Laat iemand dan met een laptop met skype voorop lopen en dan Haase in z'n huiskamer met de Nederlandse vlag.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Laat iemand dan met een laptop met skype voorop lopen en dan Haase in z'n huiskamer met de Nederlandse vlag.
Zou ook mijn voorkeur hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:34 schreef Rikketik het volgende:
Nee, maar serieus: Martina (ongeacht resultaat morgen) of Wevers.
Sanne Weversquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:43 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Is ie 4 jaar geleden geweest, nu mag iemand anders.
die is ook al thuis volgens mijquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:06 schreef franklop het volgende:
Overigens denk ik dat Wevers het wordt.
Voorgaande Spelen was het toch keuze van publiek?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:17 schreef Snowbomb het volgende:
Paumen als de hockeydames 3e olympische titel op rij halen.
Als hockeydames geen goud halen maar andere teamsport wel, dan daar de aanvoerder of andere sterspeler van. Denk dat keuze tussen individuele sporters te moeilijk is. Degene met meeste medailles is al naar huis, degene die titel heeft geprolongeerd heeft het al een keer gedaan.
Nee, al waren de keuzes toen wel makkelijker. Kromo met 2x goud in 2012 bijv. En vd Weijden in 2008 met goud na kanker. Dat zullen ook overduidelijk de keuzes van het publiek zijn geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Voorgaande Spelen was het toch keuze van publiek?
Hmm nee toch niet, stond me wel iets van bij, maar goed.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Laat iemand dan met een laptop met skype voorop lopen en dan Haase in z'n huiskamer met de Nederlandse vlag.
die kan in de vlag klimmen terwijl Yur van Gelder de vlag draagt.quote:
Turngala 2.0quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:35 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
die kan in de vlag klimmen terwijl Yur van Gelder de vlag draagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |