SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
twitter:AthleticsCanada twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 17:08:13Update from 50km RW: We have officially filed a protest. More to come... reageer retweet
Tegen wie of wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:17 schreef heywoodu het volgende:
Canadeesjes gaan protesteren.twitter:AthleticsCanada twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 17:08:13Update from 50km RW: We have officially filed a protest. More to come... reageer retweet
Arai, die hem een flinke duw leek te geven waardoor hij kansloos was voor de medailles. Zal vast niet gehonoreerd worden, maar goed, ieder ander had het geprobeerdquote:
Hij gaf de Jap juist een (onbewuste) elleboog.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Arai, die hem een flinke duw leek te geven waardoor hij kansloos was voor de medailles. Zal vast niet gehonoreerd worden, maar goed, ieder ander had het geprobeerd
Beelden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij gaf de Jap juist een (onbewuste) elleboog.
Gefeliciteerd.quote:
Alles zweeft.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de groupe Lu/Liu de voorste groep?
Wie is dat met dat blauwe shirtje?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de groupe Lu/Liu de voorste groep?
Die er nu nog bij is? Dat is Palmisano. Giorgi was de andere met een blauw shirtje, maar die is net DSQ.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is dat met dat blauwe shirtje?
Daar is het ook wel makkelijk om minstens 1 band aan de grond te houden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:52 schreef Leatherface het volgende:
Mexico en China op de brommer bij het snelwandelen.
Schijnt dat Canada naar CAS is gestapt. Medailleuitreiking is al flink uitgesteld volgens mij en zou mogelijk tijdens de sluitingsceremonie gedaan kunnen worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Arai weer brons. Dunfee 4.
[ afbeelding ]
Zitten de Nederlandse vrouwen er nu weer wel in met de estafette of is dat een fout?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
Atletiek pas om 1:30, wat moet ik nou gaan kijken
Je hebt 2 soorten estafette, ik denk dat dit over 4x400 gaatquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zitten de Nederlandse vrouwen er nu weer wel in met de estafette of is dat een fout?
Waarom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:04 schreef Sked het volgende:
Isinbajeva
Wat een onbeschofte, arrogante kut.
Ze lieten net een stukje persco van haar zien. Ongelofelijk.quote:
Das echt een smerigerd ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:04 schreef Sked het volgende:
Isinbajeva
Wat een onbeschofte, arrogante kut.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk toch dat het een cavia is op Jeroen's hoofd
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie wint? Zolang het die Tsikhan maar niet is.
Niet dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schijnt dat Canada naar CAS is gestapt. Medailleuitreiking is al flink uitgesteld volgens mij en zou mogelijk tijdens de sluitingsceremonie gedaan kunnen worden.
Daar deed ze al enigszins af voor mij, na haar 'het is een complot van het westen' opmerkingen helemaal klaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:11 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja dat deed ze ook nog, die anti-homowetgeving steunen, domme kut
twitter:KamilKaramali twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 00:31:41Here's the statement from @EvanDunfee after his controversial 4th place finish in 50km race walk. #Rio2016 #CAN https://t.co/TAGk18yYbE reageer retweet
Ja dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch brons voor de Jap dus? Bijzonder. Ook op de medaljespiegel was het aangepast zag ik.
Dat is wel klasse ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:21 schreef heywoodu het volgende:
Reactie van Evan: "Onze bond heeft protest aangetekend, daarna kwam Japan met een tegenprotest. Ik kan naar CAS gaan, maar nadat ik in het dorp terugkwam heb ik de beelden gezien en heb ik besloten niet naar CAS te stappen. Simpelweg omdat Arai terug op drie zetten de enige juiste beslissing was en ik eventueel brons niet met volle trots in ontvangst zou kunnen nemen."
Wat een sportmantwitter:KamilKaramali twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 00:31:41Here's the statement from @EvanDunfee after his controversial 4th place finish in 50km race walk. #Rio2016 #CAN https://t.co/TAGk18yYbE reageer retweet
Omdat hij het niet voldoende vond om een diskwalificatie af te dwingen dus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:21 schreef heywoodu het volgende:
Reactie van Evan: "Onze bond heeft protest aangetekend, daarna kwam Japan met een tegenprotest. Ik kan naar CAS gaan, maar nadat ik in het dorp terugkwam heb ik de beelden gezien en heb ik besloten niet naar CAS te stappen. Simpelweg omdat Arai terug op drie zetten de enige juiste beslissing was en ik eventueel brons niet met volle trots in ontvangst zou kunnen nemen."
Wat een sportmantwitter:KamilKaramali twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 00:31:41Here's the statement from @EvanDunfee after his controversial 4th place finish in 50km race walk. #Rio2016 #CAN https://t.co/TAGk18yYbE reageer retweet
Is een WR op de 5 straks eigenlijk een formaliteit of?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:14 schreef TheVulture het volgende:
Omdat iedereen een PR liep was dat bizarre WR ineens een stuk logischer, sure
Als Anaya weer op BROMER is dan welquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is een WR op de 5 straks eigenlijk een formaliteit of?
Waarom zou de brommer het niet doen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Anaya weer op BROMER is dan wel
Omdat hij het niet zag als een bewuste actie van de Japanner en dat hij daarna kansloos was zag hij vooral als zijn eigen, mentale fout.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat hij het niet voldoende vond om een diskwalificatie af te dwingen dus?
Geen olie, moer kapot, tank vliegt in brand, bougies versleten, gashendel kapotquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom zou de brommer het niet doen?
Ik zou genieten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:27 schreef Redefine het volgende:
Ik denk geen WR op de 5000 meter. Ik denk dat Ayana en co wel graag willen winnen, maar zullen denken dat als ze ook dit record verbreken de shitstorm helemaal niet meer gaat liggen.
Maar bij deze Spelen weet je het maar nooit.
Dat is erg knap van hem. Niet blijven dooretteren om toch nog die medaille te pakken. Een groot sportman.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:21 schreef heywoodu het volgende:
Heeft ook met de weersomstandigheden te maken. Bij de 10km waren die een stuk gunstiger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:27 schreef Redefine het volgende:
Ik denk geen WR op de 5000 meter. Ik denk dat Ayana en co wel graag willen winnen, maar zullen denken dat als ze ook dit record verbreken de shitstorm helemaal niet meer gaat liggen.
Maar bij deze Spelen weet je het maar nooit.
Van die CHUTE?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is erg knap van hem. Niet blijven dooretteren om toch nog die medaille te pakken. Een groot sportman.
Al is het nog niet zo mooi als die twee atletes op de 5000 meter natuurlijk.
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat Evan ook zou stoppen om een atleet die echt in de problemen zit op de been te helpenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is erg knap van hem. Niet blijven dooretteren om toch nog die medaille te pakken. Een groot sportman.
Al is het nog niet zo mooi als die twee atletes op de 5000 meter natuurlijk.
Ja en het elkaar daarna helpen. Ik heb het weliswaar al op 450 verschillende plekken teruggezien, maar het is ook wel een prachtig momentquote:
Omdat Martquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:30 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom zendt de Nos als enige deze ceremonie niet uit?
Maar de 10km tijd lag naar verhouding toch wel veel scherper?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft ook met de weersomstandigheden te maken. Bij de 10km waren die een stuk gunstiger.
Ja die ochtendsessie was ook wel gunstig inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft ook met de weersomstandigheden te maken. Bij de 10km waren die een stuk gunstiger.
Hebben alleen ceremonie van Dafne laten zien bij atletiek, rest doet er niet toequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:30 schreef Columbiafan het volgende:
Wel hoor:quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:30 schreef Columbiafan het volgende:
Die krijgt zijn diploma in .pdf denk ik.quote:
Dat denk ik ook niet nee. Maar het ligt er ook maar net aan hoeveel kans je zelf nog maakt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat Evan ook zou stoppen om een atleet die echt in de problemen zit op de been te helpen
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Stefanidi of Silva wint.
Suhr is favoriete tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
En wie maakt het meeste kans?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zenden zelden of nooit een ceremonie uit waarbij geen Nederlander zit. Al had het mij niet verbaasd als zij deze wel hadden meegepikt, omdat Bolt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:30 schreef Columbiafan het volgende:
Geen ideequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar de 10km tijd lag naar verhouding toch wel veel scherper?
Dan toch wel een .pdf met .gold randje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die krijgt zijn diploma in .pdf denk ik.
Beetje obvious die naam.quote:
Ja inderdaadquote:
Gaan kansloos laatste worden in hun heat.quote:
Tijd dat ze die slomobeelden gaan bekijken en dan iedereen DSQ en de laatste 100 meter voor de finish ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:36 schreef Redefine het volgende:
Eerst nog een uitreiking van de 20 kilometer racekak.
Ja. En heb eigenlijk nooit echt de indruk dat de sport echt onder druk ligt. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
snelwandelen is wel het kutste onderdeel van de atletiek.
Dat zou wel werken aangezien we kansloos zijn?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Open er een topic over, weer lekker jinxen Nober
Probeer het eensquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat zou wel werken aangezien we kansloos zijn?
Die halen de finale waarschijnlijk niet eens. Het zal vooral mooi zijn als ze een NR kunnen lopen.quote:
Gewoon een meter over de balk heen.quote:
Stefanidi en Suhr lijken me ongeveer eenveel kans te hebben. Ik zeg Stefanidi.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Alhoewel Stefanidi meeste Diamond Leagues gewonnen heeft.
Mex?
Ze lopen vaak alsof ze in hun broek schijten en vandaag voegde iemand eindelijk de daad bij het woordquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
snelwandelen is wel het kutste onderdeel van de atletiek.
Ja dat. Ik zie eigenlijk ook geen grote veranderingen in de regels daar die dat zouden kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijd dat ze die slomobeelden gaan bekijken en dan iedereen DSQ en de laatste 100 meter voor de finish ofzo.
er was ook gewoon een IAAF site voor Rio, daar kom ik een week te laat achterquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:36 schreef heywoodu het volgende:
En waarom staan er splittijden bij de kwalificatie van het polsstokhoogspringen?
https://www.iaaf.org/comp(...)qualification/result
Toth moest vorig jaar ook, alleen die ging wel even het hok in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze lopen vaak alsof ze in hun broek schijten en vandaag voegde iemand eindelijk de daad bij het woord
Ze moet meer horizontaal.quote:
Dat ze er niets van kan! Wat dacht jij dan, dacht je dat ze pech had?quote:
Te veel hoogte lijkt het haast welquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genoeg hoogte maar komt er niet overheen
Nee, dit was het volkslied van guatemala.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:40 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit het Chinese volkslied? Heb ik eigenlijk nog nooit echt gehoord
Oh vandaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit was het volkslied van guatemala.
Als ze een WR lopen ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:41 schreef Redefine het volgende:
Als ze overigens een NR zouden lopen, zouden ze nog best in de buurt van de finale kunnen komen.
Nog meer teleurstellingen, alsjeblieft niet!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:41 schreef TheVulture het volgende:
Nederland zou toch eigenlijk met een gerichte aanpak en talentenontwikkeling makkelijk in meer disciplines vertegenwoordigd moeten kunnen worden. Bij de werp- en springnummers doen we niet of nauwelijks mee
Zou ik Tokio halen als ik nu ga trainen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:41 schreef TheVulture het volgende:
Nederland zou toch eigenlijk met een gerichte aanpak en talentenontwikkeling makkelijk in meer disciplines vertegenwoordigd moeten kunnen worden. Bij de werp- en springnummers doen we niet of nauwelijks mee
Nederland is te kleinquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:41 schreef TheVulture het volgende:
Mjah, Net zoals bij het zwemmen, waarbij de focus op de vrije slag ligt, ligt de focus nogal op de meerkamp en van daaruit naar de loopnummers. Er gebeurd weinig op veld discipline gebied.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:41 schreef TheVulture het volgende:
Ja leuk, maar wat ik zeg is nog niet eens zo gek.quote:
Ja, een PLAK slaag.quote:
Toch een gemiste kans, de top op die nummers is vaak toch wat minder breed dan op de loopnummersquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mjah, Net zoals bij het zwemmen, waarbij de focus op de vrije slag ligt, ligt de focus nogal op de meerkamp en van daaruit naar de loopnummers. Er gebeurd weinig op veld discipline gebied.
Op werpnummers wordt de atletiekjeugd niet echt getraind. (niet specifiek nochtans) Daar zie je sowieso ook hele andere landen dan op andere disciplines. Ik noem Hongarije, Kroatië en Polen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:41 schreef TheVulture het volgende:
Gras is groen. Discussies in de OS FB gaan nergens over.quote:
Ah, da's dan weer jammer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Zitten ook wel wat hermafrodieten tussen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gras is groen. Discussies in de OS FB gaan nergens over.
Maximaal gepresteerd, zo hoort het. Wel raar dat twee meiden ook niet individueel mochten starten.quote:
Neequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:48 schreef Pino112 het volgende:
Was het toen slecht weer in Amsterdam?
Storm regen mistquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:48 schreef Pino112 het volgende:
Was het toen slecht weer in Amsterdam?
Ik blijf denken dat die baan gewoon te kort isquote:
Over vier jaar goud.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:49 schreef Redefine het volgende:
Dit is echt gewoon heel erg goed hoorEn ik denk dat ze nog heel progressie kunnen maken.
Goede stroming op de juiste banen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf denken dat die baan gewoon te kort is
Dat dacht iedereen in Peking ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kap nou eens met die zure reacties van je en wees gewoon realistischquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:48 schreef Nober het volgende:
Blij zijn met een NR, Nederland ten voeten uit.
Nee wel kanshebber, zodat we lekker kunnen kankeren als ze eruit worden gelopen door de wereldtopquote:
ze hebben gewoon een zooitje schaatsers ingehuurd om in te rijdenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon gunstige wind hele baan, Cheboksary-taferelen
Met Dafne in de ploeg aub. Ik vind er nu geen kut aan nu ze klaar is. Ik mis alle voorbeschouwingen.quote:
Dan zouden er toch wel meer wonderbaarlijke dingen moeten gebeuren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker bij dit nummer. Ze hadden ook ze niet kunnen sturen, dan gaan ze nooit groeien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kap nou eens met die zure reacties van je en wees gewoon realistisch
Was ik maar Amerikaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kap nou eens met die zure reacties van je en wees gewoon realistisch
Dafne moet ook even zwemmen erbij doen, dan hebben we twee weken lang Dafne genotquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met Dafne in de ploeg aub. Ik vind er nu geen kut aan nu ze klaar is. Ik mis alle voorbeschouwingen.
Daarom vind ik het ook raar dat ze niet individueel mochten lopen, daar worden ze nooit slechter van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker bij dit nummer. Ze hadden ook ze niet kunnen sturen, dan gaan ze nooit groeien.
Dat heb ik ook al een aantal keer gezegd ja. Waarom (ook bij zwemmen) de sporters die met de estafette meegaan en de internationale eis halen ook niet laten starten op de individuele nummers.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook raar dat ze niet individueel mochten lopen, daar worden ze nooit slechter van.
Meestal rond mondhoogtequote:
Moderne vijfkamp, krijgen we dat ook eens te zien op tv.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dafne moet ook even zwemmen erbij doen, dan hebben we twee weken lang Dafne genot
WR van Van Niekerk en op de 10 km niet genoeg? En misschien geeft Caster zo ook nog een leuke lollershow.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zouden er toch wel meer wonderbaarlijke dingen moeten gebeuren?
En onder de 48 op de 400H is ook niet normaal de laatste jarenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WR van Van Niekerk en op de 10 km niet genoeg? En misschien geeft Caster zo ook nog een leuke lollershow.
Ik heb dat bij de ZDF wel gezien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moderne vijfkamp, krijgen we dat ook eens te zien op tv.
Bij zwemmen hebben ze dat wel met Dekker, Steenbergen, Neumann en Dreesens gedaan deze keerquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een aantal keer gezegd ja. Waarom (ook bij zwemmen) de sporters die met de estafette meegaan en de internationale eis halen ook niet laten starten op de individuele nummers.
Owhjaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WR van Van Niekerk en op de 10 km niet genoeg? En misschien geeft Caster zo ook nog een leuke lollershow.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij en Pax zouden echt een prima stel zijn
Oh ja daar inderdaad wel. Dus alleen bij atletiek wat vreemd dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij zwemmen hebben ze dat wel met Dekker, Steenbergen, Neumann en Dreesens gedaan deze keer
Ja. Die zijn sowieso in de breedte wat teruggevallen de laatste jaren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Bahamas waren ooit goed op dit onderdeel toch?
Bij de mannen wel ja, vrouwen weet ik niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Bahamas waren ooit goed op dit onderdeel toch?
Understatement.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:59 schreef Redefine het volgende:
Mexicanobakker is zich even aan het genieten nu.
Van Leuveren ook wel.quote:
Dat zeker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Duidelijk de knapste van de twee inderdaad
Van de vier zelfs.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Duidelijk de knapste van de twee inderdaad
Natuurlijk niet. Vind dit al een fantastisch NR.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:00 schreef swimmie86 het volgende:
Was het uberhaupt realistisch dat de 4x400 zich zou plaatsen voor de finale als ze zich net aan voor de Spelen hebben geplaatst.
Nee hoor, in die andere heat waren ze ook 6e gewordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:59 schreef TheVulture het volgende:
NL kwam nog heel dicht in de buurt van de finale
Nee, maar ik vind het wel mooi dat zelf wel dat gevoel hadden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:00 schreef swimmie86 het volgende:
Was het uberhaupt realistisch dat de 4x400 zich zou plaatsen voor de finale als ze zich net aan voor de Spelen hebben geplaatst.
Dat dacht ik al, maar hun interview vond ik eigenlijk echt raar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Vind dit al een fantastisch NR.
Ja absoluut. Daarom was mijn nostradamus ook over het al dan niet lopen van een NRquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Vind dit al een fantastisch NR.
Woord van 2016.quote:
Ik vond het een prima interview eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:01 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar hun interview vond ik eigenlijk echt raar.
Ik had 'nee'quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja absoluut. Daarom was mijn nostradamus ook over het al dan niet lopen van een NR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |