Ja dat snap ik maar op zich heb ik er wel wat voor over en torrents downloaden voelt steeds minder fijn, althans niet hetzelfde als vroeger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Na het event heb je die dagpas niet nodig. Piratenbaai got you covered in HD.
Waar moet je die codes invoeren ? noob alertquote:
Download Ace Stream.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:15 schreef perezoso het volgende:
[..]
Waar moet je die codes invoeren ? noob alert
Donate je weleens of ben jij een freeloader 1st class ?![]()
Hoe dan?quote:
http://voetbalportaal.nl/(...)-acestream-vlc.9119/quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:15 schreef perezoso het volgende:
[..]
Waar moet je die codes invoeren ? noob alert
Donate je weleens of ben jij een freeloader 1st class ?![]()
(no hard feelings unless sexual )
half 1 voor de early prelimsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:23 schreef perezoso het volgende:
Ah bedankt allemaal, misschien ga ik het begin kijken maar dat is gevaarlijk, je kan dan niet meer stoppen.
Heeft iemand de tijden van de prelims ? Cody wil ik wel zien.
Oh das net bedtijd voor deze meneer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
half 1 voor de early prelims
2 uur voor prelims
Daarna ga je gewoon main event kijken, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:29 schreef perezoso het volgende:
[..]
Oh das net bedtijd voor deze meneer.
qftquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:35 schreef Aethereal het volgende:
Elke keer weer mensen die zeggen dat ze maar "even" gaan kijken en vervolgens spammen ze om 6 uur het hele topic vol![]()
Zelfde idee als "even een klein biertje doen"
Matige card.quote:
Is dat met de early prelims?quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:59 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Teveel WMMA gevechten voor jou?
Waarom Magny tegen Larkin?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:59 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Teveel WMMA gevechten voor jou?
Ja ik zou een wijntje inschenken, loopt alweer out of the hand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:35 schreef Aethereal het volgende:
Elke keer weer mensen die zeggen dat ze maar "even" gaan kijken en vervolgens spammen ze om 6 uur het hele topic vol![]()
Zelfde idee als "even een klein biertje doen"
Wie was die Aziaat ook alweer die tenger is maar toch de meeste tko't ? Niet die he ?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom Magny tegen Larkin?
Garbrandt vs Mizugaki en de laatste drie zijn wel PPV waardig.
nee, niet voor fightpassquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Matige card.
[..]
Is dat met de early prelims?
Deze namelijk niet:
2984cd118a04d4a0ec37e1cb35b14891319e3c03
Doo Ho Choi is niet die nee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:14 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ja ik zou een wijntje inschenken, loopt alweer out of the hand.
[..]
Wie was die Aziaat ook alweer die tenger is maar toch de meeste tko't ? Niet die he ?
Ling.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:23 schreef perezoso het volgende:
[..]
Nee de nieuwkomer, tenzij ik in de war ben.
Weet het niet meer precies, laatste partij had ie het even wat 'moeilijk' maar won toch met een tko als ik het goed heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |