En als het daarna op niks blijkt uit te lopen kan je gewoon net doen of je je portemonnee bent vergetenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb ik tenminste een leuke dag gehad
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als het daarna op niks blijkt uit te lopen kan je gewoon net doen of je je portemonnee bent vergetenWant je gaat natuurlijk niet betalen voor een onsuccesvolle date
Je betaalt vooraf bij een pretpark. Geen sterk idee dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als het daarna op niks blijkt uit te lopen kan je gewoon net doen of je je portemonnee bent vergetenWant je gaat natuurlijk niet betalen voor een onsuccesvolle date
Ah oke, prima toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geniet graag van mijn bier, dus ik ben geen tanker
En je kijkt ook nog eens naar elk kutje wat langs looptquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geniet graag van mijn bier, dus ik ben geen tanker
Echt he.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je betaalt vooraf bij een pretpark. Geen sterk idee dit.
Ik ben niet zo moeilijk met geld helaasquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet ie lekker zelf weten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt he.
JR moet nodig buitenkomen.
Geld terug vorderen dan maar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je betaalt vooraf bij een pretpark. Geen sterk idee dit.
Zekerquote:
Ja maar dat is gewoon lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En je kijkt ook nog eens naar elk kutje wat langs loopt
Ik ken bepaalde R&P users die dat wel zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk met geld helaas
Saai man.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:25 schreef JimmyDean het volgende:
Joe Carioca is een van mijn favorieten uit de Donald Duck. Die moet ik nodig weer eens een keer lezen trouwens.
Die Mexicaanse haan vond ik daarentegen weer vreselijk saaiquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:25 schreef JimmyDean het volgende:
Joe Carioca is een van mijn favorieten uit de Donald Duck. Die moet ik nodig weer eens een keer lezen trouwens.
Ik had nog een goede opmerking over die bepaalde userquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geld terug vorderen dan maar.
[..]
Zeker
[..]
Ja maar dat is gewoon lekker
[..]
Ik ken bepaalde R&P users die dat wel zijn
Ik gelukkig nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geld terug vorderen dan maar.
[..]
Zeker
[..]
Ja maar dat is gewoon lekker
[..]
Ik ken bepaalde R&P users die dat wel zijn
Midas Wolf was ook altijd wel vermakelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Saai man.
Leukste verhaaltjes vind ik de achterkant en de verhalen van Donald zelf. De rest is saai.
Wie is die bepaalde userquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had nog een goede opmerking over die bepaalde user
Ja ik las alleen het eerste verhaal altijd. Midas wolf en de booswichten club vond ik ook lachen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Saai man.
Leukste verhaaltjes vind ik de achterkant en de verhalen van Donald zelf. De rest is saai.
Ja klopt wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Mexicaanse haan vond ik daarentegen weer vreselijk saai
Ik ben volledig mezelf op welk platform dan ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef Tjacka het volgende:
JR moet eens stoppen met zijn act op FOK
Kan me niet voorstellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had nog een goede opmerking over die bepaalde user
Hiawatha ofzo is dus écht te saaiquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Midas Wolf was ook altijd wel vermakelijk.
Maar Donald en Dagobert zijn de grootste bazen
Ik vond je altijd een goede user, maar je daalt nu wel een beetje in mijn achting.quote:
Dat boeide echt niemand ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hiawatha ofzo is dus écht te saaiAltijd hetzelfde.
Ja, gewoon de verhalen met Donald Duck enzo, de meeste sloeg ik vroeger ook al over. Madam Mikmak enzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hiawatha ofzo is dus écht te saaiAltijd hetzelfde.
Jammer dat dit na een klein verschil van mening gelijk zo uit de klauwen moet lopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond je altijd een goede user, maar je daalt nu wel een beetje in mijn achting.
Hopelijk kan je nog slapen vannacht na deze opmerking.
Klopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, gewoon de verhalen met Donald Duck enzo, de meeste sloeg ik vroeger ook al over. Madam Mikmak enzo.
Die had ook al zo'n vreselijk wijf aan zijn zijde.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:30 schreef JimmyDean het volgende:
Karel Paardenpoot daarentegen was een man naar mijn hart.
De Donald Duck heeft een plaatsje in mijn hart.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat dit na een klein verschil van mening gelijk zo uit de klauwen moet lopen.
Ja, Mickey is te Amerikaans.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die had ook al zo'n vreselijk wijf aan zijn zijde.
Mickey Mouse vind ik trouwens maar vervelend, braverikje dat het is. Donald is een veel beter hoofdpersonage
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:32 schreef Typisch het volgende:
Moesten jullie dan ook hardop lachen of gniffelen bij het lezen van die dingen?
Claraquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die had ook al zo'n vreselijk wijf aan zijn zijde.
Mickey Mouse vind ik trouwens maar vervelend, braverikje dat het is. Donald is een veel beter hoofdpersonage
Komt omdat het al zo oud is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb nooit gesnapt waarom al die stripfiguurtjes erbij kwamen. Hou t toch gewoon bij DD
Wie?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of je had die strips van Douwe Dabbert erin, die ik altijd oversloeg
Dat klopt daarom zit ik hier.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een rotjeugd moet jij gehad hebben.
Ja en heel vroeger had je verhalen er in met tekst.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of je had die strips van Douwe Dabbert erin, die ik altijd oversloeg
Ik wel, Douwe Dabbert en de grijpstuiverquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit gelezen
Ja die ken ik ook nog, had hier iets van 30 jaargangenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja en heel vroeger had ja verhalen er in met tekst.
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit gelezen
Moest je een week wachten op het vervolg van het verhaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wel, Douwe Dabbert en de grijpstuiver
Die heeft een neef van mijn vader járen gemaakt lolquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook nog, had hier iets van 30 jaargangen![]()
Vond de moppentrommel altijd zeer vermakelijk
De strips hadden soms ook een vervolg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest je een week wachten op het vervolg van het verhaal.
Zoek het dan maar uit met je handel
Overgrote deel echt, maar wel opgespaard.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:35 schreef Etsu het volgende:
Denken jullie dat de brieven op de eerste twee pagina's echt of zelfverzonnen zijn?
Altijd net een "Brief aan Rakker" ofzo net als die kuthond een verhaal had in dat bladquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Overgrote deel echt, maar wel opgespaard.
Ja inderdaad, en dan een vraag met "wanneer kom je weer in de Donald Duck".quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd net een "Brief aan Rakker" ofzo net als die kuthond een verhaal had in dat blad
Ja dat geloof ik wel. Maar er moet wel iets uit de duim gezogen zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en dan een vraag met "wanneer kom je weer in de Donald Duck".
Maar eerst had je een brief van de week met een foto erbij van zo'n kind dat dan een prijs had gewonnen. Dus die zijn sowieso echt.
Dat kwam niet zo heel vaak voor gelukkig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De strips hadden soms ook een vervolg.
De echt goede verhalen hadden dat. Meestal als Donald op reis ging met Dagobert en de neefjes. Dat zijn echt mijn favorieten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kwam niet zo heel vaak voor gelukkig.
Ja met hier en daar aangepast. Lijkt me best grappig om dat te beantwoordenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en dan een vraag met "wanneer kom je weer in de Donald Duck".
Maar eerst had je een brief van de week met een foto erbij van zo'n kind dat dan een prijs had gewonnen. Dus die zijn sowieso echt.
Doe je daar nog wat mee/quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met hier en daar aangepast. Lijkt me best grappig om dat te beantwoorden![]()
Ik stond zelf ooit met een tekening in een ander Disney blaadje
Ja daar was niks mis mee, zeker als Govert Goudglans erbij kwamquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De echt goede verhalen hadden dat. Meestal als Donald op reis ging met Dagobert en de neefjes. Dat zijn echt mijn favorieten.
Die pockets vond ik nooit leuk, heel anders getekend.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar was niks mis mee, zeker als Govert Goudglans erbij kwam
In de pocketboekjes gaan ze ook vaak op reis, maar dan komen er ook ineens allemaal andere personages om de hoek kijken.
Misschien beschouw ik jou wel als een vriendje.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je vriendjes. Onbeschoft.
Dat mag, maar dan wens ik nog steeds niet zo toegesproken te worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien beschouw ik jou wel als een vriendje.
Je hebt niks te wensen, dat recht heb je verspeeld toen je je grote bek opentrok.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan wens ik nog steeds niet zo toegesproken te worden.
Van Italiaanse makelij, en had je ook onzin als Superdonald enzoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die pockets vond ik nooit leuk, heel anders getekend.
Dat is don rosaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Italiaanse makelij, en had je ook onzin als Superdonald enzo
Beste zijn de Carl Barks verhalen, geschiedenis van Dagobert
Erg jammer dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt niks te wensen, dat recht heb je verspeeld toen je je grote bek opentrok.
Ja maar die uitgebreide verhalen over Dagobert zijn van Don Rosa. Die boeken over zijn levensverhaal enzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Carl Barks heeft het personage en de geschiedenis toch bedacht?
Ah ja ik zie nu het verschil in stijl.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja maar die uitgebreide verhalen over Dagobert zijn van Don Rosa. Die boeken over zijn levensverhaal enzo.
Man, wat treurig dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja maar die uitgebreide verhalen over Dagobert zijn van Don Rosa. Die boeken over zijn levensverhaal enzo.
Grappig dat je dan echt heel lang niet meer aan Donald Duck denkt en dan ineens er nog heel veel van blijkt te weten. Ik kan zelfs de meeste tekenaars onderscheiden.quote:
Ja, Jimmy, je bent intelligent, dat weten we.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grappig dat je dan echt heel lang niet meer aan Donald Duck denkt en dan ineens er nog heel veel van blijkt te weten. Ik kan zelfs de meeste tekenaars onderscheiden.
Ik haalde heel veel informatie uit de Donald Duck en van Bassie en Adriaan als kindquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grappig dat je dan echt heel lang niet meer aan Donald Duck denkt en dan ineens er nog heel veel van blijkt te weten. Ik kan zelfs de meeste tekenaars onderscheiden.
Weet niet of dat een kwestie van intelligentie is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, Jimmy, je bent intelligent, dat weten we.
Weinig franchises die jullie ook kunnen waarderen denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over welk franchise wil jij het hebben?
Dat is het niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet of dat een kwestie van intelligentie is.
Dan maken we het een kwestie van intelligentie van.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet of dat een kwestie van intelligentie is.
Nee heb alleen een samenvatting gelezen van het plot en vond het best cringeworthyquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weinig franchises die jullie ook kunnen waarderen denk ik.
Nieuw Harry Potterverhaaltje al gelezen?
Even kijken of er quizjes van zijn op internet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan maken we het een kwestie van intelligentie van.
Dat zei Bonnie ook al.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee heb alleen een samenvatting gelezen van het plot en vond het best cringeworthyLeek wel slechte fanfiction
Genieten was dat altijdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De veldslagen in de tuinen van Donald en Buurman Bolderbast
Ik heb hem voor mijn vriendin gekocht maar staat nog aangeraakt in de boekenkast. Ben wel benieuwd, denk ik een een paar treinritjes uitlezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee heb alleen een samenvatting gelezen van het plot en vond het best cringeworthyLeek wel slechte fanfiction
Haha ja, baas. Hij spoelt een keer een dieptebom door de wcquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De veldslagen in de tuinen van Donald en Buurman Bolderbast
Bonnie St. Claire?quote:
Zag één zo'n pagina maar het was natuurlijk gewoon precies dat script voor het toneelstuk. Leest toch wat irritant lijkt mequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb hem voor mijn vriendin gekocht maar staat nog aangeraakt in de boekenkast. Ben wel benieuwd, denk ik een een paar treinritjes uitlezen.
zie niksquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik praatte in klb ook al tegen je
Oh je bent op reisquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:00 schreef Etsu het volgende:
Het is hier pas 21:00
Zou vanavond naar Washington gaan maar wordt toch weer morgen
Ik ben niet op reis, ik ben geëmigreerd. Soort van.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh je bent op reis![]()
Waar ben je nu dan
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet op reis, ik ben geëmigreerd. Soort van.
Washington DC
Was leuk geweestquote:
Best een leuk uitstapje zo. Je doet ook rechten toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was leuk geweest
Ben voor studie 9 maanden in Washington DC. Mei terug.
Nu paar dagen hier en ik zou vanavond naar de stad gaan voor laptopoplader want andere stekkers dus kan m'n laptop niet opladenmaar iemand zou meegaan en die kon toch niet vanavond, dus morgen
En nu verveel ik me
Yes. Ga eerste halfjaar Engels volgen, tweede halfjaar Amerikaans recht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best een leuk uitstapje zo. Je doet ook rechten toch?
Tofquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Yes. Ga eerste halfjaar Engels volgen, tweede halfjaar Amerikaans recht.
Nope, heb mijn opleiding afgerond dus ik moet gaan solliciteren.quote:
kun je de deuren niet open duwenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik gaan staan ofzo als ik vast zit?
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:21 schreef JimmyDean het volgende:
Kan toch gewoon die deur openduwen?
kleine stompe teentjes heb je.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:24 schreef Mortaxx het volgende:
En dat na een dag
Vijf tenen van etsu voor deze prestatie
[ afbeelding ]
je weet wat ze zeggen over mannen met kleine tenenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
kleine stompe teentjes heb je.
You can't trust themquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen over mannen met kleine tenen
Hosselaartjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niemand antwoordt op mijn dm's
Zijn mensen die wat willen verkopen, en dan niet antwoorden.quote:
Ik heb je even geDMdquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn mensen die wat willen verkopen, en dan niet antwoorden.
Heb het idee dat mijn dm het niet doet
Je had me nodig?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Sof.
Heb je nog iets leuks te melden?
Ik moest even kijken of mijn dm het nog deed. Ik krijg maar geen antwoord van mensen.quote:
Ow is dat alles?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest even kijken of mijn dm het nog deed. Ik krijg maar geen antwoord van mensen.
Maar Flip heeft me al geholpen.
Ja.quote:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Voelde me eenzaam daardoor. Een roepende in de woestijn
Helaas. Ik krijg ze slechts van Lokje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelKrijg bijna nooit DM's
Da's toch niet zo verkeerd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas. Ik krijg ze slechts van Lokje.
Klopt.quote:
nee niet echt eigenlijk, jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Sof.
Heb je nog iets leuks te melden?
inderdaad, beetje saai zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zo zonder boncolor vlog is er niks te bespreken
Laatst naar Castlefest geweest. Was wel leuk.quote:
Heb dat nooit zo boeiend gevonden.quote:
Nicequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit ontkend dat ik een racist ben.
Oh leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst naar Castlefest geweest. Was wel leuk.
En volgende week foodtruck festival. Ook wel zin in.
Aan de andere kant, maandag weer werken.
Ben je zo'n alternatief type?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst naar Castlefest geweest. Was wel leuk.
Ja, sta niet te springen om weer te gaan werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh leuk.
Werken is minder leuk
gelukkig heb ik nog wel even vakantie
Hoe definieer jij alternatief?quote:
Langharige metalluisteraar met gekke armbandjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, sta niet te springen om weer te gaan werken.
Jouw vakantie is wel obsceen.
[..]
Hoe definieer jij alternatief?
Draag geen armbandjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Langharige metalluisteraar met gekke armbandjes
Oui. Vriendinnen en ik wilden al een tijdje gewoon een dagje met zijn allen weg en dan niet naar de sauna of iets. Dus dit vonden we een goed alternatiefquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb dat nooit zo boeiend gevonden.
Ga je dan in ritten enzo?
Ja.quote:
Goed levenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Zit een beetje lekker te gamen, te lezen en soms aan mijn penis te trekken.
omgquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat speel ik.
Beetje ploegen, beetje zaaien.
heyy, jij hierquote:
he poepiequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Tijdje geleden he haha, hoe is het?
beetje opquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gaat prima hoor, niks bijzonders
Bij jou?
WP. ga je nog naar comic con dit weekend?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje op
maar gaat wel lekker
jointje, witte wijn en bakje chips helen vele wonden
werken mattiequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WP. ga je nog naar comic con dit weekend?
Oh daar is niks mis mee neequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje op
maar gaat wel lekker
jointje, witte wijn en bakje chips helen vele wonden
nietquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:08 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh daar is niks mis mee nee
Tot wanneer heb je vakantie?
Ik zal aan je denken als ik met Hodor op de foto gaquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgend jaar beter
maar denk dat ik ook dan gewoon moet werken
Ja wel goed! Lekker niks doen hele dagen. En met jou dan? Bijna beginnen met nieuwe studie toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Tijdje geleden he haha, hoe is het?
misschien dat ik wel naar dutch comic con (in utereg) ga volgend jaarquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik met Hodor op de foto ga
Ik zal proberen Hep dan mee te krijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien dat ik wel naar dutch comic con (in utereg) ga volgend jaar
Fijn is dat hequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wel goed! Lekker niks doen hele dagen. En met jou dan? Bijna beginnen met nieuwe studie toch?
oooh leuk hoor! Wat ga je nog doen? Heb je er zin in?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Fijn is dat heLekker rustig. Ja gaat prima! Ik had deze week introweek van de uni/hogeschool, en 5 september is de introductie van m'n opleiding zelf. Heb er best wel zin in
Geneeskunde in Utrecht, ja zeker haha. Welke opleiding doe jij ookalweer?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh leuk hoor! Wat ga je nog doen? Heb je er zin in?
heheh is goedquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal proberen Hep dan mee te krijgen.
studeer je op de uithof?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geneeskunde in Utrecht, ja zeker haha. Welke opleiding doe jij ookalweer?
Vertelquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken een leuk restaurant daar in de buurt
Haha nicequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
15 minuutjes fietsen vanaf de uithof
werkt een hele goeie kok
we komen samen eens bij je eten voor een ROMANTISCH dinerquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
werkt een hele goeie kok
spaar maar appie zegelsquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha nice
Ik verwacht wel korting dan
En hoe is het met jou mortaxxquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we komen samen eens bij je eten voor een ROMANTISCH diner
Doe mij de naam.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
werkt een hele goeie kok
eerst even de recensie van iwanius afwachtenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe mij de naam.
Dan kom ik wel eten met Loka.
Hopelijk kun je er goed acclimatiseren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eerst even de recensie van iwanius afwachten
Oh netjes hoor. Ik doe sociaal juridische dienstverlening op de HU. Volgend jaar ook weer op Uithof, maar hoef er maar een dag per twee weken heen door stagequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geneeskunde in Utrecht, ja zeker haha. Welke opleiding doe jij ookalweer?
Oh tof! Leuke stage? Of weet je dat nog niet nuquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh netjes hoor. Ik doe sociaal juridische dienstverlening op de HU. Volgend jaar ook weer op Uithof, maar hoef er maar een dag per twee weken heen door stage
Hij is dit jaar ook geweest, dus dat zal wel goed komen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal proberen Hep dan mee te krijgen.
Was in Uutje toch? Of was die ook in Amsterdam?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is dit jaar ook geweest, dus dat zal wel goed komen.
Utrecht. Amsterdam is volgend weekend.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was in Uutje toch? Of was die ook in Amsterdam?
Jammer dat het komend weekend zo druk isquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Utrecht. Amsterdam is volgend weekend.
Jaa, wordt denk ik wel leukquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh tof! Leuke stage? Of weet je dat nog niet nu
Ben jij ook een Wardruna fanboy? Ik heb vorige week zeker 2 pennen uit woede op de grond gegooid toen hun beide concerten in het Tivoli al binnen 2 dagen uitverkocht bleken te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het komend weekend zo druk is
Ik was tot op 5 minuten geleden niet bekend met ze.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij ook een Wardruna fanboy? Ik heb vorige week zeker 2 pennen uit woede op de grond gegooid toen hun beide concerten in het Tivoli al binnen 2 dagen uitverkocht bleken te zijn
Paar heerlijke albums en het nieuwe materiaal klinkt ook weer goed en tijdens de liveshows nemen ze al die klassieke/historische instrumenten mee op het podium.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was tot op 5 minuten geleden niet bekend met ze.
Maar het klinkt als comfy muziek.
Ben vorig jaar we op castlefest geweest, maar kan me ze niet herinneren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar goed, weer geen Wardruna voor mij. Ik heb ze vorig jaar ook al op Castlefest moeten missen door een ander festival
quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben vorig jaar we op castlefest geweest, maar kan me ze niet herinneren.
Dit jaar weet ik nog Feuerschwanz, Omnia en ik geloof Faun.
Ach, je kunt niet alles doen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was in 2014 kennelijk
En ah, ik wilde dit jaar ook gaan maar zat al in Duitsland voor een ander festival. Wel jammer op zich.
Twee prachtige uiterste ook wel van elkaarquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, je kunt niet alles doen.
Zo wil ik komend weekend naar de Comic Con en naar het Foodtruck festival.
Ik ben een ingewikkelde man.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twee prachtige uiterste ook wel van elkaar
Het is maar goed dat ik gister ponkemon op Kijkduin heb gevangen en derhalve alles uit dit weekend heb gehaald
Nog geen voetbal gekeken dit jaar dus daar kom ik wel overheen en ach, als ze woensdag winnen dan voldoen ze alsnog boven de vooraf gestelde verwachting. Dat het moeilijk ging worden in het begin onder een trainer met een totaal andere filosofie lag wel voor de hand.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een ingewikkelde man.
Klinkt als een aardig weekend. Alleen jammer van Ajax.
Wij gaan dan naar een weebcon.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het komend weekend zo druk is
De Tuinen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ehh G in wat winkel kan je creatine kopen
Stelletje weebs.quote:
Geen idee. Ik ben er nog nooit geweest. Maar we gaan met een groepje vrienden. Ben zelf niet van de weebstuff.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stelletje weebs.
Is er iets in het bijzonder dat er daar leuk is?
vraag mij danquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
K, inso doe even kwootje als je dit leest ik moet je iets vragen.
ik weet erg veelquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij weet het antwoord niet want jij bent geen katholiek.
Ok. Wat vind je theologisch gezien van de uitspraak "God had to get into our sin so as to fix it from within?"quote:
God bestaat nietquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ok. Wat vind je theologisch gezien van de uitspraak "God had to get into our sin so as to fix it from within?"
In klb zijn er mensen die beweren dat gezond eten goedkoop is.quote:
lol wat een Mongolenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In klb zijn er mensen die beweren dat gezond eten goedkoop is.
Echt hè. En ze zijn zo snel beschimmeld.quote:
Klopt. Maar frambozen zijn wel goddelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
Bananen, aardappels, rijst, bonen, allemaal gewoon relatief goedkope ingrediënten waar je op zich prima op kunt leven. Frambozen zijn natuurlijk ook gezond, maar op zich ook nergens per se voor nodig als je gezond wilt eten.
Overtuig mensen die je kent met een tuin om een struik neer te zetten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar frambozen zijn wel goddelijk.
Ik en mensen kennen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Overtuig mensen die je kent met een tuin om een struik neer te zetten.
is ze lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, dat was weer de eerste werkdag.
Ik heb een eigen stagiaire.
picsquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:
nick is in hetzelfde kattencafe geweest als ik
1 kat is overledenquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:
nick is in hetzelfde kattencafe geweest als ik
Heppie is jaloers.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat snap ik.quote:
Misschien kun je een deal met hem maken in ruil voor een schapenvacht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Misschien wil hij ook mijn stagiair zijn.
drukquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom posten Fok it en Inso nooit meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |