quote:
Het is al teveel moeite om een kloppende TT te maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:00 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik heb vrijstelling om er moeite voor te doen, mijn TT's blijven nooit langer dan een uur ongewijzigd.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is al teveel moeite om een kloppende TT te maken?
Je bent gewoon lui...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:02 schreef Oversight het volgende:
[..]Been there, done that.
Zinloos.
En weer niet sticky, de luie krengen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is confronterend he die waarheid.
Ach kom op joh. Een 2 jarige kan dit ook verzinnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]Weet je hoeveel moeite er is gedaan voor het bedenken ervan, het wachten op de mogelijkheid en posten van zulke passende woorden?
Oeh.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach kom op joh. Een 2 jarige kan dit ook verzinnen.
FB / Frontpage Feedback Topic #1quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrijspraak voor gekkies, zo werkt het afschuifsysteem
Wanneer krijgt die Harry eens een FP ban?
Dit is natuurlijk niet het feedback topic maar waar val je precies over?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:-bemoei je er niet mee-
De titel en de inhoud, alles dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet het feedback topic maar waar val je precies over?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De titel en de inhoud, alles dus.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
[..]Eindelijk een plek waar ik dit ook mag zeggen.
De FP loopt ook de hele tijd vast van ellende, ik klik er maar gewoon niet meer op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:10 schreef Oversight het volgende:
[..]Kwaliteitsartikel, passende TT, het is maar FP hoor, niet het forum.
Dit is gewoon de juiste oplossing, doe ik ook. slotje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De FP loopt ook de hele tijd vast van ellende, ik klik er maar gewoon niet meer op.
Vindingrijkheidquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon de juiste oplossing, doe ik ook. slotje.
Ja goddomme, morgen al, dan heb ik dat toch allemaal niet binnen jongen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Morgen ga ik beginnen met 50 days of green happiness
Het zou me gelukkiger, gezonder, energieker, fitter en sexyer moeten maken
Wie wil er met mij meedoen?
Ik moet voor de eerste week ook echt 300 dingen kopen, past niet eens in mijn auto allemaal, laat staan in mijn buikquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja goddomme, morgen al, dan heb ik dat toch allemaal niet binnen jongen.
Ook aloe vera? Schijnt nogal reinigend te werken voor je lichaam ofzo? Maar het is niet te vreten(zuipen)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik moet voor de eerste week ook echt 300 dingen kopen, past niet eens in mijn auto allemaal, laat staan in mijn buik
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
En 64 euroweet je hoeveel hamburgers ik daar van kan eten.
Mjah, ik zit nu mobiel dus dat gaat allemaal een beetje kut. Ik denk dat ik het wel snap. Als je niet in feedback wilt reageren dan staat mijn PM open en als ik een goede verbinding heb dan kunnen we daar eens converseren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De titel en de inhoud, alles dus.
64.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
En 64 euroweet je hoeveel hamburgers ik daar van kan eten.
Als je bij die tent waar tim van de week gaat kun je er nog wel meer uit halen als je een beetje je best doet.quote:
quote:
Misschien wil Fokker wel, als het maar geen 64 euro kost.quote:
Nee staat er niet bij, wel allemaal andere exotische dingen zoals medjouldadels, alfalfa en misopasta,.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook aloe vera? Schijnt nogal reinigend te werken voor je lichaam ofzo? Maar het is niet te vreten(zuipen)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien wil Fokker wel, als het maar geen 64 euro kost.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee staat er niet bij, wel allemaal andere exotische dingen zoals medjouldadels, alfalfa en misopasta,.
Okee doen we wel een keer dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik zit nu mobiel dus dat gaat allemaal een beetje kut. Ik denk dat ik het wel snap. Als je niet in feedback wilt reageren dan staat mijn PM open en als ik een goede verbinding heb dan kunnen we daar eens converseren.
Nee, gewoon door de mcdrive en dan 64 hamburgers bestellen. Dat is legendary , behalve in Nijmegen.. Daar zijn ze dat gewend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je bij die tent waar tim van de week gaat kun je er nog wel meer uit halen als je een beetje je best doet.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook aloe vera? Schijnt nogal reinigend te werken voor je lichaam ofzo? Maar het is niet te vreten(zuipen)
Meer een schijtsport dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:03 schreef Fokker89 het volgende:
Dat snelwandelen is toch ook een kutsport zeg, lopen ze weer met hun broek vol over de finish, is toch walgelijk zeg.
Die mensen moet je gewoon een zware rugzak meegeven met hun rare loopje. Gewoon stampen en geen flauwekulletjes. Ze hadden zeker ook gele schoenen aan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:03 schreef Fokker89 het volgende:
Dat snelwandelen is toch ook een kutsport zeg, lopen ze weer met hun broek vol over de finish, is toch walgelijk zeg.
quote:16 augustus 2016 door Pieter 't Hoen
Tijdens zijn oefening eerder vanavond introduceerde turner Epke Zonderland een nieuw element op de rekstok: de ‘Yuri’. Hier imiteert hij in volle vlucht een ietwat aangeschoten atleet, om vervolgens laveloos op de grond te liggen. Het publiek reageerde enthousiast, de jury vond het echter geen extra punten waard.
De speld is al 10 jaar niet meer grappig, en nu is dit ook nog een bericht van 3 dagen geleden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:20 schreef Oversight het volgende:
[ afbeelding ]
Epke Zonderland introduceert nieuw element: de ‘Yuri’
Jury is niet overtuigd door imitatie ietwat dronken atleet
[..]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De speld is al 10 jaar niet meer grappig, en nu is dit ook nog een bericht van 3 dagen geleden.
Ik had net weer een broodje bal van 300 gram. #etenmeteenrodebandanaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die shit, doe mij maar gewoon een dikke steak van 750 gram.
Dat moet er ook allemaal weer uit, Yoki.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had net weer een broodje bal van 300 gram. #etenmeteenrodebandana
Ja man. Mijn shit is dik. Twee keer doortrekken op zijn minst.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat moet er ook allemaal weer uit, Yoki.
Lekker schijten, niks mis meequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat moet er ook allemaal weer uit, Yoki.
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:15 schreef Oversight het volgende:
[..]Mijn zeroday's staan op de github, en worden vrijgegeven als ik 14 dagen achtereen de killswitch niet heb gereset.
Dan mag iedere 14 jarige ermee spelen.
Ik voorspel een einde aan het internet as we know it.
quote:
Nou... Nee..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:28 schreef Oversight het volgende:
[..]Er is een waterdicht systeem waarbij je je code op github zet, je commando's via twitter geeft, en de output naar facebook stuurt.
Er is niet 1 bedrijf in Nederland dat facebook in de firewall heeft staan, en ik kan je beloven dat 99% van de overheidsinstellingen hier ook kwetsbaar voor zijn.
Als je nog een backup naar linkedin maakt, dan is het 100 %.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:40 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben weer in Utrecht
Ik zag net de Singel weer.
Helemaal happy.
Ik ga ook gemeen tegen jou doen als je smileys voor je zinnen blijft plaatsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:42 schreef Oversight het volgende:
[..]Je bent er weer!
Ze deden gemeen tegen je, zelfs toen je er niet was.
Maar ik weet wie het waren.
d4v1d weet ook wie het waren. Iedereen hier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:42 schreef Oversight het volgende:
[..]Je bent er weer!
Ze deden gemeen tegen je, zelfs toen je er niet was.
Maar ik weet wie het waren.
Ja timmmmm,quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
d4v1d weet ook wie het waren. Iedereen hier.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga ook gemeen tegen jou doen als je smileys voor je zinnen blijft plaatsen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga ook gemeen tegen jou doen als je smileys voor je zinnen blijft plaatsen
Wat heb jij nou voor praatjes man, je moet mij nog even feliciteren met je vervelende hoofd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja timmmmm,
Ga je nog sorry tegen me zeggen oetlul
Wil jij haar troosten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:55 schreef Specularium het volgende:
Fatima Morero de Melo is vochtig op televisie.
hoe oud ben jequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:20 schreef naomi123 het volgende:
Ben jij lekker? En heeft je vader een grote lul?
Geen vragen met een vraag beantwoorden he...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:20 schreef naomi123 het volgende:
Ben jij lekker? En heeft je vader een grote lul?
Dit ging weer over Turkije zeker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
-Vetes elders op het forum worden niet geïmporteerd-
Oh dus ik kan mijn vlag en toeter weer opbergenquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:31 schreef crystal_meth het volgende:
Slow chat? Ik zie geen slow chat.
Even snel juichenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja best wel![]()
En nu heb ik nog vakantie ook
Verzekerd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:44 schreef timmmmm het volgende:
Mijn laptop is kapot gekankerd. Allemaal even huilen
Mooie topperspet van die ene trainer ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:47 schreef Specularium het volgende:
Badminton is toch geen sport joh, dat doe je op de camping.
Dan ga ik niet zo hard huilen hoor, al komt er dan waarschijnlijk weer eigen risico ed. bij kijken, en je bent hem weken kwijt, is allemaal kut natuurlijk.quote:
heb er ook gewoon 2quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan ga ik niet zo hard huilen hoor, al komt er dan waarschijnlijk weer eigen risico ed. bij kijken, en je bent hem weken kwijt, is allemaal kut natuurlijk.
Ik ben ook weer terug.quote:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:44 schreef timmmmm het volgende:
Mijn laptop is kapot gekankerd. Allemaal even huilen
Fijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ook weer terug.
[..]
Gecondoleerd.
Ja, want ik sta er bekend om, om een heel topic levendig te houden natuurlijkquote:
Meestal wel ja. Zonder jou is het geen uitzondering dat een topic 3 dagen duurt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, want ik sta er bekend om, om een heel topic levendig te houden natuurlijk
Het staat aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:30 schreef Fokker89 het volgende:
Zitten jullie ook allemaal vol spanning de triatlon te kijken?
Gaat waarschijnlijk niet meer voor een medaille voor NL, maar toch, ze loopt lekker mee.quote:
Met mij komt dat inderdaad wel minder voor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Zonder jou is het geen uitzondering dat een topic 3 dagen duurt.
ja, nu Elfletterig nu echt ''voorgoed'' weg is moet je wat he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met mij komt dat inderdaad wel minder voor.
Ben blij dat kwantiteit hier gewoon nog altijd meer wordt gewaardeerd dan kwaliteit.
Ik doe het haar niet na.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk niet meer voor een medaille voor NL, maar toch, ze loopt lekker mee.
Oh dat geloof ik wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, nu Elfletterig nu echt ''voorgoed'' weg is moet je wat he.
Hij schijnt trouwens een goede DJ te zijn, dat je het even weet.
Dagen....ja als je niet meetelt dat ik daarna nog 2 weken in het ziekenhuis aan het zuurstof moet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil het best nadoen hoor, maar dan moet je me een paar dagen geven.
Kun je niet zwemmenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dagen....ja als je niet meetelt dat ik daarna nog 2 weken in het ziekenhuis aan het zuurstof moet.
Oh wacht...triathlon is met zwemmen hè...dan verzuip ik, dus dat doe ik haar serieus niet na.
quote:
nja die kun je ook om tijdens het zwemmen, blijf je wel drijven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:36 schreef Uccie het volgende:
Van al dat sportieve gedoe krijg ik honger, ik neem wel even een donut.
ja, baantjes schoolslag in een zwembad. Heb alleen een a-diploma.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
nja die kun je ook om tijdens het zwemmen, blijf je wel drijven.
gewoon een 1/16e nemen ofzo, moet lukken ooit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:38 schreef timmmmm het volgende:
Mijn levensdoel is om ook ooit een triatlon te kunnen doen
Als je maar kan blijven drijven, wil je niet meer dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, baantjes schoolslag in een zwembad. Heb alleen een a-diploma.
Ooit...toen ik 13 was, dacht ik...later als ik groot ben, wil ik aan de hele marathon meedoen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:38 schreef timmmmm het volgende:
Mijn levensdoel is om ook ooit een triatlon te kunnen doen
Nee, ik ben wel aan B-diploma begonnen, maar ik kreeg het heel benauwd onderwater bij het 7mtr onder water zwemmen. Op zich kan ik wel zwemmen hoor, ook onderwater. Maar open water vind ik gewoon doodeng.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je maar kan blijven drijven, wil je niet meer dan?
Als je maar kan zwemmen, dat is het belangrijkste, ik vind het ook echt belachelijk dat schoolzwemmen is afgeschaft. ouders mogen dat nu zelf betalen, en als ze dat niet kunnen heb je dus kinderen die niet kunnen zwemmen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel aan B-diploma begonnen, maar ik kreeg het heel benauwd onderwater bij het 7mtr onder water zwemmen. Op zich kan ik wel zwemmen hoor, ook onderwater. Maar open water vind ik gewoon doodeng.
Maar ze geven wel les op een ipad...dus als ze aanspoelen op een onbewoond eiland kunnen ze mooi een mailtje in een lege fles doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je maar kan zwemmen, dat is het belangrijkste, ik vind het ook echt belachelijk dat schoolzwemmen is afgeschaft. ouders mogen dat nu zelf betalen, en als ze dat niet kunnen heb je dus kinderen die niet kunnen zwemmen.
Als ze dat halen wel ja...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ze geven wel les op een ipad...dus als ze aanspoelen op een onbewoond eiland kunnen ze mooi een mailtje in een lege fles doen.
Ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:47 schreef Fokker89 het volgende:
maar dit is natuurlijk weer veel te serieus.
Ja die worden gewoon 4e.quote:
We hebben het boksen nog morgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt de laatste dagen een beetje erg tegen.
En Teakwondo, kan ook nog.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
We hebben het boksen nog morgen.
Nooit verwacht dat we daar een kans zouden maken.
ja, maar dat is gewoon kansloos. Die worden gewonnen door japanners en thais en ander aziatisch gespuis.quote:
Mja, er blijft een kans, erg slecht is ze niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, maar dat is gewoon kansloos. Die worden gewonnen door japanners en thais en ander aziatisch gespuis.
Oh echt, ik heb er niet echt verstand van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja, er blijft een kans, erg slecht is ze niet.
Ik zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet hier de laatste tijd iets teveel modden. Daar hou ik niet zo van
hoooooooooooi Fylaxquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:55 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:02 schreef Oversight het volgende:
[..]ik ook niet,...
....nou hooguit per ongeluk.
Ja per ongeluk kan altijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:02 schreef Oversight het volgende:
[..]ik ook niet,...
....nou hooguit per ongeluk.
Dat wil ik niet zeggen...maar dat komt meer omdat ik niet zoveel begrijp in het algemeen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:05 schreef Oversight het volgende:
[..]... eindelijk iemand die me begrijpt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen...maar dat komt meer omdat ik niet zoveel begrijp in het algemeen.
Schandalig dat daarop bezuinigd wordt inderdaad, is toch een basisvaardigheid die via school geleerd zou moeten worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je maar kan zwemmen, dat is het belangrijkste, ik vind het ook echt belachelijk dat schoolzwemmen is afgeschaft. ouders mogen dat nu zelf betalen, en als ze dat niet kunnen heb je dus kinderen die niet kunnen zwemmen.
Was dit nou zo ergquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:55 schreef timmmmm het volgende:
Weet je hoe gevaarlijk die zijn...allemaal gewapend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was dit nou zo ergWe zijn hier toch niet van de breiclub.
ja nou, wij dus niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je hoe gevaarlijk die zijn...allemaal gewapend.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schandalig dat daarop bezuinigd wordt inderdaad, is toch een basisvaardigheid die via school geleerd zou moeten worden.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je hoe gevaarlijk die zijn...allemaal gewapend.
Dan kun je dat van elk vak wel zeggen, schoolgeld is al duurt zat voor ouders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Oversight het volgende:
[..]Wat een bullshit, en dat is voor 1 keer niet bedoeld om te trollen.
Tuurlijk is het een basisvaardigheid, zeker in een pand vol sloten en grachten en andere plompen, maar de verantwoording ligt gewoon bij de ouders natuurlijk, en niet bij de school.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan kun je dat van elk vak wel zeggen, schoolgeld is al duurt zat voor ouders.
Dat kun je ook zeggen over leren lezen en schrijven dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:24 schreef Oversight het volgende:
[..]Zwemmen is geen vak, dat is zorgen dat je kind niet verzuipt als ie in de sloot valt, en dat is gewoon een taak voor ouders, niet voor school.
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan kun je dat van elk vak wel zeggen, schoolgeld is al duurt zat voor ouders.
Kijkend naar mijn stagiaire...vraag ik me af of ze dat nog wel leren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat kun je ook zeggen over leren lezen en schrijven dan.
het zat altijd in het pakket van de basisschool, en het is ook niet zo dat het lesgeld nu een stuk minder is geworden, integendeel zelfs...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:24 schreef Oversight het volgende:
[..]Zwemmen is geen vak, dat is zorgen dat je kind niet verzuipt als ie in de sloot valt, en dat is gewoon een taak voor ouders, niet voor school.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat kun je ook zeggen over leren lezen en schrijven dan.
Blijkbaar zijn zwemlessen toch erg duur voor sommige ouders, anders zouden er niet zoveel kinderen zijn die niet hebben leren zwemmen sinds zwemles op school is afgeschaft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:25 schreef Oversight het volgende:
[..]School kost helemaal niets als je dat niet kunt betalen, trust me, spreek uit ervaring hier.
Precies, zo belangrijk is leren zwemmen dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:25 schreef Oversight het volgende:
[..]Er is nog nooit iemand doodgegaan aan niet kunnen lezen.
En weet je wat 1 zwemles kost?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:25 schreef Oversight het volgende:
[..]School kost helemaal niets als je dat niet kunt betalen, trust me, spreek uit ervaring hier.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kijkend naar mijn stagiaire...vraag ik me af of ze dat nog wel leren.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn zwemlessen toch erg duur voor sommige ouders, anders zouden er niet zoveel kinderen zijn die niet hebben leren zwemmen sinds zwemles op school is afgeschaft.
Ja lach maar...doodvermoeiend is het.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:27 schreef Oversight het volgende:
[..]Iedere gemeente in Nederland heeft daar voorzieningen voor, nogmaals ik spreek uit ervaring, ik moet rondkomen van 55 euro per week en ik kan dat dus niet betalen, er is bijzondere bijstand voor, en stichtingen die dat aanvullen als het nodig is.
Ja, en als iedereen gebruik maakt van die voorzieningen is het nog duurder dan gewoon zwemles op school te geven, dus dit argument slaat nergens op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:27 schreef Oversight het volgende:
[..]Iedere gemeente in Nederland heeft daar voorzieningen voor, nogmaals ik spreek uit ervaring, ik moet rondkomen van 55 euro per week en ik kan dat dus niet betalen, er is bijzondere bijstand voor, en stichtingen die dat aanvullen als het nodig is.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en als iedereen gebruik maakt van die voorzieningen is het nog duurder dan gewoon zwemles op school te geven, dus dit argument slaat nergens op.
Het hoort gewoon bij de basisschool. zoals het altijd al geweest is.
Het is sowieso nuttiger dan in die kloteringen hangen bij gym...en altijd zonder groepje, want voor de rest hoefde die niet zo laag...#frustratiesquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en als iedereen gebruik maakt van die voorzieningen is het nog duurder dan gewoon zwemles op school te geven, dus dit argument slaat nergens op.
Het hoort gewoon bij de basisschool. zoals het altijd al geweest is.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en als iedereen gebruik maakt van die voorzieningen is het nog duurder
Alleen mogen kinderen niet al zo jong op zwemles, althans niet in alle zwembaden, aldus mijn collega die haar 3-jarige dochter op zwemles wilde doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:30 schreef Oversight het volgende:
[..]Bullshit, een kind hoort te kunnen zwemmen voordat ie aan de basisschool begint, dan zijn ze het allerkwetsbaarst, en in een onbewaakte minuut kan het al misgaan.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen mogen kinderen niet al zo jong op zwemles, althans niet in alle zwembaden, aldus mijn collega die haar 3-jarige dochter op zwemles wilde doen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:36 schreef Uccie het volgende:
Ik heb geen kinderen, dus dan kunnen ze gelukkig ook niet verzuipen.
Die vaart zal het nu niet meer lopenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:40 schreef Oversight het volgende:
[..]Mocht je ze ooit krijgen, ze kunnen allemaal zwemmen lang voordat ze geboren worden, je moet er als ouder alleen voor zorgen dat ze het niet verleren... oefenen dus.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik krijg steeds een Utrecht reclame, dat is allemaal de schuld van David.
Ik krijg steeds reclames van dure vulpennen omdat ik een nieuwe vulling voor mijn pen had besteld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik krijg steeds een Utrecht reclame, dat is allemaal de schuld van David.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg steeds reclames van dure vulpennen omdat ik een nieuwe vulling voor mijn pen had besteld.
OMGquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:52 schreef Oversight het volgende:
[..]ik krijg steeds deze:
[ afbeelding ]
Ik krijg ook reclames van hele dure sieraden....maar dat komt van het googlen of de chinese webshopversie erop lijktquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:54 schreef Oversight het volgende:
[..]En ik ben best lief en onschuldig, ik vraag me af wat ze bij google van me denken.
Ik moest laatst deze vraag beantwoordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:54 schreef Oversight het volgende:
[..]En ik ben best lief en onschuldig, ik vraag me af wat ze bij google van me denken.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg ook reclames van hele dure sieraden....maar dat komt van het googlen of de chinese webshopversie erop lijkt
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest laatst deze vraag beantwoorden
[ afbeelding ]
Als fruitvliegjes tellen, dan moet ik ja zeggen op de laatste.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest laatst deze vraag beantwoorden
[ afbeelding ]
Ik ga het niet uitproberen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:59 schreef Oversight het volgende:
[..]Of je praat er teveel over, google luistert in je woonkamer mee wat er gebeurt, en past ze ook op basis daarvan aan.
Tijdje geleden is dat aangetoond.
als je geen hond hebt, en het nooit over honden hebt in emails of zoektermen, .... en je laat een week lang een paar keer per dag geblaf horen in je woonkamer, dan krijg je daarna ineens allemaal ads voor hondenvoer, en kleedjes, en speeltjes..
Er zit wel geen mens achter, maar tís toch raar.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als fruitvliegjes tellen, dan moet ik ja zeggen op de laatste.
Visum voor USAquote:
Ik moest me inhouden niet bijdehand 'grappig' te gaan antwoordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als fruitvliegjes tellen, dan moet ik ja zeggen op de laatste.
Stofmijt, als je de stofzuiger pakt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:01 schreef Oversight het volgende:
[..]bacterien, elke keer dat je je tanden poetst..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Visum voor USA
Ik moest me inhouden niet bijdehand 'grappig' te gaan antwoorden
Want ze verwachten echt dat een terrorist of oorlogsmisdadiger antwoord.."ja".quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Visum voor USA
[..]
Ik moest me inhouden niet bijdehand 'grappig' te gaan antwoorden
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:13 schreef YokiKater het volgende:
Gewoon antwoorden; "Beste vertaler, ik hoop dat u de humor van dit antwoord inziet." in het Arabisch
Ja ik snap sowieso niet echt het nut van die vraagquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Want ze verwachten echt dat een terrorist of oorlogsmisdadiger antwoord.."ja".
En dan...als je jezelf hebt opgeblazen in Disneyworld ofzo, dan klagen ze je aan voor valsheid in geschrifte?
maar nu willen wij wel weten waarom je een visum voor de VS wil hebben....quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik snap sowieso niet echt het nut van die vraag
Hij gaat op verkansiequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
maar nu willen wij wel weten waarom je een visum voor de VS wil hebben....
Vakantie....ohja, dat is wat ik de komende 2 weken in theorie heb.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
maar nu willen wij wel weten waarom je een visum voor de VS wil hebben....
quote:
Is dit al SOG?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vakantie....ohja, dat is wat ik de komende 2 weken in theorie heb.
Nee, dat begint in september pas echt.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat begint in september pas echt.
Ga ik ook wel doen, maar ik was vandaag zo ontzettend moe. Dat was ik de afgelopen 3 weken al, maar nu kan ik er aan toegeven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]Dan moet je gewoon lekker genieten van je vakantie.
Gefeliciteerd flikkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat heb jij nou voor praatjes man, je moet mij nog even feliciteren met je vervelende hoofd.
Nee, ik was er...dus ze hebben jou niet gemist.quote:
Ucciequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik was er...dus ze hebben jou niet gemist.
Ik had mijn ego mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:55 schreef d4v1d het volgende:
Er werd sowieso over je heen gekeken dus doe niet zo stoer
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik was er...dus ze hebben jou niet gemist.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:55 schreef d4v1d het volgende:
Er werd sowieso over je heen gekeken dus doe niet zo stoer
Ik kliktequote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:12 schreef Uccie het volgende:
Ik heb nog niet het gevoel dat ik popcorn moet gaan bakken.
oh is dat de moeite waard om terug te lezen of was het zo goed dat het niet meer terug te lezen valt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:13 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik ook niet, maar ik heb nog over van gisteravond, dat moet wel op natuurlijk.
Doe eens even heel snel normaal Harry.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:20 schreef Specularium het volgende:
Ovenwant heeft wel een hoop matige posts.
Eigenlijk hoefde David helemaal niet terug te komen van vakantie.
Ga je anders je voorouders bellen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doe eens even heel snel normaal Harry.
Ah Ovenwant, nog meer namen die ik moet leren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:20 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:20 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh is dat de moeite waard om terug te lezen of was het zo goed dat het niet meer terug te lezen valt?
*2quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
OS kan ook de tyfus krijgen voor de komende 4 jaar.
ahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:34 schreef Oversight het volgende:
[..]Nah , de helft staat "achter" en ik mag van Vonny niet vertellen dat ik daar mag meelezen.
En de helft die "voor" staat mag ik niet naar verwijzen want dan gaat TT-timmmmm weer over de zeik.
Ik begin nu los te komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah Ovenwant, nog meer namen die ik moet leren?
maar daar winnen we schaatsen...en ze hebben schansspringen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Winterspelen zijn geen echte, gewoon een slap aftreksel.
Daar moet je Overheen kunnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik begin nu los te komen.
Het aantal varianten op Voorbips moet te evenaren zijn.
Heb jij Vonny wel gefeliciteerd met je blije smileys?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:34 schreef Oversight het volgende:
[..]Nah , de helft staat "achter" en ik mag van Vonny niet vertellen dat ik daar mag meelezen.
En de helft die "voor" staat mag ik niet naar verwijzen want dan gaat TT-timmmmm weer over de zeik.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
je hebt zelf een slap aftrekselquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Elfteling is gewoon telepathisch verbonden met dit topic, ookal ontkent hij alles.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering schijt nu zijn hele kamer onder terwijl hij hier niet leest.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij Vonny wel gefeliciteerd met je blije smileys?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topic moet jij nog even maken.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmm en ik zijn het hier mee eens.
Ja, curling is echt een Topshow.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind de winterspelen juist leuker dan de zomerspelen
Curling, altijd spannend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind de winterspelen juist leuker dan de zomerspelen
Ik ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |