Het is in ieder geval nog niet rond.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht uit post 86 op te maken dat Siem niet kwam.
Maar niet dus....
Morgen vast wel. Wordt gewoon extra nauwkeurig nagekekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is in ieder geval nog niet rond.
deze?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht uit post 86 op te maken dat Siem niet kwam.
Maar niet dus....
quote:
Eeuwig zonde.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat met name Jorrit Hendrix dat ook heel hard loopt. Die gaat vanavond zijn laatste basisplek krijgen voor de komende tijd vermoed ik.
Precies, kan gewoon nog 4-2 ofzo worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:24 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Wauw ajax achter tegen willem 2, ach ja komt wel goed
Als je de wedstrijd kijkt kan dat onmogelijk. Zo triest en dat tegen een elftal wat 2x kansloos eraf ging.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, kan gewoon nog 4-2 ofzo worden.
Dit is Bosz zijn manier om geld los te weken bij Mark Netto.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd kijkt kan dat onmogelijk. Zo triest en dat tegen een elftal wat 2x kansloos eraf ging.
Eens, al was een derde treffer wenselijk geweest. PEC gaat nu met 2 spitsen spelen, als het 0-3 zou zijn geweest, dan was het denk ik schade beperken geweest, en was die pot sl binnen.quote:
Ajax faalt op dit moment collectief, maar Bazoer schijnt in een vormdipje te zitten ja. En toch had hij niet misstaan bij dit PSV. Zeker niet toen hij nog in vorm was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ik hoor al een half jaar lang tegenvallende geluiden over ene Bazoer. I like that.
ManUtd zou m terugkopen voor 110 meloenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax faalt op dit moment collectief, maar Bazoer schijnt in een vormdipje te zitten ja. En toch had hij niet misstaan bij dit PSV. Zeker niet toen hij nog in vorm was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |