SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Redefine op 20-08-2016 04:20:57 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:
Dat heb ik dit jaar alleen gezien op de beachvolleybalquote:
Die duwden gewoon wat Chinezen het stadion in die niks te doen hadden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:58 schreef DeLuna het volgende:
Je kan wat zeggen van die Chinezen, maar dat hele stadion tot de nok toe VOL
In Noord-Korea zouden de stadions ook vol zitten. Daar worden mensen gewoon gedwongen het stadion in te komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:58 schreef DeLuna het volgende:
Je kan wat zeggen van die Chinezen, maar dat hele stadion tot de nok toe VOL
In ieder geval op beeld volle stadionsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Noord-Korea zouden de stadions ook vol zitten. Daar worden mensen gewoon gedwongen het stadion in te komen.
Echt he. Hier snij je niet af en zit je niemand in de weg.quote:
Dit denk ik ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 04:01 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij hebben we de DSQ beelden helemaal nog niet gehad.
Hier heeft de organisatie ze echt niet voor gediskwalificeerd. Of ze maken Canada blij met een dooie mus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 04:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt he. Hier snij je niet af en zit je niemand in de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |