Ik haat ''fipo''quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:25 schreef GGMM het volgende:
Waarom doe je zo gemeen Stijn? Dit is een SC.
Nattekat is veel beter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:25 schreef GGMM het volgende:
Waarom doe je zo gemeen Stijn? Dit is een SC.
Fipo's zijn voor zwakzinnigen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het is niet verboden.
Jouw persoonlijke voorkeuren zijn niet zo relevant.
Die heeft net het feedback-topic tijdelijk geslotenquote:
True, maar ik doe het puur om jou te irriteren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fipo's zijn voor zwakzinnigen.
Wat een dwaas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft net het feedback-topic tijdelijk gesloten
[..]
True, maar ik doe het puur om jou te irriteren.
Dit is satire van Stijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM heb je echt liefdesverdriet of is het satire van Stijn?
Ik had je anders maar wat graag getroost als je echt liefdesverdriet had gehadquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is satire van Stijn.
Mijn fipo was ook satire, maar helaas is het voor mij niet toegestaan.
Ik wacht op een bestraffende DM.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had je anders maar wat graag getroost als je echt liefdesverdriet had gehad
Misschien kan je Stijn eens aanspreken op zijn gedrag.
Dat siert je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had je anders maar wat graag getroost als je echt liefdesverdriet had gehad
Done.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan je Stijn eens aanspreken op zijn gedrag.
GGMM is volgens mij aseksueel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM heb je echt liefdesverdriet of is het satire van Stijn?
Ik heb m anders een keer Hermione te grazen zien nemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM is volgens mij aseksueel.
Daar zitten wat pareltjes tussen ja koekoekquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch mag ik graag naar dat vrouwen atletiek kijken.
Toen was GGMM niet helemaal zichzelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb m anders een keer Hermione te grazen zien nemen.
Verder volg ik er weinig van maar al twee keer bij dames atletiek blijven hangen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zitten wat pareltjes tussen ja koekoek
Dat was Churandyquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die van Jamaica met die rasta's die ging rennen zondag dat was een leuk mens heel de tijd vrolijk en lachen spontaan mens.
Dit was een vrouwquote:
Fixed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft net het feedback-topic tijdelijk gesloten
[..]
True, maar ik doe het puur om jou te irriteren ergeren.
Vaker dan Antonie kamerling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verder volg ik er weinig van maar al twee keer bij dames atletiek blijven hangen.
het blijft nog steeds een dorp (tenminste dat is mij op de lagere school verteld)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:14 schreef opperkleurder het volgende:
Goedemorgen vanuit de stad van de koploper van de Eredivisie.
Ja, ik moet voetballen maar dat wordt niet uitgezonden helaas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:31 schreef Tarado het volgende:
is er vanmiddag nog een beetje voetbal?
Ik haat leuke spontane, zogenaamd leuke mensen. De Erica Terpstra'squote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die van Jamaica met die rasta's die ging rennen zondag dat was een leuk mens heel de tijd vrolijk en lachen spontaan mens.
Bij welke club voetbal je ? In welk elfta ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik moet voetballen maar dat wordt niet uitgezonden helaas.
Stoke - City om half 2quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:31 schreef Tarado het volgende:
is er vanmiddag nog een beetje voetbal?
Vcs, mijn jeugdclub waar ik begonnen ben. Speel nu in een vrienden team ook wel het 5e.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij welke club voetbal je ? In welk elfta ?
Ben 40 jaar een zaterdagvoetballer geweest.
Ik om 14.00 al.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:45 schreef Caland het volgende:
Ik moet om 5 uur pas voetballen. KNJB.
Wij spelen voor de beker vandaag en het is dus serieus een regel dat als je als zaterdagteam tegen een zondagteam speelt je pas om 17.00u mag voetballen.quote:
Het heeft nooit stadsrechten gekregen inderdaad, maar de definitie van stad is in de loop van de jaren wel veranderd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft nog steeds een dorp (tenminste dat is mij op de lagere school verteld)
Oke weird. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij spelen voor de beker vandaag en het is dus serieus een regel dat als je als zaterdagteam tegen een zondagteam speelt je pas om 17.00u mag voetballen.
Ik heef hetzelfde. Kan me niet rotten. Onder het dekbed.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het heeft nooit stadsrechten gekregen inderdaad, maar de definitie van stad is in de loop van de jaren wel veranderd.
Moest geef zijn maar komt door de 3/10 nachtrust dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heef hetzelfde. Kan me niet rotten. Onder het dekbed.
Zolang het duurt inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]geen punt hoor en geniet er maar van dat koploperschap
absurd, ik vind het sowieso vreemd dat die wedstrijden altijd op zaterdag moeten zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij spelen voor de beker vandaag en het is dus serieus een regel dat als je als zaterdagteam tegen een zondagteam speelt je pas om 17.00u mag voetballen.
ik vind op zaterdag voetballen veel fijner dan de zondag eigenlijk. Met name met het oog op een eventuele derde helft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
absurd, ik vind het sowieso vreemd dat die wedstrijden altijd op zaterdag moeten zijn
dat begrijp ik maar als een zaterdagclub tegen een zondagclub speelt is het altijd op zaterdag, dat stamt nog uit de zwartekousenkerk tijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vind op zaterdag voetballen veel fijner dan de zondag eigenlijk. Met name met het oog op een eventuele derde helft.
Ja jammer dat er dan niks geregeld kan worden, beide teams zitten er niet op te wachten maar je hoort pas heel laat welke scheidsrechter de KNVB gaat sturen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
absurd, ik vind het sowieso vreemd dat die wedstrijden altijd op zaterdag moeten zijn
Ja, is dat overal zo? Ik kan mij namelijk niet heugen dat ooit meegemaakt te hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat begrijp ik maar als een zaterdagclub tegen een zondagclub speelt is het altijd op zaterdag, dat stamt nog uit de zwartekousenkerk tijd
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk dat ons team ook niet mag starten in competitie
We hebben tekort omdat iedereen opeens tijd met hun kinderne wil doorbrengen die ze nauwelijks zienquote:
Is ook alleen bij eerste elftallen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, is dat overal zo? Ik kan mij namelijk niet heugen dat ooit meegemaakt te hebben.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We hebben tekort omdat iedereen opeens tijd met hun kinderne wil doorbrengen die ze nauwelijks zien
Zondag moet ik naar de kerk halvequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:03 schreef JanCees het volgende:
Zaterdagvoetbalnet alsof je een kind van 9 jaar ben
hmmquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook alleen bij eerste elftallen.
Ja ervoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zondag moet ik naar de kerk halve
We zijn een voetbalteam geen rugby teamquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij betaling van reiskosten wil ik er over nadenken.
En een verzekering voor het geval je door een Jihadist in Engeland wordt neergestoken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij betaling van reiskosten wil ik er over nadenken.
Nergens last vanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En een verzekering voor het geval je door een Jihadist in Engeland wordt neergestoken.
Je moet er iets voor over hebben. Misschien kun je je teamgenoten overtuigen als je zegt dat ik uit Den Haag kom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We zijn een voetbalteam geen rugby team
Wij zijn skeer
Heb je wel even Trybull op z'n fikken gegeven? Hij verwaarloost de assist van Duplan in mijn managerquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben. Misschien kun je je teamgenoten overtuigen als je zegt dat ik uit Den Haag kom.
In Venetië zijn nagenoeg geen moslims te vinden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En een verzekering voor het geval je door een Jihadist in Engeland wordt neergestoken.
Ik heb ze beide.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je wel even Trybull op z'n fikken gegeven? Hij verwaarloost de assist van Duplan in mijn manager.
Die straatverkopers zijn ook niet fijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In Venetië zijn nagenoeg geen moslims te vinden.
Dan vragen ze of dat buiten de m25 ligtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben. Misschien kun je je teamgenoten overtuigen als je zegt dat ik uit Den Haag kom.
Klein stukje er buiten. Ik sta binnen 3 uur bij jullie op het veld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan vragen ze of dat buiten de m25 ligt
Met die kk zonnebrillen elke 5 meterquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die straatverkopers zijn ook niet fijn.
Dan nog liever af en toe een moslim.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met die kk zonnebrillen elke 5 meter
Nee, dat is allemaal firma list en bedrog in de media. Zeker van de Telegraaf, die zitten er normaal nooit naast maar dit keer wel.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan vragen ze of dat buiten de m25 ligt
Marokkanen die de hele tijd schreeuwen en Franse hiphop luisterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog liever af en toe een moslim.
Setkus heet die man.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik heb Setkoes en Meijers.
Ik heb 8x ADO, 2x Heracles en Ziyech.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik.
Verder heb ik vertrouwen in de Kasteelheren.
Weinig van meegekregen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die straatverkopers zijn ook niet fijn.
Dan ben je niet in het centrum geweest. Al moet ik zeggen dat het in bijv. Rome en Florence erger is.quote:
Eens kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb 8x ADO, 2x Heracles en Ziyech.
San Marco en Doge. Gondola tochtje gemaakt. En wat door de straatjes geslenterd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan ben je niet in het centrum geweest. Al moet ik zeggen dat het in bijv. Rome en Florence erger is.
Ik vond het eigenlijk niet zo'n hele leuke stad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
San Marco en Doge. Gondola tochtje gemaakt. En wat door de straatjes geslenterd.
teringdruk daarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
San Marco en Doge. Gondola tochtje gemaakt. En wat door de straatjes geslenterd.
Ik wel. Maar wij zijn maar 4 uurtjes geweest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk niet zo'n hele leuke stad.
Welke positiequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klein stukje er buiten. Ik sta binnen 3 uur bij jullie op het veld.
San Marco wel ja.quote:
Geld uitgeven voor een bankzitter dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Concurrentie is altijd goed.
Ik kan ook op het middenveld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geld uitgeven voor een bankzitter dus
Waar spreken we af voor contractonderhandelingenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan ook op het middenveld.
Kom maar langsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar spreken we af voor contractonderhandelingen
Zoeken jullie geen gedreven linkerflankspeler die ook uit de voeten kan als back en in de spitsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geld uitgeven voor een bankzitter dus
Ja. Meet bij dlr station deptford bridge voor contractbesprekingquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zoeken jullie geen gedreven linkerflankspeler die ook uit de voeten kan als back en in de spits
Oke zal het aan hem doorgevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Meet bij dlr station deptford bridge voor contractbespreking
Ik een 3quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:02 schreef Jojoortje het volgende:
Woooooow goed geslapen. Een 8,5 zeker wel.
Dronken mensen gingen mijn nachtrust verstieren. En mn zusje ging om 5 uur wakker worden en toen ons bed bestormenquote:
Ohquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dronken mensen gingen mijn nachtrust verstieren. En mn zusje ging om 5 uur wakker worden en toen ons bed bestormen
Hoezo.quote:
Weinigquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel leveren oude mobieltjes op? Heb er een hele zooi liggen, bijna de gehele samsung generatie wel.
Eigen willetje, alles willen ontdekken, beginnend brabbelen. Heb vorige week nog op zo'n kleine opgepast. Ik was wel helemaal gesloopt trouwens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo.
Ze had zich gister keurig gedragen moet ik zeggen hele dag
Niksquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel leveren oude mobieltjes op? Heb er een hele zooi liggen, bijna de gehele samsung generatie wel.
Ja nu kun je er wel gesprekje mee voeren dat is wel grappigquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eigen willetje, alles willen ontdekken, beginnend brabbelen. Heb vorige week nog op zo'n kleine opgepast. Ik was wel helemaal gesloopt trouwens.
Als ie stuk is nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
25 euro per mobiel moet wel lukken toch?
Zijn allemaal nog in goede staat. Behalve de S5, daar kan ik beter Carglass voor bellen.quote:
Paar tientjes afhankelijk van het model. Zijn sites voor die ze opkopen. Krijg je meer voor dan via marktplaats.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eens even kijken. Thanks.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paar tientjes afhankelijk van het model. Zijn sites voor die ze opkopen. Krijg je meer voor dan via marktplaats.
Ook nieuwere? dan kan je nog wel vangen jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn allemaal nog in goede staat. Behalve de S5, daar kan ik beter Carglass voor bellen.
https://www.cash4mobile.com/quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens even kijken. Thanks.
Het zijn in totaal 15 samsung mobieltjes van mijn vriendin en mij samen geweest. Vanaf de S2 tot en met de S5 o.a.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook nieuwere? dan kan je nog wel vangen ja
Zo snel ben ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben zo deptford bridge station jc zie je zo
topquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
https://www.cash4mobile.com/
Dit soort sites
Ik moet eerst naar schiphol hequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Den haag was 3 uur. West friesland dan 4?
•de telefoon of tablet kan aangezet worden,quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Samsung S5 125,00
Laat dat nou net de mobiel zijn die er het slechtste aan toe is. ;')
Een jodenkoek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:22 schreef JanCees het volgende:
14 miljoen voor cillessenwat heeft overmars gegeten
Ah ja, hij voldoet wel maar het beeldscherm is gewoon vrijwel helemaal kapot en vol met barsten. Zonde wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
•de telefoon of tablet kan aangezet worden,
•het beeldscherm functioneert, normale gebruikerssporen zoals kleine oppervlakkige krasjes zijn geen probleem (geen barsten, diepe of extreme krassen, dode pixels, vlekken in het scherm of lekkende LCD’s, drukgevoeligheid dient goed te functioneren indien aanwezig)
•het toetsenbord is goed werkend
•de bel functie functioneert
•de wifi functie functioneert
•de bluetooth functie functioneert
•alle knoppen zijn aanwezig en functioneren soepel (denk hierbij aan de trilfunctie, geluid bediening, home button, aan/uit knop, softwareknoppen en eventuele fingerprint modules)
•de camera(s) functioneren (geen vlekken op de lens, geen gebroken lens, geen missende of gebroken camera glaasjes)
•de batterij is aanwezig, staat niet bol en laadt keurig op
•de covers zitten allemaal volledig en zonder scheuren of breuken om de telefoon of tablet (lichte gebruikssporen zoals een krasje of lak beschadiging aan de plastics zijn geen probleem),
•de telefoon of tablet heeft geen breukschade of buigschade
•alle losse onderdelen zijn aanwezig (denk hierbij aan afdekplaatjes en simtray’s)
•de telefoon of tablet mag enkel van een Nederlandse provider simlock zijn voorzien
•de telefoon of tablet is aangeboden zonder enige vorm van blokkade, hierbij moet worden gedacht aan alle soorten blokkades die door de fabrikant softwarematig mogelijk worden gemaakt. Dus geen Samsung Account, geen Apple account, geen Find My iPhone etc)
Met grote barst is hij dus maar 31 euro. Ik zou kijken wat een schermreparatie kost.
Ludiek, ter ere van Cruijffquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:22 schreef JanCees het volgende:
14 miljoen voor cillessenwat heeft overmars gegeten
Bezorging tussen 08.00 en 17.00 uur?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:24 schreef Doublepain het volgende:
PostNL verneukt mijn hele planning
09:00 - 11:00quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bezorging tussen 08.00 en 17.00 uur?
De markt is ziek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
9e duurste keeper wordt ie, las ik.
Neuer 1?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
9e duurste keeper wordt ie, las ik.
Buffon ging in 2001 voor 53 miljoen euro van Parma naar Juventus als opvolger van Edwin van der Sar.quote:
sow, Koekoekquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buffon ging in 2001 voor 53 miljoen euro van Parma naar Juventus als opvolger van Edwin van der Sar.
Kazansen?quote:
Sowquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buffon ging in 2001 voor 53 miljoen euro van Parma naar Juventus als opvolger van Edwin van der Sar.
Dat is echt erg hequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liverpool maakt geen verlies op Benteke, ultiem genot.
Die kochten Buffon, Nedved en Thuram van het geld voor Zidanequote:
Palace bood ook al eerder een debiel bedrag voor Batshuayi maar die ging uiteindelijk naar Chelsea.quote:
Nu kunnen clubs als Crystal Palace en Swansea zulke spelers halenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:36 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Die kochten Buffon, Nedved en Thuram van het geld voor Zidane
Thuram nog steeds duurste rechtsback ook dacht ik
Soms komen ze ook eerder dan aangegevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Om 8 uur alles scannen als bezorgd en dan mooi rustig aan alles bezorgen
Ik heb gelukkig buren die altijd thuis zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms komen ze ook eerder dan aangegeven
Ik kan me ook geen italie herinneren zonder Buffon, in Fifa altijd Buffon met carriere kopenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Speelde in 97 al bij Italiaans elftal
echt bizar
Zlatan & Pogba godquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan me ook geen italie herinneren zonder Buffon, in Fifa altijd Buffon met carriere kopen
jawel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liverpool maakt geen verlies op Benteke, ultiem genot.
Gaan die voor Italie spelen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zlatan & Pogba god
dat wordt genieten
Hopeijk Memphis ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zlatan & Pogba god
dat wordt genieten
Heb je ook al discussies met haar over stellingen zoals het invoeren van de doodstraf en dergelijke?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja nu kun je er wel gesprekje mee voeren dat is wel grappig
Wel over abortus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook al discussies met haar over stellingen zoals het invoeren van de doodstraf en dergelijke?
wow dat is een absurd bedrag en dat in 2001quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kan me Toldo nog heel goed herinnerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan me ook geen italie herinneren zonder Buffon, in Fifa altijd Buffon met carriere kopen
Ik twijfel zelf nog over abortus.quote:
Dat was Buffon zijn directe concurrent toch gewoon?quote:
schakelde NL uit in 2000quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was Buffon zijn directe concurrent toch gewoon?
Na het te hebben opgezocht weeti k het wel zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |