SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
* Zelfscanner houdt niet van te vroeg gestoot worden
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Dat is toch gewoon normaal? Of mis ik iets?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:15 schreef Pino112 het volgende:
BREAKING: SCHIPPERS DOET GEWOON MEE
Net bij het inlopen/oefenen van wissel was ze er niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon normaal? Of mis ik iets?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:16 schreef tong80 het volgende:
Sinterklaas is uitgevallen op de tienkamp. Z'n coach krijgt de Zwarte Piet toegeschreven.Terwijl zijn mijter en andere leden van de staf dwars lagen.
Wie de zak van onderen krijgt wordt door Kim Holland bepaald.
Volgens mevrouw Holland laat ze zelfs een stoomboot komen.
Ondertussen krijgen ze alle hoeken te zien. In één of andere plaats.
quote:
Ach...hebben de Brazilianen na al die tegenvallers misschien toch nog wat te vieren.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Braziliaantje stoot even nieuw NR en naar finale
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Je hebt 1 zilveren en 2 bronzen medailles teveel geteld voor Rintje Ritsma.
Vrouwelijke sprintsters bedoel ik he!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:35 schreef kilon het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me in de steek
Staat 10e nuquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Niemand gooit WR. Wat een kutdag.
Waardeloos idd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Niemand gooit WR. Wat een kutdag.
Beetje klungelig.quote:
Eerst hockey beste Sjors en Peterquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:56 schreef Sjors_Peter het volgende:
Zijn we al bijna klaar voor handbal
JAquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:58 schreef Oliver23 het volgende:
Churandy Martina loopt niet mee met de estafetteploeg![]()
Kunnen we de Nederlandse estafetteploeg bij de mannen al afschrijven?
Niet mijn ding. Alles tot nu toe gezien maar kan er niet inkomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerst hockey beste Sjors en Peter
Het is een (Noord-)Amerikaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
De commentator snapt er gelukkig weer niets van.
Ook met Sjurandie was de kans op een finaleplek vrij klein, tenzij andere landen met het stokje gaan gooien.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:58 schreef Oliver23 het volgende:
Churandy Martina loopt niet mee met de estafetteploeg![]()
Kunnen we de Nederlandse estafetteploeg bij de mannen al afschrijven?
Ze is lelijk en heeft rare maniertjes. Hopelijk gaat ze mondjes snoeren.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:14 schreef Columbiafan het volgende:
Kemboi gaat door tot Londen om wraak te nemen op de Fransen en 'zijn' medaille terug te halen.
Ja vind haar ook niet de knapste en voorbereiding, aanloop en sprong zijn niet echt om aan te zien maar vond haar tijdens het EK dit jaar wel leuk en spontaan overkomen, beter dan veel andere atleten. Heel ontspannen in de omgang met publiek enzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is lelijk en heeft rare maniertjes. Hopelijk gaat ze mondjes snoeren.
echt he...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:22 schreef Aguero het volgende:
Misschien had Schippers ook mee moeten oefenen.
Had ze maar moeten oefenenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:21 schreef heywoodu het volgende:
BREAKING: SLECHTE WISSEL VAN DAFNE, GEEN FINALE
Had ook verwacht dat ze als laatste zou gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:22 schreef Sjors_Peter het volgende:
Waarom ging dafne niet als laatste? Zodat ze kan zien wat ze moet inhalen?
Kan toch niet meer?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:23 schreef heywoodu het volgende:
Op tijd kan het nog. In theorie.
Edit: Oh nee.
De 2e loopster, heeft het langste stuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:22 schreef Sjors_Peter het volgende:
Vandaar de edit.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:23 schreef Joezi het volgende:
Misschien kunnen we eens een FOK!stok estafette organiseren
Lijkt me ook de beste keus.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:22 schreef Sjors_Peter het volgende:
Aha logisch dan thxquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
De 2e loopster, heeft het langste stuk.
Echt zo'n wijvenstreek; ik niks zij niksquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:23 schreef kilon het volgende:
Sorry zegt Schippers. Maar die heeft al meerdere keren in het stadion mogen lopen. Voor de rest was dit hun moment. Maar dan verkloot Dafne het voor ze. Lekker dan.
Nogmaals, de 2e loopster loopt met de wisselvakken bijna 120 meter, dus veruit het langste stukquote:
Te weinig worteltjes gegeten, goed voor de ogen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:25 schreef Sked het volgende:
Misschien eens naar de opticien, Dafne
Dan maakt die medaille van gister ook niet uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:25 schreef kilon het volgende:
Dafne is kleurenblind. Ze kan geen oranje zien.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn hemel, naast der "lies blessure" ook wat aan der ogen?
Wat moet je dan zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schuld op mij, zijn de 3 anderen mooi klaar mee
Dat is een understatementquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:25 schreef Columbiafan het volgende:
Finale gaat wel overbevolkt zijn bij hoogspringen.
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:25 schreef Pedroso het volgende:
Was het geen DQ overigens ? Leek er erop dat de wissel met Schippers na de streep plaatsvond.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:26 schreef tralalala het volgende:
http://i.4cdn.org/sp/1471489345676.webm
Zit wat in.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nogmaals, de 2e loopster loopt met de wisselvakken bijna 120 meter, dus veruit het langste stuk
Daar koopt de rest niks voorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:24 schreef Felagund het volgende:
"Sorry girls, het is echt mijn fout", aldus Schippers
Arsenal's transferwindowquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:26 schreef tralalala het volgende:
Mooi toch. NOS wordt nu met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:26 schreef RipCity het volgende:
Al die BN'ertjes en NOS hebben nu geen lievelinkje meer. Allemaal zo gefocussed op Dafne terwijl er nog tientallen anderen meedoen aan de OS die veel beter presteren.
gevalletje staarquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:25 schreef kilon het volgende:
Dafne is kleurenblind. Ze kan geen oranje zien.
Hahahaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:26 schreef tralalala het volgende:
Meerkampgodin weerquote:
vind het vooral vervelend voor de andere 3 lopers die hier speciaal voor kwamen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:27 schreef Remzz het volgende:
Dafne ziet eruit alsof ze na de spelen even langs de sport psycholoog moet.
Dan waren ze al helemaal kansloosquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
Niet geslapenja geen wonder dat je dan je teamgenoot niet ziet.
Kon ze niet een ander laten rennen?
Nou, nou, nouquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:28 schreef RipCity het volgende:
Niet geslapen... Daar krijg je dit van dus... MUTS
Canestenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie een leuke reclame met Daphne aankomen voor Specsavers, Pearl of Hans Anders.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:26 schreef tralalala het volgende:
Dan liep iedereen hier weer te zeiken dat ze zich te goed voelt voor dit groepjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
Kon ze niet een ander laten rennen?
Baton?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:31 schreef knnth het volgende:
De baton GOOIEN gaat je niet helpen nee, lol
goed anglicisme wel.quote:
Lijkt me niet, nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gooien is sowieso niet toegestaan toch?
Toch geen overlapping?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
\
[..]
Eerst nog de loserswedstrijd van het Hockey.
Deze Spelen beginnen een beetje teveel om mevrouw Schippers te draaien..quote:
Niet geheel onterecht natuurlijk, verreweg de grootste Nederlandse atlete van de laatste decennia.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Deze Spelen beginnen een beetje teveel om mevrouw Schippers te draaien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |