De podcast is een mooie introductie over het fenomeen, met uitstappen naar meer vreemde/paranormale theorieen, complotten en meer van zulk leuks.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:05 schreef Speedfight het volgende:
Ik weet hier heel weinig van, nooit wat in ervaren en daardoor ook wat sceptisch.
Als niet-Apple gebruiker heb ik de podcast ook op youtube gevonden
Ik ga er vanavond eens naar luisteren.
Ik heb de podcast nog niet geluisterd, maar ik ga dat zeker nog doen.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:35 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
De podcast is een mooie introductie over het fenomeen, met uitstappen naar meer vreemde/paranormale theorieen, complotten en meer van zulk leuks.
Goed punt, de podcast is ook te vinden op meer platformen dan alleen Apple!
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 28 december 2022 22:13 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik heb de podcast nog niet geluisterd, maar ik ga dat zeker nog doen.
Heb jij bijzondere ervaringen of verhalen uit deze categorie al te delen?
Ja zeker, leuk! Ik ben ook hard op zoek naar TRU-waardige nieuwsbronnenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:26 schreef NoFoksGiven het volgende:
Rusland claimt een UFO neergeschoten te hebben.
Nieuws
Als het gewaardeerd wordt, wil ik hier ook wel regelmatig updates/tweets/podcast posten die de moeite waard zijn
Ik zal eens kijken of ik met regelmaat een update kan posten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:30 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja zeker, leuk! Ik ben ook hard op zoek naar TRU-waardige nieuwsbronnen
Leuk!quote:Op woensdag 21 december 2022 13:06 schreef NoFoksGiven het volgende:
Hoewel UFO’s (of tegenwoordig UAP) vaker serieus als nieuwsonderwerp worden gebracht (zie bijvoorbeeld het topic in Nieuws en Achtergronden : UFO/UAP ), is er nog steeds veel TRU rondom dit thema.
In dit topic gaat het dus niet over de organisatie die nu UAP onderzoekt, en het Pentagon dat toegeeft dat UAP echt bestaan, maar over alles wat rondom dit topic speelt en kan spelen.
Van theorien over wat UFO’s nou eigenlijk zijn, waar ze vandaan komen, en wat het kan betekenen voor ons als mens(heid).
Voor mensen die wat minder bekend in het thema zijn wellicht is het leuk om de volgende podcast te starten om de basiskennis UFOlogie wat op te poetsen en om een beetje een beeld te krijgen van de spelers, theorien en mogelijkheden die nu soort van spelen binnen dit boeiende thema.
The UFO Rabbit Hole Podcast on Apple Podcasts
Welke ideen spreken jou aan?
Wat vind jij van het thema UFO’s/UAP’s?
Welke theorien wil je meer over weten?
Welke podcasts of boeken ken je en beveel je aan?
Niet een concrete vraag of stelling, maar hoop dat we met alle TRU-Fokkers dit thema kunnen uitdiepen, nieuwe dingen kunnen leren en onze kennis kunnen verbreden.
The truth is out there!
Gaaf, dit lijkt wel te hinten naar dat ze meer weten, dan blijkt uit het rapport dat gisteravond is gepubliceerd.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wat vinden we van het logo van AARO (het Amerikaanse 'UFO office'), en dan met name de tekst?
[ twitter ]
Het universum verandert.
Ons leven is wat onze gedachten ervan maken.
Lijkt haast wel een duiding te zijn naar wat Dutchguy hierboven zegt over samenhang met bewustzijn.
Gaaf, ga ik kijken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:04 schreef Dutchguy het volgende:
Een lange video maar dit gesprek met een piloot is erg interessant:
Wat denken jullie, welke theorie of mogelijkheid zie je?quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:19 schreef NoFoksGiven het volgende:
Onder ede is verklaard dat...
- USA recovered Non-Human Crafts heeft
- derhalve ook NH bodies heeft
- sinds de jaren 30 bekend is met het NHI
- er een jaren-/ decennialange cover-up is
- bodies bevestigd zijn door mensen direct aan Grusch
- namen en rugnummers van betrokkenen geraporteerd zijn, en nogmaals aan het congres geraporteerd worden
- Grusch ook zei dat deze mensen (die de NHI-bodies hebben gezien/vastgelegd etc.) nog steeds werkzaam zijn in de programmas
- Mensen (fysiek) beschadigd zijn, zowel door UAP als door de regering
- mensen (mogelijk) vermoord zijn, in naam van de coverup. Mensen die hierover gerapporteerd hebben worden besproken in de SCIF
- Heel veel leuke, schokkende, gevoelige zaken besproken gaan worden in de SCIF
- Dr. Kirkpatrick in zijn laatste hearing niet de waarheid heeft gesproken
Om het topic in beweging te houden, wat vind jij zelf @jpg97? Waarom post je de FermiParadox?quote:
Wat dat betreft neig ik naar : "Waar zijn ze dan?"quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:05 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Om het topic in beweging te houden, wat vind jij zelf @:jpg97? Waarom post je de FermiParadox?
Ah, lekker speculeren!quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:53 schreef NoFoksGiven het volgende:
Met gigantische ontwikkelingen op het gebied van UFO/UAP NWS / [UFO/UAP] #7 Disclosures? is dit topic wel weer een Kickje omhoog waard...
Voor het gemak quote ik even mijzelf in het NWS topic, wat mijn eerste indruk was van de hearing die congress gister heeft gehouden:
[..]
Wat denken jullie, welke theorie of mogelijkheid zie je?
Het is nogal wat dat er onder ede is verklaard dat de VS gecrashte voertuigen en 'piloten' geeft geborgen...
Wat denken jullie dat er gevonden kan worden? Welke bologische entiteiten?
Is het NHI (non-Human-intelligence)?
Wat is NHI?
Aliens? Is het toch menselijk? Zijn het tijdreizigers? Zijn het mensen/entiteiten uit een andere dimensie?
All of the above?
Dank voor je toelichting!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat dat betreft neig ik naar : "Waar zijn ze dan?"
Allemaal mooi en aardig die "geruchten" van mensen die hebben gewerkt voor een Amerikaanse afdeling van de geheime dienst die dan weer meerdere verhalen hebben gehoord van (ex) collega's. Maar meer dan dat is er niet.
Geen tastbaar bewijs. Niks.
Thanks, mooie input...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ah, lekker speculeren!
Ze zijn het NHI gaan noemen omdat aliens kleine groene mannetjes van een andere planeet zijn.
Dat is NHI dus niet neem ik dan aan. Of niet uitsluitend in ieder geval.
Meest waarschijnlijke vind ik dat ze met NHI een op een kunstmatige intelligentie doelen die niet door mensen is gemaakt. AI robots dus.
Dat zou ook meteen het reizen door het universum een stuk overkomelijker maken. De AI gaat even 1.000 jaar in standby mode en komt online zodra het in de buurt is. Met drones (in de vorm van kleine metallic spheres) observeren ze vervolgens een planeet en sturen de info terug naar waar ze vandaan komen. Daar kunnen ze gerust weer 1.000 jaar over doen. Who cares, de beschaving die erachter zit gaat al miljoenen jaren mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |