SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ze weten gewoon van gekkigheid niet wat ze moeten doen met het geld. Liverpool lacht nu dan wel maar zelf kochten ze Carroll van opbrengst van Torres..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je verkoopt al Yannick fucking Bolasie voor 35 miljoen en dan doe je dit met je geld..
Deze keer wel zonder anabolen?quote:
Ze hebben goed gegeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:44 schreef Redefine het volgende:
Normaal gesproken gooien ze het hele jaar door dat soort afstanden, om dan bij het grote toernooi minstens een meter minder ver te gooien. En nu opeens wel allemaal PR's
Ja.quote:
Behoorlijk ja.quote:
Sinds vorig jaar lijkt de oude Amerikaanse vloek wel doorbroken ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:44 schreef Redefine het volgende:
Normaal gesproken gooien ze het hele jaar door dat soort afstanden, om dan bij het grote toernooi minstens een meter minder ver te gooien. En nu opeens wel allemaal PR's
IAAF: Kiprop looks like an upperclassman out for a jog with the college team, hanging at the back while the freshmen force the pace.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:46 schreef Redefine het volgende:
Blankschip loopt erbij alsof hij met een trainingsrondje bezig is.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IAAF: Kiprop looks like an upperclassman out for a jog with the college team, hanging at the back while the freshmen force the pace.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar lijkt de oude Amerikaanse vloek wel doorbroken ja.
Zingt ie ook?quote:
Kip voetbalt in Fleetwood.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kip, het meest veelzijdige stukje atleet, kip.
Leuke post Mex.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kip, het meest veelzijdige stukje atleet, kip.
Mac?quote:
Je loopt achterquote:
Ja, ik zat er op te wachten.quote:
quote:
Nee, stond al bij de beste 8.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:58 schreef heywoodu het volgende:
Storl met zijn laatste kans toch nog door
Ja nu Buko faalt wel jaquote:
Die derde was volgens mij goed voor brons geweest, nu dan.quote:
In plaats daarvan trapt ie een microfoon om.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die derde was volgens mij goed voor brons geweest, nu dan.
Als Eaton kapot gaat heeft Mayer geen loller 1500 nodig hoor..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:00 schreef Columbiafan het volgende:
6.5 sec is comfortabel, maar nu ook niet zooo zeker. Stel je maar eens voor dat Eaton kapot gaat en Mayer een loller 1500 neerzet. Maar goed, moet al heel gek lopen.
Dat is het gooien met schoenen voor kogelstoters.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In plaats daarvan trapt ie een microfoon om.
En de andere Keniaan ook niet, die zich heeft afgemeldquote:
En Gill is out.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:01 schreef Redefine het volgende:
Majewski gooit zich met zijn derde worp veilig.
Kipkoech - geboren tijdens ochtendglorenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de andere Keniaan ook niet, die zich heeft afgemeld
En Rudisha ook niet. En Bett. En Koech. En Tumuti. En Nkanata. En Mokamba. En Yego.
Wacko Jacko.quote:
Geen idee wat Eaton op een slechte dag loopt eigenlijk. Mayer zal natuurlijk wel boven zichzelf uitstijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Eaton kapot gaat heeft Mayer geen loller 1500 nodig hoor..
Ik neem aan dat ze Churandy zéker live uitzenden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
even een speerwerp stream erbij. Straks wordt het pas echt kut, maar kogelstoten is gelukkig wel vroeg voorbij.
Eatons PR is 4 seconden beter dan dat van Mayer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Geen idee wat Eaton op een slechte dag loopt eigenlijk. Mayer zal natuurlijk wel boven zichzelf uitstijgen.
Zit je dan als coach.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:06 schreef Redefine het volgende:
De twee Polen tot nu toe 7 keer geworpen, 6 keer fout.
Dat zal dan dus geen slechte dag zijn geweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eatons PR is 4 seconden beter dan dat van Mayer.
Correct, maar op een slechte dag kan Eaton dus best 10 seconden langzamer zijn zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal dan dus geen slechte dag zijn geweest.
Even oefenen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:07 schreef PippenScottie het volgende:
Crouser neem vast een voorschot op zijn eigen huldiging.
Lijkt mij zo'n type die gelijk in de houding schiet bij zijn volkslied.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:07 schreef PippenScottie het volgende:
Crouser neem vast een voorschot op zijn eigen huldiging.
Deed ie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij zo'n type die gelijk in de houding schiet bij zijn volkslied.
Ja, daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deed ie.
Grappig om te zien op kogelstootstream.
Weet je wat ook vies en Amerikaans is...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Gadverdamme, die hand op die borst ook
antigenotquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de andere Keniaan ook niet, die zich heeft afgemeld
En Rudisha ook niet. En Bett. En Koech. En Tumuti. En Nkanata. En Mokamba. En Yego.
Gat.Ver.Dam.Me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je wat ook vies en Amerikaans is...
[ afbeelding ]
Gewoon vier afstanden gooien waar je 9 van de 10 grote toernooien wint.quote:
Daar zien we de kogelstoters. Stéfan Verheij!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:12 schreef Poepz0r het volgende:
We gaan naar het stadion en daar zien we de kogelstoter Stefan Verheij, wut Dione?
Klonk weirdquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zien we de kogelstoters. Stéfan Verheij!
Gewoon logisch.
Jacko Gill ook, maar ja, dat heb je met lichtere kogels.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:13 schreef Columbiafan het volgende:
Storl stootte als junior al verder... Hij is weer geblesseerd of ziek?
Dit keer wel bewust.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Pool 4e keer ongeldig van de 5 beurten
Gaat er wel aan binnenkort.quote:
Jammer. Hup Congoleesquote:
Wow, dit is volkomen nieuw.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:16 schreef marcodej het volgende:
Wambui is ook een halve vent trouwens.
Ja.quote:
Understatement.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:18 schreef Redefine het volgende:
Andrejzyk is best leuk, zeker voor een speerwerpster.
Jij ook niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:19 schreef Anonymousz het volgende:
No way dat die keniaan een wijf is
Ik zie hem voor het eerst ouwe reus.quote:
*haarquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie hem voor het eerst ouwe reus.
bedankt hansquote:
Waarschijnlijk intersex.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:19 schreef Anonymousz het volgende:
4/5quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:21 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft hij nu de 5 verste stoten van de finale ook?
Even gegoogled maar ze blijkt een hermaphrodite te zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:19 schreef Anonymousz het volgende:
Hoe bepalen ze dan of je man of vrouw bent?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Even gegoogled maar ze blijkt een hermaphrodite te zijn
HAHAHAHAHAHAquote:
Geil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Soms is het gewoon heerlijk om ongelijk te hebbenquote:
Heel simpel Hans.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe bepalen ze dan of je man of vrouw bent?
En die is al 20 jaar dood?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:23 schreef PippenScottie het volgende:
Er was een Italiaan die in 1987 drie wereldrecords op één dag stootte.
constant slecht is ook constant jaquote:
Bij de geboorte mogen de ouders kiezen maar het komt heel vaak voor dat het kind zelf nog switcht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chromosoompjes kijken, XX vs XY, maar er zijn ook mensen met XXY en andere combinaties. Is wel lastig maar om ze aan de paralympics mee te laten doen is ook niet eerlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb daar wel een docu over gezien niet zolang geleden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de geboorte mogen de ouders kiezen maar het komt heel vaak voor dat het kind zelf nog switcht.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
constant slecht is ook constant ja
Dus een hermafrodiet mag aan alle vrouwensporten meedoen by default?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de geboorte mogen de ouders kiezen maar het komt heel vaak voor dat het kind zelf nog switcht.
serieusquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan met niet herinneren wanneer die voor het laatst niet op het podium van een groot toernooi stond.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
constant slecht is ook constant ja
Ja maar ze moeten qua testosteronwaarden (en andere bepaalde waarden die bij een vrouw anders zijn) weer onder een bepaalde marge zitten, anders kan dat ook weer nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus een hermafrodiet mag aan alle vrouwensporten meedoen by default?
die chick met het mannenlichaam?quote:
http://www.letsrun.com/ne(...)rsex-athletes-sport/quote:In order to fully understand this new ruling, it is necessary to look at some numbers. The normal T range for men is 10-35 nmol/L (nanomole per liter), with an average in the low twenties, and for women it is 0.35-2.0 nmol/L, with an average of about 1.5. The IAAF chose to set the maximum level for women at the nominal male minimum of 10 nmol/L.
En hoe je moet stucadoren #polengenotquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
In Polen trainen ze goed voor een eindsprint op de 800
quote:
Ook met Harper:quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
http://www.letsrun.com/ne(...)rsex-athletes-sport/
Interessant wel.
Niet dat iemand daar nu tijd voor heeft, maar goed.
Afrikaanse toestanden, maar dan op het kogelstoten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:29 schreef heywoodu het volgende:
Ryan Crouser, ik had er een half jaar geleden echt nog nooit van gehoord![]()
Ik had er een uur geleden nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:29 schreef heywoodu het volgende:
Die wordt ook genoemd in dat stukje jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:30 schreef DO2 het volgende:
Semenya slikt toch ook medicijnen om haar/zijn testosteron in te dammen?
Ik had er tot twee minuten terug nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:29 schreef heywoodu het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had er een uur geleden nog nooit van gehoord
Niet meer en juist daarom loopt ze nu zo bizar hard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:30 schreef DO2 het volgende:
Semenya slikt toch ook medicijnen om haar/zijn testosteron in te dammen?
Twee meter kan ik ook nog wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:30 schreef Redefine het volgende:
Gewoon vijf keer rond of over de twee meter, wow
Ba dum tss...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |