Vergeet DREAM nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:14 schreef ZinInPizza het volgende:
zou wel mooi zijn als overeem wint. Dan heeft die gewoon een strikeforce HW title, K-1 HW title en een UFC HW title
Dan krijgen we een rubbermatch, ook niet verkeerd. Hypelevel over 9000.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Niet teveel huilen vanavond
Als Nate wint dan laat ik een tattoo van een trein zetten die ontspoord waar '209' op staat, swear to god.quote:
Vraag me serieus af of die ervan komt. ALS Conor wint heeft hij meteen weer 5 andere targets in mind.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan krijgen we een rubbermatch, ook niet verkeerd. Hypelevel over 9000.
ik denk dat het na deze partij tijd wordt dat conor eindelijk zn titel gaat verdedigen. ik vindt ook dat aldo nu wel zn rematch heeft verdiendquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vraag me serieus af of die ervan komt. ALS Conor wint heeft hij meteen weer 5 andere targets in mind.
Trilogy fight zal een jaartje of 2 moeten wachten denk ik
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als Nate wint dan laat ik een tattoo van een trein zetten die ontspoord waar '209' op staat, swear to god.
Geen probleem, ga ik allemaal voor jullie fixen als Nate wint. Dan boek ik morgen een afspraak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ik wil foto bewijs, briefje erbij, FOK MMA Topic, datum van die dag etc
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vraag me serieus af of die ervan komt. ALS Conor wint heeft hij meteen weer 5 andere targets in mind.
Dana was al pissig met zijn gekloot en heeft gezegd of naar 145 of belt opgeven..quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:22 schreef ZinInPizza het volgende:
[..]
ik denk dat het na deze partij tijd wordt dat conor eindelijk zn titel gaat verdedigen. ik vindt ook dat aldo nu wel zn rematch heeft verdiend
Ik ook. Dat wil ik ook graag zienquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat Conor tegen Holloway zou doen @ 145. Die gast is alleen maar gegroeid sinds zijn laatste loss tegen Conor en ik geef hem best wel een kans eerlijk gezegd.
Vergeet niet dat zo'n grudge trilogy rubber match enorm veel $$$ op zal leveren. Iets waar zowel de UFC, Conor en Nate wel interesse in hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Safe bet is safe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als Nate wint dan laat ik een tattoo van een trein zetten die ontspoord waar '209' op staat, swear to god.
Ja want de vorige keer verloor Nate ook al.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:03 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Safe bet is safe.
QFTquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zal persoonlijk de foto maken bij hem, is dat goed?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ik wil foto bewijs, briefje erbij, FOK MMA Topic, datum van die dag etc
Mits er iets van datum+fok (username oid) bij staatquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zal persoonlijk de foto maken bij hem, is dat goed?
Ja prima, komt echt helemaal goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mits er iets van datum+fok (username oid) bij staatanders kan het van internet geplukt zijn, verder top
Ziggo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Foxsports dagpass gekocht, PSV + UFC in HD.
GO = Internet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ziggo?
Kan ik het dan ook opnemen?
Inderdaad, zo zouden de meeste rematches moeten gaan. Beide vechters de tijd geven om hun vechtkunsten aan te laten scherpen en ze daarna pas weer laten vechten. De groei die Holloway heeft laten zien maakt het ook een leukere match dan Conor tegen Aldo imo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat Conor tegen Holloway zou doen @ 145. Die gast is alleen maar gegroeid sinds zijn laatste loss tegen Conor en ik geef hem best wel een kans eerlijk gezegd.
hij heeft de iceman als mental coach, dus hij kan alles weerquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:11 schreef rmrt2010 het volgende:
Ah oké. Weet anders wel waar die Overeem ook wel goed geld kan verdienen.
WWE. Lekker show worstelen met een script.
4am main cardquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:54 schreef McNulty het volgende:
Wat waren de NL tijden voor de card?
Het probleem met deze analyse is dat deze vechters niet voor een decision willen gaan. Als Conor slim vecht kan hij met een decision het gevecht wel winnen zoals RDA deed, maar hij wil gewoon voor de knockout gaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:43 schreef TonyMalony het volgende:
Nate is op zich een completere MMA-er (goed in boksen, uitstekende BJJ) dan Conor, want die moet het vooral van z'n stand up hebben. Ik ben wel benieuwd in hoeverre Conor is veranderd sinds hun laatste gevecht.
Nate is eigenlijk niet lastig te verslaan, mits Conor tactisch wat slimmer vecht en niet zo arrogant als de vorige keer. Dos Anjos heeft laten zien hoe je Nate eenvoudig d.m.v. low kicks kunt uitschakelen en Conor is daar zeker toe in staat!
Je kunt bij Ziggo wel een maandabonnement nemen van Fox Sports International. Kun je online ook weer uitzetten. Heb je minimaal 2 UFC's voor 12,95 en kun je wel opnemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ziggo?
Kan ik het dan ook opnemen?
Ik geloof dat Dana White laatst zei dat hij na Diaz sowieso zijn 145 belt moest verdedigen, of hij nou zou winnen van Diaz of niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:22 schreef ZinInPizza het volgende:
[..]
ik denk dat het na deze partij tijd wordt dat conor eindelijk zn titel gaat verdedigen. ik vindt ook dat aldo nu wel zn rematch heeft verdiend
Klopt, ook wel zo eerlijk voor die divisie lijkt me.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:19 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik geloof dat Dana White laatst zei dat hij na Diaz sowieso zijn 145 belt moest verdedigen, of hij nou zou winnen van Diaz of niet.
Zo zien er heel uit bij flinke weight-cuts hoor. Heel gek is het niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:23 schreef Aethereal het volgende:
[ afbeelding ]
Op 145 ziet hij eruit alsof hij zo in The Machinist mee kan doen
Enige manier op dat op te lossen is om de weigh-ins dichter bij het tijdstip van het gevecht te houden. Je hebt dan de tijd niet om het gewicht weer aan te komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:38 schreef escalatie het volgende:
Ik vind dat weight-cutting zo idioot. Ik snap dat het nu eenmaal onderdeel van de sport is geworden, maar een aantal maanden geleden wat documentaires over dit onderwerp gekeken en het is eigenlijk best ziek en gevaarlijk wat mensen zichzelf aan doen om geen nadeel te hebben (je kunt het geen voordeel meer noemen, omdat iedereen het doet).
............................quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:08 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Voor wanneer is Gregor vs Diaz #3 gepland?
Als we ervan uitgaan dat Conor gaat winnen.
Ergens in 2018.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:08 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Voor wanneer is Gregor vs Diaz #3 gepland?
Als we ervan uitgaan dat Conor gaat winnen.
Uurtje of 6 gok ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:26 schreef Thommez het volgende:
Weet iemand hoe laat Diaz tegen McGregor is?
Het probleem hiermee is dat je dan een grotere kans hebt dat gevechten niet doorgaan, dat wil je ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Enige manier op dat op te lossen is om de weigh-ins dichter bij het tijdstip van het gevecht te houden. Je hebt dan de tijd niet om het gewicht weer aan te komen.
Dana heeft bizar veel stress rondom de overname, hij is na 2 dagen uit zijn hotelkamer gehaald door Lorenzo. Dat zegt nogal wat. Ik gok dat hij het eng vind dat hij niet meer onder de Fertitta's handelt en niet weet wat zijn rol nu precies gaat zijn. Ik gok dat hij backstage erg veel had aan de broers.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:38 schreef THEFXR het volgende:
nou, nieuwe eigenaren, nieuwe regels: geen post presser, maar een scrum met een paar vechters. dana heeft geen zin in vragen over die union?
Gewoon betalen, kan b.v. via chromecast tenzij dat alweer veranderd is. Mijn ritme is mij meer waard dus ik zal gewoon slapen en morgen een torrent aanslingeren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoe werkt pay per view? Of kan je beter illegaal kijken?
hoe wilde je gaan kijken. phone, inet, tv?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:05 schreef Paxlie het volgende:
Ik wil het heel graag live kijken maar het wordt me onmogelijk gemaakt
Telfort wachtwoord is pleite en resetten lukt niet, uiteraard is de helpdesk allang naar huis.
Geen idee hoe ik dit ga oplossen
Reddit ftwquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe wilde je gaan kijken. phone, inet, tv?
ik geloof omdat fox het uitzend, fightpass en online geblokt is. dus zo'n fox dagpas is best goedkoop voor 8 euro, die amerikaantjes kunnen $60 neer leggen voor een ppvquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoe werkt pay per view? Of kan je beter illegaal kijken?
Is het ook mogelijk om het terug te kijken na het event met zo'n pass ?quote:
Na het event heb je die dagpas niet nodig. Piratenbaai got you covered in HD.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:08 schreef perezoso het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om het terug te kijken na het event met zo'n pass ?
( Dat je het niet live kijkt maar een paar uur er na. )
Ja dat snap ik maar op zich heb ik er wel wat voor over en torrents downloaden voelt steeds minder fijn, althans niet hetzelfde als vroeger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Na het event heb je die dagpas niet nodig. Piratenbaai got you covered in HD.
Waar moet je die codes invoeren ? noob alertquote:
Download Ace Stream.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:15 schreef perezoso het volgende:
[..]
Waar moet je die codes invoeren ? noob alert
Donate je weleens of ben jij een freeloader 1st class ?![]()
Hoe dan?quote:
http://voetbalportaal.nl/(...)-acestream-vlc.9119/quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:15 schreef perezoso het volgende:
[..]
Waar moet je die codes invoeren ? noob alert
Donate je weleens of ben jij een freeloader 1st class ?![]()
(no hard feelings unless sexual )
half 1 voor de early prelimsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:23 schreef perezoso het volgende:
Ah bedankt allemaal, misschien ga ik het begin kijken maar dat is gevaarlijk, je kan dan niet meer stoppen.
Heeft iemand de tijden van de prelims ? Cody wil ik wel zien.
Oh das net bedtijd voor deze meneer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
half 1 voor de early prelims
2 uur voor prelims
Daarna ga je gewoon main event kijken, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:29 schreef perezoso het volgende:
[..]
Oh das net bedtijd voor deze meneer.
qftquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:35 schreef Aethereal het volgende:
Elke keer weer mensen die zeggen dat ze maar "even" gaan kijken en vervolgens spammen ze om 6 uur het hele topic vol![]()
Zelfde idee als "even een klein biertje doen"
Matige card.quote:
Is dat met de early prelims?quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:59 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Teveel WMMA gevechten voor jou?
Waarom Magny tegen Larkin?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:59 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Teveel WMMA gevechten voor jou?
Ja ik zou een wijntje inschenken, loopt alweer out of the hand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:35 schreef Aethereal het volgende:
Elke keer weer mensen die zeggen dat ze maar "even" gaan kijken en vervolgens spammen ze om 6 uur het hele topic vol![]()
Zelfde idee als "even een klein biertje doen"
Wie was die Aziaat ook alweer die tenger is maar toch de meeste tko't ? Niet die he ?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom Magny tegen Larkin?
Garbrandt vs Mizugaki en de laatste drie zijn wel PPV waardig.
nee, niet voor fightpassquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Matige card.
[..]
Is dat met de early prelims?
Deze namelijk niet:
2984cd118a04d4a0ec37e1cb35b14891319e3c03
Doo Ho Choi is niet die nee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:14 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ja ik zou een wijntje inschenken, loopt alweer out of the hand.
[..]
Wie was die Aziaat ook alweer die tenger is maar toch de meeste tko't ? Niet die he ?
Ling.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:23 schreef perezoso het volgende:
[..]
Nee de nieuwkomer, tenzij ik in de war ben.
Weet het niet meer precies, laatste partij had ie het even wat 'moeilijk' maar won toch met een tko als ik het goed heb.quote:
Luie Surinamerquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:32 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik ga pitten, live kijken gaat mij niet lukken.
ALs jij morgenochtend om 6u met mijn zoontje komt zitten wil ik wel live kijken.quote:
Ik zou Conor mc greg in reallife ook niet trekken maar voor op tv kan ik er wel van genieten, hoop dat ie wint, als die verliest is het toch wat saaier in de ufc.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Die Garbrandt vind ik een onsympathieke kneus, maar zie hem winnen met (T)KO in ronde 1.
Die gaat echt een show geven.
Gun het Johnson en Teixeira allebei, dus hoop vooral op een leuke partij.
En Diaz mag weer winnen.
Out the handquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:14 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ja ik zou een wijntje inschenken, loopt alweer out of the hand.
Famous quote van Van Gaal, Its walking out of the hand.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Out the hand
Ben je er mee gaan gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |