Gelukkig zijn er nog voldoende andere figuren met wie ik me vermaakquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zijn wel 2 wedstrijden te laat, maar dat geeft niet
Hopelijk post dat nieuwe pareltje Roffa123 ook snel weer meequote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nu al Sunri5e en bianconeri in dit topic gezien en Baddertje post de laatste tijd ook weer gezellig mee
Het seizoen kan nu echt beginnen
Kijk deze cucaracha even jelly en mad zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Ik vraag me echt af of dit gerucht geen onzin is. Ik neem toch aan dat de scouts van Barca zijn laatste 5 wedstrijden gezien hebben?
Gooi het maar op mad. Ik vraag het mij alleen af. Als je deze man keer op keer blunders ziet maken, zonder zelfvertrouwen ziet keepen en tijdens interviews een indruk achter ziet laten of dat hij op elk moment zichzelf voor een trein kan gooien dan ben je als Barca zijnde toch niet geïnteresseerd?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:54 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Kijk deze cucaracha even jelly en mad zijn.
Zelfs ik heb hier gepost nu, ik denk mijn 10e post ooit in deze reeks.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nu al Sunri5e en bianconeri in dit topic gezien en Baddertje post de laatste tijd ook weer gezellig mee
Het meest geniet ik van Badder, wat een forumclown is dat zeg. Met die andere twee heb ik eerder medelijden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Sow, kwaliteitstopic welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zelfs ik heb hier gepost nu, ik denk mijn 10e post ooit in deze reeks.
Soms denk ik dat Badder zichzelf een beetje serieus neemtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het meest geniet ik van Badder, wat een forumclown is dat zeg. Met die andere twee heb ik eerder medelijden.
Het wordt nog eens wat hier.quote:
Al kon ik als schoonmaker naar Barcelona had ik het ook gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het wordt nog eens wat hier.
Maar zonder dollen, zou een supertransfer zijn voor Cillessen, maar 2e keeper worden en je plaats in Oranje verliezen (wat er misschien toch al een beetje aan zat te komen) is nogal wat.
Dat kan je ook hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al kon ik als schoonmaker naar Barcelona had ik het ook gedaan
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 22:05:21Morgen in Telesport het laatste nieuws over #Cillessen en #Barcelona ... Volg ook collega @ErikvHaren reageer retweet
En geen nieuws over Baileyquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:05 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 22:05:21Morgen in Telesport het laatste nieuws over #Cillessen en #Barcelona ... Volg ook collega @ErikvHaren reageer retweet
Waarschijnlijk zit het hem niet lekker dat hij de laatste tijd zo vaak vreemd is gegaan en hij nog steeds een relatie heeft met de vriendin die hij al een aantal keren heeft bedrogen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Het was te verwachten dat er wat speelde, al had ik Barcelona niet verwacht. Je ziet de laatste weken dat Cil er met zijn gedachten niet bij is en dan maak je fouten.
Jij was er bij?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit het hem niet lekker dat hij de laatste tijd zo vaak vreemd is gegaan en hij nog steeds een relatie heeft met de vriendin die hij al een aantal keren heeft bedrogen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit het hem niet lekker dat hij de laatste tijd zo vaak vreemd is gegaan en hij nog steeds een relatie heeft met de vriendin die hij al een aantal keren heeft bedrogen.
Ik denk dat hij de vriendin in kwestie is. Zou een hoop verklarenquote:
Ben je niet in de war met deze man ?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee, maar bekende uit zijn omgeving die ik ook ken hebben dit al meerdere keren verteld. Het is al een aantal keren gebeurd dat hij vreemd is gegaan. Je vraagt je af welke Chick zo'n kneusje wilt maar geld maakt vrouwen blijkbaar blind.quote:
Doe even wat aan je grammatica.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee, maar bekende uit zijn omgeving die ik ook ken hebben dit al meerdere keren verteld. Het is al een aantal keren gebeurd dat hij vreemd is gegaan. He vraagt je af welke Chick zo'n kneusje wilt maar geld maakt vrouwen blijkbaar blind.
Nee ik ben niet in de war.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:23 schreef Pedroso het volgende:
Oeps, quote de verkeerde. Moest op Sunrijst zijn.
Ben je flikker ofzo? Gewoon alle vrouwen knallen die je knallen kan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee, maar bekende uit zijn omgeving die ik ook ken hebben dit al meerdere keren verteld. Het is al een aantal keren gebeurd dat hij vreemd is gegaan. He vraagt je af welke Chick zo'n kneusje wilt maar geld maakt vrouwen blijkbaar blind.
Denk eerder dat Genk 'm aan PSG wil verkopen, die schuiven veel meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is afwachten wat voor trucs kamp Bailey gaat uithalen.
Alleen wil Bailey het zelf niet, hé. Dan gaat dat nogal lastig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk eerder dat Genk 'm aan PSG wil verkopen, die schuiven veel meer.
Blijkbaar kan jullie keeper er niet tegen dat hij met een grote leugen samen met zijn vriendin door het leven gaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:27 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ben je flikker ofzo? Gewoon alle vrouwen knallen die je knallen kan.
Hij wil het niet ja? Nog niks daarover gelezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen wil Bailey het zelf niet, hé. Dan gaat dat nogal lastig.
Hij wil het liefst naar Ajax.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij wil het niet ja? Nog niks daarover gelezen.
Die hele voetbalcub die jij support is pas een grote leugen met dat constante kampioenschap gebral.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Blijkbaar kan jullie keeper er niet tegen dat hij met een grote leugen samen met zijn vriendin door het leven gaat.
Tuurlijk wil hij wel naar PSG. $$$quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar Genk is wel gek om 'm aan Ajax te verkopen terwijl PSG een paar miljoen meer wil betalen. Denk niet dat ze 'm uit liefde voor Bailey naar Ajax laten gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |