Het was mijn eigen paard ja, waar ik nu wel wekelijks nog op rij. Helaas heb ik deze moeten verkopen toen ik zwanger raakte van de 2e omdat het allemaal niet meer haalbaar was op meerdere fronten. Godzijdank wou mijn staleigenaar hem heel graag hebben.quote:Op maandag 12 september 2016 22:16 schreef Tele6 het volgende:
Fijn dat je weer kon gaan paardrijden Bla. Heb je zelf een paard?
Ach, je bent nu nog jong, nu kan je nog alles eten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:34 schreef loveli het volgende:
Gisteren witbrood met nutella gegeten, omdat ik vond dat ik het verdiende.
Waarschijnlijk krijg ik binnenkort ook de buik die ik verdien.
Was ik maar in Spanje..quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Haha, jij blijft een gek wijf he Sigme?.
Hoe is het daar is Spanje?
Loveli, alles is goed gekomen met de Hamburgers toch?
Bijna 55 kg. Nog 1 x uit eten hierzo en dan op Samos 11 x uit eten met ontbjtbuffet enzo. Gaat beetje bij beetje steeds beter. Komt ook door het warme weer, dan voel ik mij heerlijk en dan lekker eten
Vroeger is het die tegenwoordig zo schriele uniekhoorn anders best gelukt om flink aan te komen, dus blijkbaar is het aan meer gebonden dan alleen het lichaam an sich.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:36 schreef An24 het volgende:
Netjes Uniek!![]()
Blijft toch een bijzonder gegeven: de één heeft moeite met afvallen, de ander met aankomen.
Mijn lijstje gisteren:
O: ongeveer een halve kilo watermeloen door de blender. Heerlijk verfrissend drankje
L: groene soep: courgette, broccoli, ui, rode peper, thijm, mosterd en room
T: een broodje met smeerseltjes op de loungebank aan het strand![]()
D: drie sliptongetjes met salade en friet.
T: een softijsje met discodip![]()
Vandaag vastendag:
O: juice van appel en wortel, een gekookt eitje
T: koffie, thee, water
D: griekse salade, op z'n vastendag gepimpt met wat quinoa
S: de hele Ashtanga primairy series in anderhalf uurals ik get op een vastendag kan, lukt de start van de opleiding zondag ook wel
Klinkt goed!quote:Op donderdag 15 september 2016 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weer een vastendagje hier, 6e keer nuIk merk wel dat het makkelijker lijkt als ik m'n ontbijt vrij lang uitstel..?
Wordt iig zoiets:
- Kleine portie overnight oats (melk, chiazaad, havermout, lepeltje chia&fruit)
- curry van aardappel, bloemkool en tomaat met milde currypasta, met stukje naan
- en gedurende de dag legio gekke theetjes
SPOILER: Tink, An, of anderen met wat raad in deze?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is juist op een vastendag wat hoger in de eiwitten niet makkelijker in verband met verzadiging?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weer een vastendagje hier, 6e keer nuIk merk wel dat het makkelijker lijkt als ik m'n ontbijt vrij lang uitstel..?
Wordt iig zoiets:
- Kleine portie overnight oats (melk, chiazaad, havermout, lepeltje chia&fruit)
- curry van aardappel, bloemkool en tomaat met milde currypasta, met stukje naan
- en gedurende de dag legio gekke theetjes
In plaats van de aardappel dan kipfilet doen of zo.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Voor- en nadelen dusquote:Op donderdag 15 september 2016 20:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Als je ontbijt uitstelt heb je tussen diner en ontbijt een extra lange vastentijd. Alleen maar goed. Alleen op de vastendag zelf zitten ontbijt en diner dan dicht op elkaar. Dat betekent dus maar 1 vastenmoment ipv 2.
Ik heb hem los gelaten vandaag. Ik sport erg veel en merk dat ik even wat meer energie nodig had. Voor mij dus 1 vastendag ipv 2.
O: appel-wortelsap en een ei
L: groentensoep, salade van diverse groenten en een broodje met boter. Cola light.
T: 3 muesli koekjes
S: anderhalf uur ashtanga yoga
D: griekse salade met quinoa
quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:17 schreef V1z0R het volgende:
Roeien is wel een hele fijne training vlindertje.Spannende ontwikkelingen V1z! Benieuwd wat voor iets je op zou willen zetten? Je paps en mams zitten toch in de horeca?SPOILER: Tink, An, of anderen met wat raad in deze?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is juist op een vastendag wat hoger in de eiwitten niet makkelijker in verband met verzadiging?
In plaats van de aardappel dan kipfilet doen of zo.
En ja heb tot nu toe op mijn eerste vastendagen idd veel ei en kip en vis opWou nu wat anders proberen voor avondeten, het vulde an sich goed.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Roeien is wel een hele fijne training vlindertje.Wat spannend! Ik denk dat ik je niet goed kan helpen met een ondernemingsplan. Daar is Tink veel beter in. Ik had geen plan nodig omdat ik nauwelijks geld nodig had voor de start van mijn zaak. Ik ben 'gewoon begonnen' en met de inkomsten betaalde ik wat ik nodig had aan materiaal en dergelijke.SPOILER: Tink, An, of anderen met wat raad in deze?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is juist op een vastendag wat hoger in de eiwitten niet makkelijker in verband met verzadiging?
In plaats van de aardappel dan kipfilet doen of zo.
Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes in ieder geval![]()
Roeien is wel een hele fijne training vlindertje.Genoeg tips, maar even bellen is makkelijker. Pm / LinkedIn / Facebook?SPOILER: Tink, An, of anderen met wat raad in deze?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
In plaats van de aardappel dan kipfilet doen of zo.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Ik weet niet welke sport je doet, maar houd er rekening mee dat roeien een flinke bak energie kost en dat het heel zwaar gaat worden om het vol te houden als je in je sport ook je benen gebruikt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb bedacht dat ik op de dagen dat ik geen training of wedstrijd heb, in de sportschool wil gaan roeien om conditie op te bouwen (en tegelijk meteen beetje kracht mee te pakken). Rustig beginnen, steeds om en om duur en interval, elk 2x per week. En dan opbouwen. Ben heel benieuwd hoe zwaar het me valt en vooral hoe lang ik het vol hou. Morgen eerste keer!
Hockey..quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik weet niet welke sport je doet, maar houd er rekening mee dat roeien een flinke bak energie kost en dat het heel zwaar gaat worden om het vol te houden als je in je sport ook je benen gebruikt.
Wel een snelle effectieve manier voor je conditie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |