Niemand deed datquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:33 schreef tja77 het volgende:
Mensen die hier Bergwijn al af wilden schrijven, joch doet in 10 minuten meer dan Locadia en Narsingh bij elkaar.
Zelfs als we Messi zouden halen, zijn er bepaalde personen die hem na 1 wedstrijd al af zouden schrijvenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach, er werd gezegd dat hij nog lang niet klaar was voor het eerste.
PEC was erg matig, als je de spelers e.d. van PEC ook hoorde, daar droop teveel respect voor PSV vanaf.quote:
It's all in the namequote:
Excelsior heeft punten laten liggen tegen Den Haag vrijdag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:31 schreef BeamofLight het volgende:
Mooi begin vh seizoen iig zeker ook met dit programma Utrecht en Zwolle uit en AZ thuis.
Als je dan bij die andere kijkt met Roda en W2 en Sparta. Haha moeten we dan echt naar Rotterdam gaan kijken dit jaar??
Vooralsnog staan de tegenstanders van ajax hoger op de ranglijst dan de tegenstanders van ons. Maar goed, die mochten dan ook al tegen ajax!quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:31 schreef BeamofLight het volgende:
Mooi begin vh seizoen iig zeker ook met dit programma Utrecht en Zwolle uit en AZ thuis.
Als je dan bij die andere kijkt met Roda en W2 en Sparta. Haha moeten we dan echt naar Rotterdam gaan kijken dit jaar??
Bergwijn toppertje dit dat!1!!!1!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:33 schreef tja77 het volgende:
Mensen die hier Bergwijn al af wilden schrijven, joch doet in 10 minuten meer dan Locadia en Narsingh bij elkaar.
Het gaat voor Cocu lastig worden hem er naast te zetten zo.quote:
Vooralsnog heeft hij vaker laten zien dat hij er niet klaar voor is, dan dat hij heeft laten zien er wel klaar voor te zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach, er werd gezegd dat hij nog lang niet klaar was voor het eerste.
Ik ga na de winterstop wel eens uitvogelen naar wie we 'moeten kijken', is het nu nog een tikkeltje te vroeg voor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:31 schreef BeamofLight het volgende:
Inderdaad. Super lachen dat we nu 5 punten los staan op Ajax, maar dat kan over twee weken al weer totaal anders zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga na de winterstop wel eens uitvogelen naar wie we 'moeten kijken', is het nu nog een tikkeltje te vroeg voor.
oh jij kijkt dus alleen nog naar Ajax, okquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Super lachen dat we nu 5 punten los staan op Ajax, maar dat kan over twee weken al weer totaal anders zijn.
http://www.novo.nl/zorg/scholing-training/begrijpend-lezen/quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh jij kijkt dus alleen nog naar Ajax, ok
Vaker niet laten zien er klaar voor te zijn dan dat hij heeft laten zien er wel klaar voor te zijn?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft hij vaker laten zien dat hij er niet klaar voor is, dan dat hij heeft laten zien er wel klaar voor te zijn.
Hij maakt een prima goal hoor, en ik schrijf hem zeker nog niet af. Maar hij gaat natuurlijk niet de verlosser zijn op de flanken dit jaar.
Laten we trouwens die goal ook niet overdrijven. Hij schiet hem mooi binnen, maar dat hij na al dat gefrommel door de verdediging heen überhaupt in die positie kwam is natuurlijk vooral te wijten aan het totale gebrek aan ingrijpen door PEC.
Bergwijn zal tegen betere tegenstanders echt moeten leren dat hij zich niet meer overal doorheen kan slalommen zoals hij in de Juup deed (en waar hij daar ook vaak in faalde).
Ik hield mijn hart al vast, huren ken ik nog inkomen, kopen daarentegen...quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Jong, al bedoel je vast dat ik ''aankoop'' schrijf en niet huur.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hield mijn hart al vast, huren ken ik nog inkomen, kopen daarentegen...
Als dat zijn rol wordt wel ja. Ik betwijfel het.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Opzich wel leuk om hem als 5de middenvelder erbij te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |