Ik heb hem voor mijn vriendin gekocht maar staat nog aangeraakt in de boekenkast. Ben wel benieuwd, denk ik een een paar treinritjes uitlezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee heb alleen een samenvatting gelezen van het plot en vond het best cringeworthyLeek wel slechte fanfiction
Haha ja, baas. Hij spoelt een keer een dieptebom door de wcquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De veldslagen in de tuinen van Donald en Buurman Bolderbast
Bonnie St. Claire?quote:
Zag één zo'n pagina maar het was natuurlijk gewoon precies dat script voor het toneelstuk. Leest toch wat irritant lijkt mequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb hem voor mijn vriendin gekocht maar staat nog aangeraakt in de boekenkast. Ben wel benieuwd, denk ik een een paar treinritjes uitlezen.
zie niksquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik praatte in klb ook al tegen je
Oh je bent op reisquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:00 schreef Etsu het volgende:
Het is hier pas 21:00
Zou vanavond naar Washington gaan maar wordt toch weer morgen
Ik ben niet op reis, ik ben geëmigreerd. Soort van.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh je bent op reis![]()
Waar ben je nu dan
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet op reis, ik ben geëmigreerd. Soort van.
Washington DC
Was leuk geweestquote:
Best een leuk uitstapje zo. Je doet ook rechten toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was leuk geweest
Ben voor studie 9 maanden in Washington DC. Mei terug.
Nu paar dagen hier en ik zou vanavond naar de stad gaan voor laptopoplader want andere stekkers dus kan m'n laptop niet opladenmaar iemand zou meegaan en die kon toch niet vanavond, dus morgen
En nu verveel ik me
Yes. Ga eerste halfjaar Engels volgen, tweede halfjaar Amerikaans recht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best een leuk uitstapje zo. Je doet ook rechten toch?
Tofquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Yes. Ga eerste halfjaar Engels volgen, tweede halfjaar Amerikaans recht.
Nope, heb mijn opleiding afgerond dus ik moet gaan solliciteren.quote:
kun je de deuren niet open duwenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik gaan staan ofzo als ik vast zit?
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:21 schreef JimmyDean het volgende:
Kan toch gewoon die deur openduwen?
kleine stompe teentjes heb je.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:24 schreef Mortaxx het volgende:
En dat na een dag
Vijf tenen van etsu voor deze prestatie
[ afbeelding ]
je weet wat ze zeggen over mannen met kleine tenenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
kleine stompe teentjes heb je.
You can't trust themquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen over mannen met kleine tenen
Hosselaartjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niemand antwoordt op mijn dm's
Zijn mensen die wat willen verkopen, en dan niet antwoorden.quote:
Ik heb je even geDMdquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn mensen die wat willen verkopen, en dan niet antwoorden.
Heb het idee dat mijn dm het niet doet
Je had me nodig?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Sof.
Heb je nog iets leuks te melden?
Ik moest even kijken of mijn dm het nog deed. Ik krijg maar geen antwoord van mensen.quote:
Ow is dat alles?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest even kijken of mijn dm het nog deed. Ik krijg maar geen antwoord van mensen.
Maar Flip heeft me al geholpen.
Ja.quote:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Voelde me eenzaam daardoor. Een roepende in de woestijn
Helaas. Ik krijg ze slechts van Lokje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelKrijg bijna nooit DM's
Da's toch niet zo verkeerd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas. Ik krijg ze slechts van Lokje.
Klopt.quote:
nee niet echt eigenlijk, jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Sof.
Heb je nog iets leuks te melden?
inderdaad, beetje saai zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zo zonder boncolor vlog is er niks te bespreken
Laatst naar Castlefest geweest. Was wel leuk.quote:
Heb dat nooit zo boeiend gevonden.quote:
Nicequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit ontkend dat ik een racist ben.
Oh leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst naar Castlefest geweest. Was wel leuk.
En volgende week foodtruck festival. Ook wel zin in.
Aan de andere kant, maandag weer werken.
Ben je zo'n alternatief type?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst naar Castlefest geweest. Was wel leuk.
Ja, sta niet te springen om weer te gaan werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh leuk.
Werken is minder leuk
gelukkig heb ik nog wel even vakantie
Hoe definieer jij alternatief?quote:
Langharige metalluisteraar met gekke armbandjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, sta niet te springen om weer te gaan werken.
Jouw vakantie is wel obsceen.
[..]
Hoe definieer jij alternatief?
Draag geen armbandjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Langharige metalluisteraar met gekke armbandjes
Oui. Vriendinnen en ik wilden al een tijdje gewoon een dagje met zijn allen weg en dan niet naar de sauna of iets. Dus dit vonden we een goed alternatiefquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb dat nooit zo boeiend gevonden.
Ga je dan in ritten enzo?
Ja.quote:
Goed levenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Zit een beetje lekker te gamen, te lezen en soms aan mijn penis te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |