Ik had idd wel verwacht dat ze Vilhena en Kuijt ff op kwamen pikken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mad omdat Barca niet komt shoppen bij Feyenoord
Ik had idd wel verwacht dat ze Vilhena en Kuijt ff op kwamen pikken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oke, dan is het waar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen gerucht meer, want de Telegraaf en VI hebben er al melding van gemaakt.
[..]
Oke, dan is het waar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen gerucht meer, want de Telegraaf en VI hebben er al melding van gemaakt.
Mike Verweij!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het is geen onzin, Mike Verweij heeft bevestigd.
Het is dan ook waar klapautist. die heeft er oprecht nog nooit naast gezeten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik had idd wel verwacht dat ze Vilhena en Kuijt ff op kwamen pikken.
[..]
Oke, dan is het waar.
[..]
Mike Verweij!
Ja dan moet het waar zijn. Maar ik vraag me echt af wat die scouts de laatste 5 wedstrijden hebben genoteerd.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[..]
Oke, dan is het waar.
Leuk dat je twee keer op mijn post reageertquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[..]
Oke, dan is het waar.
[..]
Mike Verweij!
Ja dan moet het waar zijn. Maar ik vraag me echt af wat die scouts de laatste 5 wedstrijden hebben genoteerd.
Drie keer op mijn post zelfsquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Leuk dat je twee keer op mijn post reageert
Foutje van FOK. Als ik op quote druk pakt hij drie berichten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drie keer op mijn post zelfs
Even uitprinten
Ze zijn wel 2 wedstrijden te laat, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nu al Sunri5e en bianconeri in dit topic gezien en Baddertje post de laatste tijd ook weer gezellig mee
Het seizoen kan nu echt beginnen
Je bent zelf een foutjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Foutje van FOK. Als ik op quote druk pakt hij drie berichten.
Gelukkig zijn er nog voldoende andere figuren met wie ik me vermaakquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zijn wel 2 wedstrijden te laat, maar dat geeft niet
Hopelijk post dat nieuwe pareltje Roffa123 ook snel weer meequote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nu al Sunri5e en bianconeri in dit topic gezien en Baddertje post de laatste tijd ook weer gezellig mee
Kijk deze cucaracha even jelly en mad zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Ik vraag me echt af of dit gerucht geen onzin is. Ik neem toch aan dat de scouts van Barca zijn laatste 5 wedstrijden gezien hebben?
Gooi het maar op mad. Ik vraag het mij alleen af. Als je deze man keer op keer blunders ziet maken, zonder zelfvertrouwen ziet keepen en tijdens interviews een indruk achter ziet laten of dat hij op elk moment zichzelf voor een trein kan gooien dan ben je als Barca zijnde toch niet geïnteresseerd?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:54 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Kijk deze cucaracha even jelly en mad zijn.
Zelfs ik heb hier gepost nu, ik denk mijn 10e post ooit in deze reeks.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Het meest geniet ik van Badder, wat een forumclown is dat zeg. Met die andere twee heb ik eerder medelijden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Sow, kwaliteitstopic welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zelfs ik heb hier gepost nu, ik denk mijn 10e post ooit in deze reeks.
Soms denk ik dat Badder zichzelf een beetje serieus neemtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het meest geniet ik van Badder, wat een forumclown is dat zeg. Met die andere twee heb ik eerder medelijden.
Het wordt nog eens wat hier.quote:
Al kon ik als schoonmaker naar Barcelona had ik het ook gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het wordt nog eens wat hier.
Maar zonder dollen, zou een supertransfer zijn voor Cillessen, maar 2e keeper worden en je plaats in Oranje verliezen (wat er misschien toch al een beetje aan zat te komen) is nogal wat.
Dat kan je ook hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al kon ik als schoonmaker naar Barcelona had ik het ook gedaan
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 22:05:21Morgen in Telesport het laatste nieuws over #Cillessen en #Barcelona ... Volg ook collega @ErikvHaren reageer retweet
En geen nieuws over Baileyquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:05 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 22:05:21Morgen in Telesport het laatste nieuws over #Cillessen en #Barcelona ... Volg ook collega @ErikvHaren reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |