De eenvoudige weg is saai.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom moet het bij NL altijd meteen moeilijk gaan?
quote:
gaat om over de lijnquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:33 schreef VacaLoca het volgende:
Als gaat om wanneer bal geschoten dan had die eerste moeten tellen, was nog 0.1 over. Maar ging er wel 0.2 te laat in
Hij houdt de vijfde in stijl.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef Noppie2000 het volgende:
Die keeper, je ziet toch dat ze hetzelfde doen?
Typisch Nederlandsquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:35 schreef Sked het volgende:
Stockmann beste speler van NL, alleen pakt hij niks op het moment suprême.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:36 schreef VacaLoca het volgende:
Schijtgeluk van de moffen, het is toch de duivel die het geluk uitdeelt in de wereld.
Gisteren bij de dames ook ?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:36 schreef VacaLoca het volgende:
Schijtgeluk van de moffen, het is toch de duivel die het geluk uitdeelt in de wereld.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:36 schreef Jules123 het volgende:
Faal. Brons.. 4e... zou mij om t even zijn als je al geen goud meer kan halen. Goud=goud de rest is verliezen.
Faal. Brons.. 4e... zou mij om t even zijn als je al geen goud meer kan halen. Goud=goud de rest is verliezen.
Als dit boksen was, dan hadden wij ook bronsquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:36 schreef Jules123 het volgende:
Elke medaille telt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:36 schreef Jules123 het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop dat die walgelijk vette Caldas geniet van z'n volgende hamburger, zich beseffend dat hij ONS daarmee een gouden medaille heeft ontnomen.
Lijkt mij niet, mag wel eens beter naar d# gaan kijken.quote:
Jullie winnen ook eens wat en meteen praatjes. Genot.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat moet dit pijn doen , verslagen door je enige 2 buurlanden
idiootquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop dat die walgelijk vette Caldas geniet van z'n volgende hamburger, zich beseffend dat hij ONS daarmee een gouden medaille heeft ontnomen.
HOUD JE BEK EIKELquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
nou neequote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch nog een gouden randje dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Olympisch diploma is ook mooi
Met goudpen
De dames moeten tegen GB toch? Ook een buurland.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:39 schreef beantherio het volgende:
Nou, niemand kan zeggen dat we niet vriendelijk zijn voor de buren.
Hoho, zes al. Het is een ongekend succes.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:40 schreef Groby het volgende:
wat doen die belgen weer stoer met hun 4 medailles ofzo
Hier is iemand madquote:
duitsers hadden er geen probleem mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:40 schreef Zelfscanner het volgende:
8 seconden is ook vreemd. Doe gewoon 10
Ze zwemmen maar terug. Met Ranomi voorop.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Kunnen we niet nog een loservlucht boeken?
Ga gewoon terug naar je eigen land.quote:
Je moet de cirkel in.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:41 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze die bal niet gewoon direct het doel inrammen ipv kansloos tegen de keeper aan te lopen ?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Iedere keer hetzelfde bij de heren. Mentaal zo zo zwak.
nou eenvoudig zeker niet. ze verloren vorig jaar nog finale van de britten. die tot nu alles wonnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Morgen de vrouwenDie winnen gewoon eenvoudig.
Vanaf de cirkel bedoel ik ook. Dan heb je nog een hoek om uit te kiezen, nu is het meer op goed geluk. Al zal het wel niet zo simpel zijn anders hadden ze het wel gedaanquote:
Ik probeer de moed erin te houden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:42 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nou eenvoudig zeker niet. ze verloren vorig jaar nog finale van de britten. die tot nu alles wonnen.
Heb je niet een idee om de regels te veranderen zodat hockey minder een zaadsport wordt?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gert deed wel zijn best zegquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:45 schreef marcodej het volgende:
Gert is wel de een na laatste die je wil zien na deze DECEPTIE. Marcel M. is de laatste.
Neequote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Morgen de vrouwenDie winnen gewoon eenvoudig.
quote:
Klopt, dat werd gisteren ook al bewezen. Nederland deed dat gewoon beter. Gaat ook wel om mentale sterkte, die hockeyvrouwen heb ik wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:47 schreef marcodej het volgende:
De stelling shooutouts zijn een loterij kan ook de prullenbak in. Duitsers namen ze geweldig.
Toen Caldas nog coach van de vrouwen was, werd hij door dezelfde personen de hemel in geprezen. Het is maar net hoe de wind waait.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:47 schreef muzas het volgende:
Die Hans bij de NOS heeft t niet zo op baardmans geloof ik
Vd Horstquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:49 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)-teleurstelling.html
Deze man zit duidelijk nog in de ontkenningsfase.
Zwaai zwaai Brinkman.twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 18-08-2016 om 20:23:40Hockeybondscoach Max Caldas plakt er nog vier jaar aan vast https://t.co/010D0qfQwF https://t.co/6DpDqTkqL5 reageer retweet
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwaai zwaai Brinkman.twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 18-08-2016 om 20:23:40Hockeybondscoach Max Caldas plakt er nog vier jaar aan vast https://t.co/010D0qfQwF https://t.co/6DpDqTkqL5 reageer retweet
Terecht dat hij blijft. Je kan wel de beste coach ter wereld zijn, maar uiteindelijk komt het aan op de spelers. Want iedereen lijkt te vergeten hoe diep dit team gezonken was.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja daar kon wel een kilo of 20 van afquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:46 schreef Zwansen het volgende:
Had Brinkman nou iets over het gewicht van Caldas gezegd?
yep, en een baard was volgens Brinkman ook geen gezichtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:46 schreef Zwansen het volgende:
Had Brinkman nou iets over het gewicht van Caldas gezegd?
Hier ben ik het mee eens. Die bezem moet onderaan beginnen, niet bovenaan. Het mag nu toch wel duidelijk zijn dat wisselen van coach niets uitmaakt. Keer op keer loopt het fout op de grote toernooien. Nederland zou eens zijn trots opzij moeten zetten en kijken hoe landen als Belgie omgaan met hun jeugdige talenten. Waarom doet zo'n klein land het goed bij de senioren en de jeugd? Ik dacht dat op het ek in Belgie al werd toegegeven door de Nederlanders dat de Belgische jeugd spectaculaire stappen zet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
Je bent het land met de meeste leden en geld, en al 20 jaar geen titel.
Net als voetbal moet er een goede bezem door heen.
volgens mij heeft bv de Duitse bond al meer leden en de Belgische jeugd is ook talrijk zeker waar het jongens betreft (hockey is een jongenssport in Belgie)quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
Je bent het land met de meeste leden en geld, en al 20 jaar geen titel.
Op hockeygebied is Belgie dus al een jaar of wat geen klein land meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:46 schreef clavier het volgende:
[..]
... Waarom doet zo'n klein land het goed bij de senioren en de jeugd?
Dat is een wielrenner.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Op hockeygebied is Belgie dus al een jaar of wat geen klein land meer.
Zo vermoed ik dat in de Belgische Division d'Honneur MEER buitenlanders hockyen dan in de NL competitie. Er wordt ook flink betaald.
Veel Belgische spelers als Tom Boonen zijn ook teruggekeerd.
Maar goed, in NL slaapt men verder...
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik gun het Sporza niet. Hup Argentinië
Sporza gedroeg zich als een voetbalhooligan. Dat is logisch voor een land zonder hockeycultuur.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik gun het Sporza niet. Hup Argentinië
Rekenen op dit moment ook op 2x goud vanavond.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:10 schreef clavier het volgende:
[..]
Sporza gedroeg zich als een voetbalhooligan. Dat is logisch voor een land zonder hockeycultuur.
wie nog meer?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:10 schreef Collide het volgende:
[..]
Rekenen op dit moment ook op 2x goud vanavond.
twitter:SidneyAppelboom twitterde op donderdag 18-08-2016 om 20:14:27Zwemmen en wielrennen in tenue voor de hockey aan te moedigen @teambelgium @wielerman #Rio2016 https://t.co/QPAGrACG32 reageer retweet
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb altijd al een hekel aan Belgen gehad, schijt aan die Belgies die hier gisteren warenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die tegen de Belgen juichen zijn net zo treurig als die Belgen die hier gisteren kwamen kloten.
Ik gun dit renaat. Ik vond hem zo zielig toen vanderbuyst er werkelijk niets van bakte in het omnium.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:13 schreef marcodej het volgende:
Onafhankelijk journalist @wielerman hult zich in een shirt van Team België. Ik vind dat raar.twitter:SidneyAppelboom twitterde op donderdag 18-08-2016 om 20:14:27Zwemmen en wielrennen in tenue voor de hockey aan te moedigen @teambelgium @wielerman #Rio2016 https://t.co/QPAGrACG32 reageer retweet
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een hekel aan Belgen gehad, schijt aan die Belgies die hier gisteren waren
Ik ben tegen Eddy, mag dat ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die tegen de Belgen juichen zijn net zo treurig als die Belgen die hier gisteren kwamen kloten.
Toch mooi man, de vrouwen die falen en de mannen die het oplossenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentinië zou ik ook geen vervelende winnaar vinden.
Beetje Capuchon_Jongen pesten mag toch wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |