quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stukken beter dan de uit-shirts. Alleen erg niet-PSV.
quote:[...]
Historisch tenue
PSV speelt de uitwedstrijden in de UEFA Champions League, indien kleurstelling van de tegenstander dit toelaat, in een speciaal groen tenue. Daarmee neemt PSV een vlucht naar het verleden. Het groene tenue refereert aan de rijke clubhistorie van de jaren 70 en 80. In dat tijdperk speelde PSV in zes verschillende groene uittenues. Met de Brabantse blokkenbaan en een witte V-hals is het groene shirt een mix van heden en verleden. Het shirt heeft een geheel groene achterkant zodat naam en nummer goed zichtbaar zijn, terwijl de wit-groene broek en kousen het tenue completeren. Naast het wedstrijdtenue is vanaf morgen ook de Third Kit-trainingscollectie verkrijgbaar.
[...]
Lekker zichtbaar op het veld en voor de kijkerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:50 schreef HeavenShallBurn het volgende:
PSV speelt de CL wedstrijden in het groen..
[ afbeelding ]
http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/psv-lanceert-third-kit.htm
Vergeet de tegenstander niet. Die is je telkens kwijt in dat camouflagepakkie. Die cup is lekker binnenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Lekker zichtbaar op het veld en voor de kijker
Ik kan er nog niet heel erg warm van worden.. Ik snap de link met onze historie maar misschien moet ik ze eerst nog 'live' bewonderen. Deze halve photoshop doet me nog niet zo veel.quote:
Ik snap de link wel, maar vind het toch geen PSV.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:24 schreef Heufd het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/psv-lanceert-third-kit.htm
Ah, oké. Ik vind die kleur op zich wel wat hebben, snap alleen dat blokjesmotief niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik snap de link wel, maar vind het toch geen PSV.
Maar lelijk is het ook niet.
Brabantsche vlag dingenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:07 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik vind die kleur op zich wel wat hebben, snap alleen dat blokjesmotief niet.
De intentie was duidelijker geweest als die blokjes rood/wit waren geweest. Bijgevolg dan wel dat je een kersttenue krijgt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:07 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik vind die kleur op zich wel wat hebben, snap alleen dat blokjesmotief niet.
Komt van het mooiste uitshirt:quote:[img]http://i.fokzi[img=414,414]http://i41.tinypic.com/24o2gc2.png[/img]ne.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 24 augustus 2016 13:07 schreef Heufd het volgende:
[..]
Die heb ikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Komt van het mooiste uitshirt:
[ afbeelding ]
Brabantse vlag idd
De kans dat we nog een keer de winter overlevenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De intentie was duidelijker geweest als die blokjes rood/wit waren geweest. Bijgevolg dan wel dat je een kersttenue krijgt.
Dus als ajax verliest komt de opperajacied van de laatste paar jaar gratis naar onsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ajax zich vanavond niet plaatst start PSV de CL met een bedrag van 20 miljoen ipv 17 miljoen.
Prachtig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Komt van het mooiste uitshirt:
[ afbeelding ]
Brabantse vlag idd
verschil is dat Pereiro als hij slecht speelt ook helemaal onzichtbaar is. Locadia zie je nog werken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat zou je denken inderdaad. Maar ik zie 'm toch verdomd vaak in de basis staan. En verdomd weinig gewisseld worden. In ieder geval niet op de Pereiro (/->Narsingh) manier
Hopelijk verliezen ze ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ajax zich vanavond niet plaatst start PSV de CL met een bedrag van 20 miljoen ipv 17 miljoen.
Als ode aan 'kampioen met Kerst'quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De intentie was duidelijker geweest als die blokjes rood/wit waren geweest. Bijgevolg dan wel dat je een kersttenue krijgt.
Voordeel bij Pereiro is dan weer dat de tegenstander vergeet dat hij meedoet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschil is dat Pereiro als hij slecht speelt ook helemaal onzichtbaar is. Locadia zie je nog werken.
Met 'ze' doelde ik op PSV. Ze vonden dat Pereiro (ook) op de flanken uit de voeten kan. Op basis van wat ik nu van hem gezien heb, vind ik hem toch aardig wat belangrijke eigenschappen van een vleugelspeler missen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat 'ze' zeggen is niet zo boeiend. Deze jongen is een buitenspeler, bij de komst van Pereiro is duidelijk aangegeven dat het een speler is die overal voorin uit de voeten kan, maar dat hij in eerste instantie voor de flanken werd gehaald.
Dat ze 1-0 voorstaan, door een blunder van cillessen op 1-1 komen. Dat ze vlak voor de penalties Cillessen voor Krul wisselen en dat Barcelona de transfer afzegt. Dat is een beetje het droomscenario.quote:
Dat zou leuk zijn maar een 4-0 is ook primaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:30 schreef XL het volgende:
[..]
Dat ze 1-0 voorstaan, door een blunder van cillessen op 1-1 komen. Dat ze vlak voor de penalties Cillessen voor Krul wisselen en dat Barcelona de transfer afzegt. Dat is een beetje het droomscenario.
Godver, Nostradamus zat er ff langs zeg...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:40 schreef tja77 het volgende:
Nee, dat gaat niet gebeuren.
Ajax gaat winnen, ze komen knullig 1-0 achter, maar ze winnen met 1-2.
U las het hier het eerst...
3 miljoen is leuk, Ajax...schrijnendquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Kan niet eens zeggen dat ik dit leuk vind..
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn maar een 4-0 is ook prima
Wedden?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:40 schreef tja77 het volgende:
Nee, dat gaat niet gebeuren.
Ajax gaat winnen, ze komen knullig 1-0 achter, maar ze winnen met 1-2.
U las het hier het eerst...
Niet goed voor PSV uiteindelijk. Maar als het dan toch moet, dan maar zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Kan niet eens zeggen dat ik dit leuk vind..
Wat nou 20 miljoen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
20 miljoen. Misschien die Bailey van Genk ophalen? Schijnt een talentje te zijn.
20 miljoen ipv 17 miljoen Freek-Willem.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat nou 20 miljoen?
PSV krijgt slechts 3 miljoen meer door de uitschakeling van Ajax.
Geen 17, maar 20 miljoen dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat nou 20 miljoen?
PSV krijgt slechts 3 miljoen meer door de uitschakeling van Ajax.
hihiquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn maar een 4-0 is ook prima
Gaat het nu over de poen of over voetbal?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Geen 17, maar 20 miljoen dus.
Leicester, Porto en Kopenhagenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:16 schreef tja77 het volgende:
Vandaag de loting![]()
![]()
![]()
Ik gok op Bayern, Arsenal en Besiktas.
Die heeft inmiddels het dipje wat iedere Ajacied lijkt te krijgen na een goed seizoen. Ik denk dat hij nog steeds blij is met zijn keuze. Zoals hij meldde voelde hij niet het vertrouwen van Cocu die hem als verdediger zag en daar Koch beter vond. Beetje BS was dat wel aangezien Bazoer op zijn zestiende al in de A speelde.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:16 schreef BeamofLight het volgende:
Is Bazoer blij met zijn kansen, kampioentje worden en beetje in de CL ballen?
20 miljoen voetbal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat het nu over de poen of over voetbal?
quote:
Real, Arsenal, Monaco.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:16 schreef tja77 het volgende:
Vandaag de loting![]()
![]()
![]()
Ik gok op Bayern, Arsenal en Besiktas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |