SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Bolt en Martina.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
komt er nog wat leuks straks of wachten we allemaal op dafne?
En 100m hordenquote:
Die van Bartoletta was nog verder, ook ongeldig, maar goed.quote:
Die had ik gemistquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die van Bartoletta was nog verder, ook ongeldig, maar goed.
Dafne is bijzaak.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
komt er nog wat leuks straks of wachten we allemaal op dafne?
Voor de Spelen of voor de finale?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:24 schreef DeLuna het volgende:
Hoe bepalen ze zo'n kwalificatie eis eigenlijk?
ze werpen een paar keer een dwerg in die zandbak en het gemiddelde wordt dan de kwalificatie-eisquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:24 schreef DeLuna het volgende:
Hoe bepalen ze zo'n kwalificatie eis eigenlijk?
Voor de finale.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de Spelen of voor de finale?
Geen idee eigenlijk.quote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
sow die mag mijn bek ook wel in duiken
Fout gemeten.quote:
Zika correctie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kon dat niet over 7 meter zijn?
Toch leuk als er dan ineens 15 overheen gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Ze zullen wel wat inschatten obv recente prestaties enzo waarbij het realistisch is dat een stuk of 6-7 atletes er overheen springen
Dan heb je een langere finalequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toch leuk als er dan ineens 15 overheen gaan
Valt me tegen van jequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik wist niet dat Felix en Victor halfbroers zijn.
Yepquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik wist niet dat Felix en Victor halfbroers zijn.
een beetje een rare analogie als je het mij vraagt. wat hebben donkere mensen met tattoos in gemeenschap met een tv kopen en nooit uitpakkenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:29 schreef Poepz0r het volgende:
Donkere mensen met tattoos![]()
Je ziet ze toch niet met die groene/ donkere inkt. Zelfde als dat je een tv koopt en hem nooit uitpakt. Flikker je geld lekker weg ja
Jaartje of vier gok ik. Sanchezgod.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang geleden was de laatste medaille voor dominicaanse republiek?
2012 op de 400m horden toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Felix Sanchez God, vier jaar geleden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tattoo moet je toch ook kopen chef of laat jij ze gratis zettenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
een beetje een rare analogie als je het mij vraagt. wat hebben donkere mensen met tattoos in gemeenschap met een tv kopen en nooit uitpakken
eerder deze spelen tochquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:29 schreef Poepz0r het volgende:
Je ziet ze toch niet met die groene/ donkere inkt. Zelfde als dat je een tv koopt en hem nooit uitpakt. Flikker je geld lekker weg ja
oh won die toen ook nog?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jaartje of vier gok ik. Sanchezgod.
Ja johquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh won die toen ook nog?
eeeeeeeehquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tattoo moet je toch ook kopen chef of laat jij ze gratis zetten
Nu je het zegt weet ik het wel weer, maar was effe weggezakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja joh
Dat was een van de hoogtepunten van het atletiektoernooi
Gewoon witte inkt gebruikenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:29 schreef Poepz0r het volgende:
Met die foto van zijn oma.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja joh
Dat was een van de hoogtepunten van het atletiektoernooi de Spelen in Londen
Eet nog maar ovenkroket op.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:29 schreef Poepz0r het volgende:
quote:
Ja, dat kan ik ook als ik niet voor de lijn blijf.quote:
Daaruit zou je kunnen concluderen dat we geen goede speerwerpers hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:32 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben wij een beetje goede speerwerpers? Valt mij op dat er zelden tot nooit Nederlanders actief zijn bij het speerwerpen.
Johan van Lieshout.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:32 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben wij een beetje goede speerwerpers? Valt mij op dat er zelden tot nooit Nederlanders actief zijn bij het speerwerpen.
of dat de noc nsf niet geeft om speerwerpenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Daaruit zou je kunnen concluderen dat we geen goede speerwerpers hebben.
Daar waren ze bij de NOS dol op. Met hem haalde je altijd het tranen quotum.quote:
Een metertje voor de zeven meter afzetten ook leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook als ik niet voor de lijn blijf.
Ik heb geen vensterbank. Niet alles vergelijken met die sociale huurwoning van jequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vensterbank met slagroom is ook lekker.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb geen vensterbank. Niet alles vergelijken met die sociale huurwoning van je
Kan ze de afzetbalk zien, was net een probleem.quote:
zit ie in een rolstoel?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:35 schreef DeLuna het volgende:
Enige goede speerwerper die ik ken is Ronald Hertog maar die is nog paralympisch ook
Zou me niks verbazen als hij de andere Nederlandse speerwerpers zou verslaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:35 schreef DeLuna het volgende:
Enige goede speerwerper die ik ken is Ronald Hertog maar die is nog paralympisch ook
Als darten paralympisch word is het wel genot om tegen mensen met 1 been ook gewoon maar 1 leg te darten ipv een set bohhhquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:35 schreef DeLuna het volgende:
Die heeft Thiam al.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als darten paralympisch word is het wel genot om tegen mensen met 1 been ook gewoon maar 1 leg te darten ipv een set bohhh
DeLuna vindt dit niet leukquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als darten paralympisch word is het wel genot om tegen mensen met 1 been ook gewoon maar 1 leg te darten ipv een set bohhh
Hij versloeg Gaisah geloof ik een keer bij het NK met verspringenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij de andere Nederlandse speerwerpers zou verslaan.
Ik maak me daar allang niet zo druk meer om als je zou verwachtenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DeLuna vindt dit niet leuk
Ja ok, met verspringen...maar blade atleten en verspringen is maar een dubieuze combinatiequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij versloeg Gaisah geloof ik een keer bij het NK met verspringen
Mis jij een been?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik maak me daar allang niet zo druk meer om als je zou verwachten
Aanloopbaan is te kort.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:37 schreef Redefine het volgende:
Dit is het open kampioenschap foutspringen.
Haha, alsof Schippuuuuurs niet gaat winnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:37 schreef Szura het volgende:
Daar hangen heel wat Nederlandse vlaggen over de reling. Die gaan straks zeer teleurgesteld naar huis.
Zilver jonguhquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, alsof Schippuuuuurs niet gaat winnen.
Sterker nog, #datWRkomterquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, alsof Schippuuuuurs niet gaat winnen.
Hoezo niet? Ik hoop stiekem op een 44'er.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:38 schreef Columbiafan het volgende:
Eaton gaat hier nooit 45 blank lopen.
Er is hier al 43.03 gelopen, dan kan alles.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:38 schreef Columbiafan het volgende:
Eaton gaat hier nooit 45 blank lopen.
Ja, dat snap ik. Maar ik vrees dat nooit echt wetenschappelijk wordt bewezen wat het voordeel is tov het nadeel van het geen gevoel en propriocepsis hebben van een voetquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, met verspringen...maar blade atleten en verspringen is maar een dubieuze combinatie
(wel knap, daar niet van)
Groente en fruit moeten we dan zeggen geloof ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow.
FloJo uit de boeken rennen.
Maar dan moet ik nu al op de banken staan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is hier al 43.03 gelopen, dan kan alles.
Is slecht voor de lies.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:39 schreef DO2 het volgende:
Waarom doet Dafne het verspringen er niet bij, eigenlijk? Moet kunnen, toch?
Werd toch Europees kampioen? Wat wil je nou nog meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:40 schreef Columbiafan het volgende:
Vetter faalde enorm in Amsterdam.
Dafne kan met haar tips en trucs een peloton opleiden aan Nederlandse sprintgoden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:39 schreef DO2 het volgende:
Waarom doet Dafne het verspringen er niet bij, eigenlijk? Moet kunnen, toch?
Wel kampioen toen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:40 schreef Columbiafan het volgende:
Die werd daar Europees Kampioen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:40 schreef Columbiafan het volgende:
50 keer je inzet zie ikquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow.
FloJo uit de boeken rennen.
Dat vrees ik ook, en dus moet het gewoon nooit (al dan niet deels) samengevoegd wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik vrees dat nooit echt wetenschappelijk wordt bewezen wat het voordeel is tov het nadeel van het geen gevoel en propriocepsis hebben van een voet
Ik hoop hetquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:40 schreef Amarantha het volgende:
Random vraag tussendoor. Streamt de NOS ook de paralympische spelen? (online)
Ja, met vertraging en handicap.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:40 schreef Amarantha het volgende:
Random vraag tussendoor. Streamt de NOS ook de paralympische spelen? (online)
Je verwacht het niet.quote:
Waar hebben we Sochi gekeken? NOS-stream of YouTube?quote:
Wetenschappelijk overtuigend bewijsquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik vrees dat nooit echt wetenschappelijk wordt bewezen wat het voordeel is tov het nadeel van het geen gevoel en propriocepsis hebben van een voet
Nee inderdaad. Met blades en dat soort hulpstukken nooit. De rest mag van mij mits ze voldoen aan de reguliere eisenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook, en dus moet het gewoon nooit (al dan niet deels) samengevoegd worden
twitter:NOSsport twitterde op donderdag 18-08-2016 om 02:39:45Nog een klein uur tot de race van Schippers. Roodwitblauw nadrukkelijk aanwezig in het Olympisch Stadion. #TeamNL https://t.co/L8RaU7vGAY reageer retweet
Dat blauw is door de lege stoelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:42 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op donderdag 18-08-2016 om 02:39:45Nog een klein uur tot de race van Schippers. Roodwitblauw nadrukkelijk aanwezig in het Olympisch Stadion. #TeamNL https://t.co/L8RaU7vGAY reageer retweet
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:42 schreef Pino112 het volgende:
VAK410 hooligansquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:42 schreef Pino112 het volgende:
Stream volgensmij, Londen ook dacht ikquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar hebben we Sochi gekeken? NOS-stream of YouTube?
''Nog een klein uur tot de race van Schippers. Op de redactie doen we totaal niet geforceerd enthousiast''quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:42 schreef Pino112 het volgende:
Is onze KONING al gespot?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:42 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Even zonder gekheid. Wat heb je met de PS spelen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso zwemmen en atletiek. Daarnaast nog het rolstoelrugby en basketbal en verder zie ik wel.
die gaat er komenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als hier een 44 uitkomt ga ik juichen op de bank.
Jouw bank is na de OS versleten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als hier een 44 uitkomt ga ik juichen op de bank.
Hoho bank van zn ouders hequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jouw bank is na de OS versleten.
?quote:
twitter:TennisTV twitterde op donderdag 18-08-2016 om 01:31:12Crash! Bang! Wallop! Kyrgios goes to work on his equipment after dropping the 1st set to Coric @CincyTennis. https://t.co/cczYePajpx reageer retweet
Hij wel, jij niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat hij capabel is om op zichzelf te wonen he
1. Ik ben gewoon een sportliefhebber. 2. Ik vind het geniaal om te zien hoe mensen met een beperking toch een oplossing hebben gevonden om een bepaalde techniek gewoon uit te voeren, waar je zelf misschien dacht dat het onmogelijk was. Zo doet er een Amerikaan mee bij het handboogschieten zonder armenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even zonder gekheid. Wat heb je met de PS spelen?
Begeleid wonen noemen ze tegenwoordig kopen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb net een huis gekocht, nice try tho
Vind ik ook allemaal, maar het kijken is gewoon niet spannend al die categorieën en dezelfde winnaars.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1. Ik ben gewoon een sportliefhebber. 2. Ik vind het geniaal om te zien hoe mensen met een beperking toch een oplossing hebben gevonden om een bepaalde techniek gewoon uit te voeren, waar je zelf misschien dacht dat het onmogelijk was. Zo doet er een Amerikaan mee bij het handboogschieten zonder armen![]()
En bijv. rolstoelrugby is gewoon gaafbeetje beuken met de rolstoel
Aha. Het zou wat mij betreft ook meer aandacht mogen hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1. Ik ben gewoon een sportliefhebber. 2. Ik vind het geniaal om te zien hoe mensen met een beperking toch een oplossing hebben gevonden om een bepaalde techniek gewoon uit te voeren, waar je zelf misschien dacht dat het onmogelijk was. Zo doet er een Amerikaan mee bij het handboogschieten zonder armen![]()
En bijv. rolstoelrugby is gewoon gaafbeetje beuken met de rolstoel
HAHAHA Als mijn vrouwtje ook als begeleid wonen telt, jazekerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Begeleid wonen noemen ze tegenwoordig kopen?
Doe niet zo raar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Mayer zo door blijft lolleren kan het zelfs spannend worden voor goud
Leuke act.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAHAHA Als mijn vrouwtje ook als begeleid wonen telt, jazeker
zit in de forecast al op 8700. Doe er nog 100 punten bij en Eaton mag niet te veel gaan klooien.quote:
Klopt, niet bij alle sporten is het even spannend helaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind ik ook allemaal, maar het kijken is gewoon niet spannend al die categorieën en dezelfde winnaars.
Ik kan me niet voorstellen dat hij echt in de buurt gaat komen van Eaton. Heeft na horden ook weinig ruimte meer. 535 op polshoog is echt bizar voor hem bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
zit in de forecast al op 8700. Doe er nog 100 punten bij en Eaton mag niet te veel gaan klooien.
Dat verwacht je ook niet. Die is altijd zo goed op kampioenschappen.quote:
Dat doen ze nooitquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:50 schreef heywoodu het volgende:
Ja hoor, zap je weg van de NOS, gaan ze bij de BBC Adam Gemili weer eens adoreren.
quote:
Doet ze straks op de baan, net als dat paard van Vd Vleutenquote:
ik begrijp dat ze ontspannen is, dus ik denk het welquote:
Die weten dat ze strijden om zilver.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat we Dafne op de baan zien maar hoor concurrenten niet. Die geven geen neuk
Ja ik verwacht het ook niet, maar hij rijgt de pr's en sb's wel aaneen. Thiam zat ook in zo'n flow.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij echt in de buurt gaat komen van Eaton. Heeft na horden ook weinig ruimte meer. 535 op polshoog is echt bizar voor hem bijvoorbeeld.
Vertelquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind dat kapot hypen wel tof eigenlijk.
Daar was de concurrentie wel een stukje zwakker.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja ik verwacht het ook niet, maar hij rijgt de pr's en sb's wel aaneen. Thiam zat ook in zo'n flow.
Nicky Romero playlist genotquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:52 schreef Zipportal het volgende:
Ze luistert wat muziek. Man man man man. Lachwekkend.
De BBC is echt heel vaak walgelijk bezig ook hequote:
Het zou wel leuk zijn als Eaton wat serieuze concurrentie krijgt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar was de concurrentie wel een stukje zwakker.
TOSTIquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
jongens, zal ik een ijsje gaat eten of een tosti bakken?
Beidequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Iedereen is blij, samen naar dit historisch moment toeleven, mensen die atletiek anders nooit volgen gek maken...quote:
Gisteren met baanwielrennenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
De BBC is echt heel vaak walgelijk bezig ook he
Hoe raad je hetquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:53 schreef Typisch het volgende:
Is die vrouw toevallig eventjes trainer geweest van Dafne Schippers?
Heel haar jeugd zowatquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:53 schreef Typisch het volgende:
Is die vrouw toevallig eventjes trainer geweest van Dafne Schippers?
Ijs op je tosti smerenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Mensen die vol trots op Facebook posten dat ze de wekker hebben gezet !!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Iedereen is blij, samen naar dit historisch moment toeleven, mensen die atletiek anders nooit volgen gek maken...
Dit dusquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mensen die vol trots op Facebook posten dat ze de wekker hebben gezet !!!!
Wanneer mogen de echte toppers?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, wakker geworden en nu klaarwakker. Denk dat ik beide 200m wedstrijden maar ga kijken.
Weet je wie ook een kleine pener heeft? Jur Vrieling! Haha.quote:
quote:
quote:
3-2 voor de tostiquote:
mensen die niet op zijn geblevenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Chirocco nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weet je wie ook een kleine pener heeft? Jur Vrieling! Haha.
Na de duik is dat de nieuwe hype om als eerste over de streep te komen.quote:
Preciesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
mensen die niet op zijn gebleven
Dat soort mensen moet je opheffenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
finale kan met een hele goede racequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Churandy is hier gewoon kansloos toch?
Voor dat soort mensen hoop je dat ze te vaak op snooze gaan drukken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |