leeft het paard eigenlijk nog?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
De laatste keer vloog ik uit de bocht.
slechte whisky dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die haalde zonder probleem de bocht.
Hoe hard kun je daar nu mee of zit er geen snelheidsmeter op?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor, wel wat krasje maar hij doet het nog prima
25 km en daarboven moet ik het zelf doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe hard kun je daar nu mee of zit er geen snelheidsmeter op?
Met zo'n motortje op de bagagedrager?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
25 km en daarboven moet ik het zelf doen
Daar zit de accu.. Motortje zit in het voorwiel bij de mijnequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:09 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Met zo'n motortje op de bagagedrager?
ha! de Winora gaat harderquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
25 km en daarboven moet ik het zelf doen
Mijn peerd gaat harder zonder plaatje en heb wel zo'n fietshelmquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan moet je een helm op en een verzekeringsplaatje op de fiets
Voor de kar is ook wel mooi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Mijn paard heeft niet eens een bagagedrager. Ouderwets ding is het.
misschien zijn ze positiefquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Houd me in heb er alweer 2 notes bij.
Hoe dat nu weer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Houd me in heb er alweer 2 notes bij.
Oh ja die special mix dat is hetquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinti ergens, de rest uit Broekhoven, daar komt het paardenfok talent vandaan denk ik.
Mijn opa was vondeling met briefje erbij wat zijn naam was, kwam mijn oma tegen in pleeghuis en samen kregen ze 17 kinderenquote:
Dan heb je een gauw een grote familiequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn opa was vondeling met briefje erbij wat zijn naam was, kwam mijn oma tegen in pleeghuis en samen kregen ze 17 kinderen
Heb keer per ongeluk nichtje versiert.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je een gauw een grote familie
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb keer per ongeluk nichtje versiert.
Ik heb mijn biologische vader nooit gekend. 12 ooms en tantes die me als kleinste kind van de familie beschouwen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn opa was vondeling met briefje erbij wat zijn naam was, kwam mijn oma tegen in pleeghuis en samen kregen ze 17 kinderen
Ja dat soort dingen krijg je danquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb keer per ongeluk nichtje versiert.
Nee, snap ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vader had 12 zussen over met allemaal ook 10 kinderen, dat is niet meer bij te houden.
De Fok basis werd al veel vroeger gelegd dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vader had 12 zussen over met allemaal ook 10 kinderen, dat is niet meer bij te houden.
Toch blijf je een in de kast zittende nicht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ghetto family.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
De Fok basis werd al veel vroeger gelegd dus
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch blijf je een in de kast zittende nicht.
voor geen miljoenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
Wil er nog iemand naar de Postcode Miljoenenjacht show in oktober ergens?
Ja echt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch blijf je een in de kast zittende nicht.
Ik dus ook nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
5 miljoen?
daarkomtikmijn nest niet voor uit
Kom je zeker ook met je kop op TV als je wint, lijkt me helemaal een verschrikkingquote:
Ja die heeft dr nieuwe partner al gevonden in de ex-hordenloperquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is naar de nacht verbannen, dan valt het domme geblaat niet zo op.
Misschien moet je dan zelfs spelen en 20 koffers kiezen of zo.. Of is dat weer een ander spelquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Kom je zeker ook met je kop op TV als je wint, lijkt me helemaal een verschrikking![]()
Ga je bedelbrieven krijgen![]()
en allemaal mensen die je ineens kénnen
géén flauw idee, écht nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moet je dan zelfs spelen en 20 koffers kiezen of zo.. Of is dat weer een ander spel
Ze heeft wel dikke kont , gaat 'm niet worden op de horden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die heeft dr nieuwe partner al gevonden in de ex-hordenloper
Gregory komt r wel over heenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze heeft wel dikke kont , gaat 'm niet worden op de horden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Gregory komt r wel over heenOw jee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel een leuke woordspeling.quote:
Geniaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond het wel een leuke woordspeling.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze is beetje boos op me volgens mij
Dat was dan zeker ergens anders en note waardig?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem geen blad voor mijn mond, dat zal het zijn.
Heb ook 2 positieve nu erbij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was dan zeker ergens anders en note waardig?
Omdat Sas dar zeiquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ook 2 positieve nu erbij.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:09 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Met zo'n motortje op de bagagedrager?
Volgens mij is dat het zwaarste onderdeel. Hoe lang mag je daar over doen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:40 schreef chufi het volgende:
Nog even de 4 x 100 mannen kijken en dan duik ik er in
Tot je het stokje over de lijn brengtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:12 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het zwaarste onderdeel. Hoe lang mag je daar over doen?
Staat er geen radio aan dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:46 schreef just me het volgende:
Hier ook al zo rustig![]()
Iedereen verhuisd?
Tis stil in het Radio topic dus ik heb mijn avond "nuttig" kunnen bestedenquote:
Pak tucjes opgegeten las ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Tis stil in het Radio topic dus ik heb mijn avond "nuttig" kunnen besteden
Was beloningquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok en omdat de vakantie voorbij is natuurlijk
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch maar ff gedaan, want je weet maar nooit
alleen maar voordeelquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij kent haar natuurlijk ook dat scheelt ook al
Ik ga maar eens op tijd naar bedquote:
Misschien doe ik dat ook welquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga maar eens op tijd naar bed
Op naar de grote schoolquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:30 schreef sacha het volgende:
laatste vakantiedag voor Aap, morgen boeken halen en kaften![]()
#liefdagboek
quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
Hoeft ie niet meer gebracht te worden .. Dat scheelt ook weer
Die van mij gaven toen ze 'een jaar of wat' waren op de basisschool al zelf aan dat ik niet meer hoefde te brengen.quote:
Toen ze naar de middelbare school gingen moesten ze een dik kwartiertje fietsen naar het centrum. Mijn ex is toen in de vakantie voor ze naar school moesten een aantal keren met ze heen en weer naar school gereden, beetje oefenen zeg maar, de preek over verkeersregels kregen ze van mij nog eens extra.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:57 schreef chufi het volgende:
Wasook meer een grapje, maar ik ken aap niet dus ik weet het niet
Meestal komt het wel goed. De grote school heb ik niet meer meegemaakt. Ik kan me voorstellen dat het op een "autovrij" eiland nog veiliger zal zijn..quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ze naar de middelbare school gingen moesten ze een dik kwartiertje fietsen naar het centrum. Mijn ex is toen in de vakantie voor ze naar school moesten een aantal keren met ze heen en weer naar school gereden, beetje oefenen zeg maar, de preek over verkeersregels kregen ze van mij nog eens extra.
Daarna moesten toch echt zelf.
Is gelukkig altijd goed gegaan, afkloppen.![]()
Ja, da's weer minder leukquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef sacha het volgende:
maar eigenlijk ben ik intens verdrietig dat ie morgen weer het keurslijf in moet![]()
#liefdagboek
Volgens mij is dit de winnaar van de marathon, een Afrikaanquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Was dat die ene jongen die nét niet won en ging huilen?
Vond ik wel zielig, seconde geloof ik
Lang leve Aam Noordquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zong nog eens leuk ook die ouwe baas
ah. dan was het die andere die ging huilenquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de winnaar van de marathon, een Afrikaan
Serieus? Ik vind het heerlijk als de vakantie begint maar ik vind het net zo fijn als ik weer mag. Mijn oudste heeft een vakantiebaan van 3 dagen per week en heeft met zijn baas afgesproken dat hij die 24 uur in 5 dagen werkt, zodat hij een gewone weekindeling heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef sacha het volgende:
maar eigenlijk ben ik intens verdrietig dat ie morgen weer het keurslijf in moet![]()
#liefdagboek
hier is altijd structuur, anders chaosquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:25 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het heerlijk als de vakantie begint maar ik vind het net zo fijn als ik weer mag. Mijn oudste heeft een vakantiebaan van 3 dagen per week en heeft met zijn baas afgesproken dat hij die 24 uur in 5 dagen werkt, zodat hij een gewone weekindeling heeft.
Structuur is toch fijn?
Nou daarom! Dan is het toch prettig als er weer structuur van buitenaf komt, dat je het niet allemaal zelf hoeft te regelen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
hier is altijd structuur, anders chaos
dat is in de kern wel fijn maar als je daar een doodongelukkig kind voor terug krijgt is de last des te zwaarderquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:30 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nou daarom! Dan is het toch prettig als er weer structuur van buitenaf komt, dat je het niet allemaal zelf hoeft te regelen?
Wat vindt Aap het ergste van school?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:33 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is in de kern wel fijn maar als je daar een doodongelukkig kind voor terug krijgt is de last des te zwaarder
#liefdagboek
Scheelt maar weinig van je normale toch?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:28 schreef chufi het volgende:
Ik kan wel weer wat gebruiken na deze 2 weken Rio ritme
Als ie weer werk heeft moet ie ook gewoon weer in het keurslijf toch?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Scheelt maar weinig van je normale toch?
Dan weer wel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ie weer werk heeft moet ie ook gewoon weer in het keurslijf toch?
ehm, alles?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat vindt Aap het ergste van school?
De tijden, of de leraren of dat hij precies moet doen wat er gezegd wordt?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:44 schreef FANN het volgende:
Ik heb vandaag 3 km gelopen en ik ben fucking trots op mezelf![]()
''fucking dagboek''
Klinkt als die Griekquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm, alles?![]()
hij vindt iedereen dom en begrijpt niet dat hij allemaal non informatie moet onthouden, hij wil liever voorbereid worden op het leven nā school![]()
#liefdagboek
Hashtag Fann #quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:44 schreef FANN het volgende:
Ik heb vandaag 3 km gelopen en ik ben fucking trots op mezelf![]()
''fucking dagboek''
Heerlijk herkenbaar, zo eentje had ik er ook. Groene sneeuw heb ik ermee gezien, ik kon op geen enkele manier duidelijk maken dat school iets is waar iedereen doorheen moet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm, alles?![]()
hij vindt iedereen dom en begrijpt niet dat hij allemaal non informatie moet onthouden, hij wil liever voorbereid worden op het leven nā school![]()
#liefdagboek
een fucking successtory dusquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:55 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Heerlijk herkenbaar, zo eentje had ik er ook. Groene sneeuw heb ik ermee gezien, ik kon op geen enkele manier duidelijk maken dat school iets is waar iedereen doorheen moet.
Pas toen ie ontdekte dat dat leven zoals hij het zich ná school voorstelde pas zou lukken als ie kon laten zien dat ie ook echt kan wat ie kan en dat daar nou eenmaal die fucking papiertjes voor nodig zijn werd het beter. Nu is is 18, zit op het mbo (met zijn universiteitshersenen), heeft er een baan naast in de richting die hij wil, doet een onlinecourse coding erbij, komt om in de virtuele én IRL-contacten en zorgt dus zélf voor die structurering.
Als je me dit 3 jaar geleden had verteld was ik niet meer bijgekomen van het lachen.
#lieveMona
die van mij heeft een aftel kalender in zijn hoofd totdat hij niet meer leerplichtig isquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:55 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Heerlijk herkenbaar, zo eentje had ik er ook. Groene sneeuw heb ik ermee gezien, ik kon op geen enkele manier duidelijk maken dat school iets is waar iedereen doorheen moet.
Pas toen ie ontdekte dat dat leven zoals hij het zich ná school voorstelde pas zou lukken als ie kon laten zien dat ie ook echt kan wat ie kan en dat daar nou eenmaal die fucking papiertjes voor nodig zijn werd het beter. Nu is is 18, zit op het mbo (met zijn universiteitshersenen), heeft er een baan naast in de richting die hij wil, doet een onlinecourse coding erbij, komt om in de virtuele én IRL-contacten en zorgt dus zélf voor die structurering.
Als je me dit 3 jaar geleden had verteld was ik niet meer bijgekomen van het lachen.
#lieveMona
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
die van mij heeft een aftel kalender in zijn hoofd totdat hij niet meer leerplichtig is![]()
(ik word molenaar mam, wat doen ze nou moeilijk)
#liefdagboek
Molenaar, wauw, wat tof. En waar gaat ie zijn geld mee verdienen, heeft ie dat ook al bedacht?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
die van mij heeft een aftel kalender in zijn hoofd totdat hij niet meer leerplichtig is![]()
#liefdagboek
nah...quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
#liefdagboek
nee, dat is nog niet van deze wereldquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:13 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Molenaar, wauw, wat tof. En waar gaat ie zijn geld mee verdienen, heeft ie dat ook al bedacht?
Grinnik. Hoe oud is ie?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dat is nog niet van deze wereld
ik zweer op het graf van mijn moedah (quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:21 schreef chufi het volgende:
Molenaarsmeel is toch helemaal hip onder thuis bakkende broodbakkers en zo
Dat wordt gewoon het beroemste atraktie van het eilandquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zweer op het graf van mijn moedah () dat het hem gaat lukken
Nog eventjes volhouden! De snelste weg naar geen-leerplicht-meer is je HAVOdiploma halen. Met een beetje geluk ben je dan op je 16e al klaar. Komt goed uit, want de minimumleeftijd om molenaarsleerling te worden is ook 16.quote:
Er is een CUL topic over dus komt goedquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zweer op het graf van mijn moedah () dat het hem gaat lukken
ben al 2 jaar bezig met de herbouw van molens hieroquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon het beroemste atraktie van het eiland
Nahquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ben al 2 jaar bezig met de herbouw van molens hiero
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:25 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nog eventjes volhouden! De snelste weg naar geen-leerplicht-meer is je HAVOdiploma halen. Met een beetje geluk ben je dan op je 16e al klaar. Komt goed uit, want de minimumleeftijd om molenaarsleerling te worden is ook 16.
Ik raad hem trouwens aan niet op de Zwarte Molen te gaan stagelopen. Kan rare gevolgen hebben.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zeg Fann?Fann is fan van IvanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo te horen ook van gitaarmuziek.quote:
Daar kan ze verder toch ook niks aan doenquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met zo'n gebruikersnaam dan ben je fan van alles.
Zijn haar zaken toch?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kan ze verder toch ook niks aan doen
Smaken verschillen, en hij wordt gevormd door allerlei factoren....quote:
Wijze woorden Mo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smaken verschillen, en hij wordt gevormd door allerlei factoren....
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zeg Fann?Nee, ik drink keurig tonic met citroenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een boze Griek is ook niet alles.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:45 schreef FANN het volgende:
Ik heb een winkelmandje gevuld met 370 euro aan kleding![]()
ik haal hem maar weer leeg
Neequote:Op zondag 21 augustus 2016 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een boze Griek is ook niet alles.
Ik zou zo wel iets weten waar ik 370 euro goed voor kan gebruiken.....quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:45 schreef FANN het volgende:
Word zelf altijd steeds zuiniger wanneer ik veel cash heb, wil er steeds meer van maken dan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou zo wel iets weten waar ik 370 euro goed voor kan gebruiken.....
Maar het voelde wel even goed toch!?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:45 schreef FANN het volgende:
oh... dat kan ik in tien minuten opmaken als ik wilquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou zo wel iets weten waar ik 370 euro goed voor kan gebruiken.....
ja....quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het voelde wel even goed toch!?
Ik ook maar maak winst dan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat kan ik in tien minuten opmaken als ik wil
Niet spammen Fannquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
http://1kdailyprofit.co/?(...)d93deaa7ef6b3324203e
Wat een kutsite.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
http://1kdailyprofit.co/?(...)d93deaa7ef6b3324203e
gewoon overal op klikkenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan mijn weg er aardig vinden sinds 1998.
Die MO tochquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:44 schreef sacha het volgende:
werd ik net door Mo naar tinder gestuurd?
Geen hond spelt mijn naam compleet en op Piet zoeken is geen beginnen aan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:44 schreef sacha het volgende:
werd ik net door Mo naar tinder gestuurd?
hont, het is hontquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen hond spelt mijn naam compleet en op Piet zoeken is geen beginnen aan.
en kadquote:
Mijn naam is ook nooit goed hier dus niet zeurenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen hond spelt mijn naam compleet en op Piet zoeken is geen beginnen aan.
Begin er niet eens aan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn naam is ook nooit goed hier dus niet zeuren
we spellen meestal sjoefquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn naam is ook nooit goed hier dus niet zeuren
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:16 schreef D. het volgende:
*weer stilletjes door achterdeur verdwijnt
Meer een logische constateringquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:16 schreef FANN het volgende:
Is toch weer waardevolle informatie die ik hier deel
Had je gehoopt wat te kunnen scoren dan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:16 schreef D. het volgende:
geen commentaarquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wordt die Griek nooit meer wild?
*vastbind*quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:16 schreef D. het volgende:
Neuh, ik dacht, ik roep wat, maar niemand die mij zagquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je gehoopt wat te kunnen scoren dan?
ik zag je welquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht, ik roep wat, maar niemand die mij zag
mew...quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan je de wasmachine op centrifugestand aanraden.
te laat, nu mag je niet meer wegquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht, ik roep wat, maar niemand die mij zag
Oh vertelquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sas is de baas dus ja het is niet andersquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik niet vastgebonden was was ik al weg hoor
en als jij klaar bent mag je muts de was er zeker uithalen...quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben graag ondergeschiktquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas is de baas dus ja het is niet anders
Dan heb je nog een ouderwetse wasmachine.. Zeker nog uit de tijd van Travassiequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hoeft dan zelf nog maar weinig te doen.
goed zo, welkomquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik niet vastgebonden was was ik al weg hoor
Ding schudt goed.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je nog een ouderwetse wasmachine.. Zeker nog uit de tijd van Travassie
Shitquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:25 schreef FANN het volgende:
Bij het Kruidvat bij de vitamine stond een potje met ''Libido verhogende shit''![]()
ik ben wel benieuwd wat daar in zit
Van het huismerk of die hele dure in het blauwquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:25 schreef FANN het volgende:
Bij het Kruidvat bij de vitamine stond een potje met ''Libido verhogende shit''![]()
shitquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:25 schreef FANN het volgende:
quote:
quote:
Fucking 3 euroquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Van het huismerk of die hele dure in het blauw
Hoe weet jij trouwens de kleur van zo'n potje?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Van het huismerk of die hele dure in het blauw
Feestje morgenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
*naar datum kijkt
Morgen is het 2 jaar geleden dat ik me hier mocht melden
Ik kijk ook wel eens bij de vitaminesquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe weet jij trouwens de kleur van zo'n potje?
ah................................................................................................quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens bij de vitamines
Geen famile die gaat zingen dan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, ik vier niets, ik sta er alleen even bij stil
De link kan me niet verleiden om te klikkenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga ook naar mijn nest
effe nog 1x Vitas![]()
Smile! If the rain outside the window won't stop...quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:31 schreef D. het volgende:
[..]
De link kan me niet verleiden om te klikken
Ik vier het al jaren nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar ook altijd heel blij om... Ik heb er niks mee
Dacht dat je ging slapenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Smile! If the rain outside the window won't stop...
Smile! If you failed to do something...
Smile! If happiness hid behind the clouds...
Smile! Even if your soul got slightly scratched...
Smile! And you'll see how everything changes...
Smile! The rain will stop and the ground will dress up in snow...
Smile! And your sorrow will pass by...
Smile! And then your soul will begin to live...
Ok dan gaan we morgen niet juichen en zoquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vier het al jaren niet
Uit eten, vooruit, dat kan nog net...
Ja dan moet je er snel bij zijn..quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga binnenkort bij mijn ouders langs, moeder loopt op laatste benen en begint geld weg te geven.
Dank u voor de medewerkingquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan gaan we morgen niet juichen en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |