Zeker, graag zelfs!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:31 schreef Loveable het volgende:
Mag je hier in dit sub forum ook horoscoop dingen plaatsen?
Top! Dan ga ik daar vanavond even mee bezigquote:
Juist graag! Ik mis het ook en ik denk wel veel meer usersquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:40 schreef UncleScorp het volgende:
Ik mis de mooie tijd van TRU, waar we nog met spirituele zaken bezig waren. Toen ik maar af en toe es een minachtende blik naar BNW gaf.
Nu zit ik daar verloren, en gefocussed op de wereldse shit die onze wereld over hoop gooien. Zinloze discussies waarbij eenieder gif naar een ander spuwt. Iedereen klaar voor en geilend op oorlog.
Ik wil hier al lang nog es een topic openen. Eentje over de oeroude wereldse symbolen, de planeten toen en nu enz.
Maar ik wil het topic té goed en té uitgebreid maken, dat het er maar niet van komt.
Kick me
Uncle vriend, doe het gewoonquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:40 schreef UncleScorp het volgende:
Ik mis de mooie tijd van TRU, waar we nog met spirituele zaken bezig waren. Toen ik maar af en toe es een minachtende blik naar BNW gaf.
Nu zit ik daar verloren, en gefocussed op de wereldse shit die onze wereld over hoop gooien. Zinloze discussies waarbij eenieder gif naar een ander spuwt. Iedereen klaar voor en geilend op oorlog.
Ik wil hier al lang nog es een topic openen. Eentje over de oeroude wereldse symbolen, de planeten toen en nu enz.
Maar ik wil het topic té goed en té uitgebreid maken, dat het er maar niet van komt.
Kick me
Mja gemiste kans.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist graag! Ik mis het ook en ik denk wel veel meer users
Wat jammer.. Kan je niet elders op het forum nog je plek vinden?quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja gemiste kans.
Ik verlaat bij deze dit (vergiftigd) forum.
Nog even zeggen dat jij hier nog éen van de weinige mods bent met het hart op de juiste plaats.
En je hebt je altijd ingezet voor jouw subforum, wat niet overal kan gezegd worden.
Dus bij deze nog es bedankt en blijf een rots in de branding
Eventjes niet meer neequote:Op woensdag 15 maart 2023 11:24 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wat jammer.. Kan je niet elders op het forum nog je plek vinden?
Hopelijk zien we je weer terugquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Eventjes niet meer nee
Dit forum is een bron van negativiteit geworden
Maar mocht ik terug komen is het alleszins naar TRU
Daar kunnen we blij mee zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:40 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hopelijk zien we je weer terug![]()
@:loveyoulongtime komt ook actiever helpen om TRU hopelijk weer meer te maken wat het was
Zou je graag een antwoord kunnen geven, maar die heb ik ook nog nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:18 schreef NoFoksGiven het volgende:
Zie ik nu een nieuwe naam voor ons TRU (sorry niet erg actief lately online), of heb ik de boodschap gemist?
Hoii, t is nogal stil hier inderdaad.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:06 schreef Perox het volgende:
Uhm vraagje watskeburt met TRU? Was hier niet ook een UAP/UFO topic waar je wél mocht speculeren?
Ja fuck, heb ik juist een lang en serieus bericht voor je gepost.....quote:Op zondag 3 maart 2024 15:45 schreef Mazikeen het volgende:
Mazikeen in TRU / Iets vaags
Ik ben bloedserieus. Jammer van de reacties van sommige. Ik ben weer weg
Sorry kerel, was pas laat online en daarna meteen opgeschoondquote:Op zondag 3 maart 2024 15:45 schreef Mazikeen het volgende:
Mazikeen in TRU / Iets vaags
Ik ben bloedserieus. Jammer van de reacties van sommige. Ik ben weer weg
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sorry kerel, was pas laat online en daarna meteen opgeschoond
Oh geen idee joh.. Hij, zij them whatever.. Maakt me ook geen zak uit.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]Mazikeen is van geslacht veranderd???
Wat zegt Harrie daar van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |