quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Willemijn vind ik er ouder uitzien als dat ze is.
Leuke meid verder.
Zaad is opquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:49 schreef marimbondo het volgende:
Na al dat Daphne gefap wordt ze tot nu toe compleet genegeerd?
Dus het is kiezen tussen de loservlucht en het HHH? Wat een tiran.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Mag niet van Maurits Hendriks.
Wie beslist dit? Aangezien het NOC nsf aanraad daar niet heen te gaan. (Of mis ik nu iets?)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mag niet. Maar ondanks dat je als sporter er geen zin in hebt, vind ik wel dat je even langs hoor te komen. Al kun je daar het gewoon op je eigen manier vieren natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
De meeste sporters maken gebruik van het stipendium. Dan hoor je ook gewoon op te draven bij de sponsor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:51 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wie beslist dit? Aangezien het NOC nsf aanraad daar niet heen te gaan. (Of mis ik nu iets?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |