Fijn is dat hequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wel goed! Lekker niks doen hele dagen. En met jou dan? Bijna beginnen met nieuwe studie toch?
oooh leuk hoor! Wat ga je nog doen? Heb je er zin in?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Fijn is dat heLekker rustig. Ja gaat prima! Ik had deze week introweek van de uni/hogeschool, en 5 september is de introductie van m'n opleiding zelf. Heb er best wel zin in
Geneeskunde in Utrecht, ja zeker haha. Welke opleiding doe jij ookalweer?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh leuk hoor! Wat ga je nog doen? Heb je er zin in?
heheh is goedquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal proberen Hep dan mee te krijgen.
studeer je op de uithof?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geneeskunde in Utrecht, ja zeker haha. Welke opleiding doe jij ookalweer?
Vertelquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken een leuk restaurant daar in de buurt
Haha nicequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
15 minuutjes fietsen vanaf de uithof
werkt een hele goeie kok
we komen samen eens bij je eten voor een ROMANTISCH dinerquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
werkt een hele goeie kok
spaar maar appie zegelsquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha nice
Ik verwacht wel korting dan
En hoe is het met jou mortaxxquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we komen samen eens bij je eten voor een ROMANTISCH diner
Doe mij de naam.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
werkt een hele goeie kok
eerst even de recensie van iwanius afwachtenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe mij de naam.
Dan kom ik wel eten met Loka.
Hopelijk kun je er goed acclimatiseren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eerst even de recensie van iwanius afwachten
Oh netjes hoor. Ik doe sociaal juridische dienstverlening op de HU. Volgend jaar ook weer op Uithof, maar hoef er maar een dag per twee weken heen door stagequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geneeskunde in Utrecht, ja zeker haha. Welke opleiding doe jij ookalweer?
Oh tof! Leuke stage? Of weet je dat nog niet nuquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh netjes hoor. Ik doe sociaal juridische dienstverlening op de HU. Volgend jaar ook weer op Uithof, maar hoef er maar een dag per twee weken heen door stage
Hij is dit jaar ook geweest, dus dat zal wel goed komen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal proberen Hep dan mee te krijgen.
Was in Uutje toch? Of was die ook in Amsterdam?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is dit jaar ook geweest, dus dat zal wel goed komen.
Utrecht. Amsterdam is volgend weekend.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was in Uutje toch? Of was die ook in Amsterdam?
Jammer dat het komend weekend zo druk isquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Utrecht. Amsterdam is volgend weekend.
Jaa, wordt denk ik wel leukquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh tof! Leuke stage? Of weet je dat nog niet nu
Ben jij ook een Wardruna fanboy? Ik heb vorige week zeker 2 pennen uit woede op de grond gegooid toen hun beide concerten in het Tivoli al binnen 2 dagen uitverkocht bleken te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het komend weekend zo druk is
Ik was tot op 5 minuten geleden niet bekend met ze.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij ook een Wardruna fanboy? Ik heb vorige week zeker 2 pennen uit woede op de grond gegooid toen hun beide concerten in het Tivoli al binnen 2 dagen uitverkocht bleken te zijn
Paar heerlijke albums en het nieuwe materiaal klinkt ook weer goed en tijdens de liveshows nemen ze al die klassieke/historische instrumenten mee op het podium.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was tot op 5 minuten geleden niet bekend met ze.
Maar het klinkt als comfy muziek.
Ben vorig jaar we op castlefest geweest, maar kan me ze niet herinneren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar goed, weer geen Wardruna voor mij. Ik heb ze vorig jaar ook al op Castlefest moeten missen door een ander festival
quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben vorig jaar we op castlefest geweest, maar kan me ze niet herinneren.
Dit jaar weet ik nog Feuerschwanz, Omnia en ik geloof Faun.
Ach, je kunt niet alles doen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was in 2014 kennelijk
En ah, ik wilde dit jaar ook gaan maar zat al in Duitsland voor een ander festival. Wel jammer op zich.
Twee prachtige uiterste ook wel van elkaarquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, je kunt niet alles doen.
Zo wil ik komend weekend naar de Comic Con en naar het Foodtruck festival.
Ik ben een ingewikkelde man.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twee prachtige uiterste ook wel van elkaar
Het is maar goed dat ik gister ponkemon op Kijkduin heb gevangen en derhalve alles uit dit weekend heb gehaald
Nog geen voetbal gekeken dit jaar dus daar kom ik wel overheen en ach, als ze woensdag winnen dan voldoen ze alsnog boven de vooraf gestelde verwachting. Dat het moeilijk ging worden in het begin onder een trainer met een totaal andere filosofie lag wel voor de hand.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een ingewikkelde man.
Klinkt als een aardig weekend. Alleen jammer van Ajax.
Wij gaan dan naar een weebcon.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het komend weekend zo druk is
De Tuinen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ehh G in wat winkel kan je creatine kopen
Stelletje weebs.quote:
Geen idee. Ik ben er nog nooit geweest. Maar we gaan met een groepje vrienden. Ben zelf niet van de weebstuff.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stelletje weebs.
Is er iets in het bijzonder dat er daar leuk is?
vraag mij danquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
K, inso doe even kwootje als je dit leest ik moet je iets vragen.
ik weet erg veelquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij weet het antwoord niet want jij bent geen katholiek.
Ok. Wat vind je theologisch gezien van de uitspraak "God had to get into our sin so as to fix it from within?"quote:
God bestaat nietquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ok. Wat vind je theologisch gezien van de uitspraak "God had to get into our sin so as to fix it from within?"
In klb zijn er mensen die beweren dat gezond eten goedkoop is.quote:
lol wat een Mongolenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In klb zijn er mensen die beweren dat gezond eten goedkoop is.
Echt hè. En ze zijn zo snel beschimmeld.quote:
Klopt. Maar frambozen zijn wel goddelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
Bananen, aardappels, rijst, bonen, allemaal gewoon relatief goedkope ingrediënten waar je op zich prima op kunt leven. Frambozen zijn natuurlijk ook gezond, maar op zich ook nergens per se voor nodig als je gezond wilt eten.
Overtuig mensen die je kent met een tuin om een struik neer te zetten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar frambozen zijn wel goddelijk.
Ik en mensen kennen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Overtuig mensen die je kent met een tuin om een struik neer te zetten.
is ze lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, dat was weer de eerste werkdag.
Ik heb een eigen stagiaire.
picsquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:
nick is in hetzelfde kattencafe geweest als ik
1 kat is overledenquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:
nick is in hetzelfde kattencafe geweest als ik
Heppie is jaloers.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat snap ik.quote:
Misschien kun je een deal met hem maken in ruil voor een schapenvacht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Misschien wil hij ook mijn stagiair zijn.
drukquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom posten Fok it en Inso nooit meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |