeelding ]
Dela is goed in typecasting met zo'n lijk.
Neem dit team niet zoveel kwalijk verder hoor. Fantastisch gestreden en hier 4e is boven alle verwachtingen. Al zat er uiteindelijk nog meer in, het verschil met VS, China, Servie is zo klein.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:40 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Dit is zo wel een beetje de samenvatting van TeamNL teamsporten
Dat had ik vooraf nooit verwacht maar toch een beetje jammer al die vierde plaatsenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neem dit team niet zoveel kwalijk verder hoor. Fantastisch gestreden en hier 4e is boven alle verwachtingen. Al zat er uiteindelijk nog meer in, het verschil met VS, China, Servie is zo klein.
Druk minderquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom kunnen ze het wel vanuit achterstand?
Toch maar ff quoten voor het geval datquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:41 schreef F.M.D. het volgende:
dit geeft amerika niet meer weg. die staan niet bekend als chokers zoals de onze.
Zo praat hij ook. Echt zo'n stereotype all-American sportcoach stem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:43 schreef iBenny het volgende:
Die coach ziet er ook zo Amerikaans uit als maar kan
Omdat kutland.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:44 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom is het publiek tegen Amerika?
Verstand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:44 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom is het publiek tegen Amerika?
Dit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:46 schreef Karrs het volgende:
Maar toch, vierde bij je Olympisch debuut... knap hoor.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:48 schreef marimbondo het volgende:
Gewoon alle ballen op het smoelwerk van die Hill nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |