quote:
Het is al teveel moeite om een kloppende TT te maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:00 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik heb vrijstelling om er moeite voor te doen, mijn TT's blijven nooit langer dan een uur ongewijzigd.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is al teveel moeite om een kloppende TT te maken?
Je bent gewoon lui...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:02 schreef Oversight het volgende:
[..]Been there, done that.
Zinloos.
En weer niet sticky, de luie krengen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is confronterend he die waarheid.
Ach kom op joh. Een 2 jarige kan dit ook verzinnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]Weet je hoeveel moeite er is gedaan voor het bedenken ervan, het wachten op de mogelijkheid en posten van zulke passende woorden?
Oeh.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach kom op joh. Een 2 jarige kan dit ook verzinnen.
FB / Frontpage Feedback Topic #1quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrijspraak voor gekkies, zo werkt het afschuifsysteem
Wanneer krijgt die Harry eens een FP ban?
Dit is natuurlijk niet het feedback topic maar waar val je precies over?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:-bemoei je er niet mee-
De titel en de inhoud, alles dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet het feedback topic maar waar val je precies over?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De titel en de inhoud, alles dus.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
[..]Eindelijk een plek waar ik dit ook mag zeggen.
De FP loopt ook de hele tijd vast van ellende, ik klik er maar gewoon niet meer op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:10 schreef Oversight het volgende:
[..]Kwaliteitsartikel, passende TT, het is maar FP hoor, niet het forum.
Dit is gewoon de juiste oplossing, doe ik ook. slotje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De FP loopt ook de hele tijd vast van ellende, ik klik er maar gewoon niet meer op.
Vindingrijkheidquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon de juiste oplossing, doe ik ook. slotje.
Ja goddomme, morgen al, dan heb ik dat toch allemaal niet binnen jongen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Morgen ga ik beginnen met 50 days of green happiness
Het zou me gelukkiger, gezonder, energieker, fitter en sexyer moeten maken
Wie wil er met mij meedoen?
Ik moet voor de eerste week ook echt 300 dingen kopen, past niet eens in mijn auto allemaal, laat staan in mijn buikquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja goddomme, morgen al, dan heb ik dat toch allemaal niet binnen jongen.
Ook aloe vera? Schijnt nogal reinigend te werken voor je lichaam ofzo? Maar het is niet te vreten(zuipen)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik moet voor de eerste week ook echt 300 dingen kopen, past niet eens in mijn auto allemaal, laat staan in mijn buik
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
En 64 euroweet je hoeveel hamburgers ik daar van kan eten.
Mjah, ik zit nu mobiel dus dat gaat allemaal een beetje kut. Ik denk dat ik het wel snap. Als je niet in feedback wilt reageren dan staat mijn PM open en als ik een goede verbinding heb dan kunnen we daar eens converseren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De titel en de inhoud, alles dus.
64.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
En 64 euroweet je hoeveel hamburgers ik daar van kan eten.
Als je bij die tent waar tim van de week gaat kun je er nog wel meer uit halen als je een beetje je best doet.quote:
quote:
Misschien wil Fokker wel, als het maar geen 64 euro kost.quote:
Nee staat er niet bij, wel allemaal andere exotische dingen zoals medjouldadels, alfalfa en misopasta,.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook aloe vera? Schijnt nogal reinigend te werken voor je lichaam ofzo? Maar het is niet te vreten(zuipen)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien wil Fokker wel, als het maar geen 64 euro kost.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee staat er niet bij, wel allemaal andere exotische dingen zoals medjouldadels, alfalfa en misopasta,.
Okee doen we wel een keer dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik zit nu mobiel dus dat gaat allemaal een beetje kut. Ik denk dat ik het wel snap. Als je niet in feedback wilt reageren dan staat mijn PM open en als ik een goede verbinding heb dan kunnen we daar eens converseren.
Nee, gewoon door de mcdrive en dan 64 hamburgers bestellen. Dat is legendary , behalve in Nijmegen.. Daar zijn ze dat gewend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je bij die tent waar tim van de week gaat kun je er nog wel meer uit halen als je een beetje je best doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |