In klb zijn er mensen die beweren dat gezond eten goedkoop is.quote:
lol wat een Mongolenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In klb zijn er mensen die beweren dat gezond eten goedkoop is.
Echt hè. En ze zijn zo snel beschimmeld.quote:
Klopt. Maar frambozen zijn wel goddelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
Bananen, aardappels, rijst, bonen, allemaal gewoon relatief goedkope ingrediënten waar je op zich prima op kunt leven. Frambozen zijn natuurlijk ook gezond, maar op zich ook nergens per se voor nodig als je gezond wilt eten.
Overtuig mensen die je kent met een tuin om een struik neer te zetten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar frambozen zijn wel goddelijk.
Ik en mensen kennen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Overtuig mensen die je kent met een tuin om een struik neer te zetten.
is ze lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, dat was weer de eerste werkdag.
Ik heb een eigen stagiaire.
picsquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:
nick is in hetzelfde kattencafe geweest als ik
1 kat is overledenquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:
nick is in hetzelfde kattencafe geweest als ik
Heppie is jaloers.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat snap ik.quote:
Misschien kun je een deal met hem maken in ruil voor een schapenvacht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Misschien wil hij ook mijn stagiair zijn.
drukquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom posten Fok it en Inso nooit meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |