SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
![]()
Endorfine.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:02 schreef heywoodu het volgende:
Kuijken heeft genoeg gespreksstof zeg.
Het nieuwe hardlopenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
De menselijke trekjes zijn terug!
Daarom zei ik ook al meerdere keren dat interviews met Kuijken altijd wat bieden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:02 schreef heywoodu het volgende:
Kuijken heeft genoeg gespreksstof zeg.
quote:
Nee, stop, aub niet.quote:
Ik mis een j.quote:
gezellige damequote:
"Welke kamer zit je?"quote:
Dat is niet heel moeilijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Australische die haar kust is veel knapper
Genevieve Lacaze?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Australische die haar kust is veel knapper
Idd zeg, die lat op 4.85 zat ze ruim boven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:06 schreef Max23 het volgende:
Stefanidi hoogte genoeg, maar springt de lat er toch af op 4m85
Ja. En kogelslingeren is ook al een flopshow.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:10 schreef Dagoduck het volgende:
Straks haalt niemand 4.85 flowshow.
Tsikhan wel verbetering.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En kogelslingeren is ook al een flopshow.
Matig jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:10 schreef Dagoduck het volgende:
Straks haalt niemand 4.85 flowshow.
Ja, maar op dezelfde plek blijven staan is niet zo heel spannend. Nazarov nu ook verder.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, Stefanidi moet Morris verslaang
quote:
Toch een beetje spanning in die laatste worp dusquote:
Belg zei: eerste medaille als onafhankelijk landquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die hebben nog geen medaille volgens mij
Afwachten welke moves de mannen hebben ingestudeerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuke manier van voorstellen.
Nee, deze keer nog niet. En ook nog nooit goud.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die hebben nog geen medaille volgens mij
Fijiquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:23 schreef heywoodu het volgende:
Eerste goud ooit voor Tajikistan, echt te bizar voor woorden hoeveel landen voor het eerst goud winnen
Vet apartquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:23 schreef heywoodu het volgende:
Eerste goud ooit voor Tajikistan, echt te bizar voor woorden hoeveel landen voor het eerst goud winnen
Ja hequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:23 schreef heywoodu het volgende:
6 toch? Tajikistan Fiji Jordanie Kosovo Vietnam 'Bahrein'quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:23 schreef heywoodu het volgende:
Is er iets ja?quote:
Precies mijn gevoel. Dit soort vrouwen vind ik leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
oeh Mc Cartney weer ik zou bijna gaan golven om er de volgende spelen erbij te zijn.
Ze is leuk lief gezichtje prachtig lijf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Precies mijn gevoel. Dit soort vrouwen vind ik leuk
Heb alleen de finale gezien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die werd er nog door Martina uitgelopen in de halve finale 200m
quote:
Als heywoodu dit had gezegd wist je wel wie er brons zou pakken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:42 schreef Redefine het volgende:
Zijn gewoon 5 kanshebbers voor brons. Alleen Brazilië is kansloos.
quote:
Eerder gehoord dezequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:42 schreef Redefine het volgende:
Zijn gewoon 5 kanshebbers voor brons. Alleen Brazilië is kansloos.
Ah gadver. Niks tegen deze Britse ploeg, maar Kilty mag echt geen olympische medaille winnenquote:
quote:
Nattekrant had gezegd dat dit de series zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als heywoodu dit had gezegd wist je wel wie er brons zou pakken.
Wat dacht je van Jamaica met Powell en Blake.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Met Gatlin én Gay starten én daar ongestraft mee wegkomen ...![]()
![]()
En dan zouden we over de russen spreken
Risico om je medaille achteraf te verliezen is wel vergroot.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Met Gatlin én Gay starten én daar ongestraft mee wegkomen ...![]()
![]()
En dan zouden we over de russen spreken
Hij lijkt ook altijd even rustig te wachten, stokje in de goede hand te leggen en dan eens op gang te komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het verschil als Bolt even aanzet![]()
![]()
Die ene was zwartquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:45 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kunnen Aziaten op het podium staan bij een sprintnummer
Rip.quote:
Vond ik ook ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:47 schreef Bastiefcg het volgende:
Die jap zit wel dicht op de lijn van jamaica
Die zijn in de breedte altijd ijzersterkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:47 schreef Pepersaus het volgende:
Japan op de Olympische 4x100
2004 - 4e
2008 - 3e
2012 - 4e
2016 - 2e
In Tokyo winnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:47 schreef Pepersaus het volgende:
Japan op de Olympische 4x100
2004 - 4e
2008 - 3e
2012 - 4e
2016 - 2e
Bolt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
Japan over een paar jaar goud als er een Jamaicaantje gepakt wordt
een neger als geheime wapenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:45 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kunnen Aziaten op het podium staan bij een sprintnummer
1 tegen 4 van de andere teams?quote:
Achter Dafnequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:49 schreef Nober het volgende:
Waar zou USA geëindigd zijn met vier blanke sprinters?
Dat gaat linea recta de doofpot in. Of de Amerikanen moeten heel veel inzetten om hem te pakken.quote:
Lol.quote:
Ik zat het ook net te lezen jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:52 schreef heywoodu het volgende:
We just saw the fastest ever second-place, third-place, fourth-place, etc. 4x100m relays, all the way down to eighth.
Niet als je niemand in de weg loopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bromell buiten de baan
Just saying. Of telt dat niet op het rechte stuk?
Nee. Zolang je niemand hindert niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bromell buiten de baan
Just saying. Of telt dat niet op het rechte stuk?
goud over 4 jaarquote:
Jammer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet als je niemand in de weg loopt.
Britten die geklopt worden op marginal gainsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |