Auquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zag er uit alsof haar arm uit de kom werd geslagen.
Iemand die Shields verslaat zou überhaupt al bizar zijn, één keer in haar hele leven een weinig boeiend partijtje verlorenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze schreeuwde het echt uit. Deze Russische gaat ook niet winnen denk ik zo.
Derde ronde is wel voor de Russische zou ik zeggen. Eerste 2 voor Shields.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iemand die Shields verslaat zou überhaupt al bizar zijn, één keer in haar hele leven een weinig boeiend partijtje verloren
Die memo had ik even gemistquote:
Als deze partij klaar is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:43 schreef DeLuna het volgende:
Hoe laat moet Fontijn?Ik las op twitter een uur geleden dat ze over ongeveer een uur moest, dus dan moet nu ergens zijn
Excuus, eerst komt nog een andere partij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:44 schreef DeLuna het volgende:
Nummer wat nu gedraaid wordt werd overigens gebruikt bij de Openingsceremonie van Londen om de atleten binnen te halenIs van Florence + The Machine
Geeft niet, ik ben er in ieder geval op tijd bijquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Excuus, eerst komt nog een andere partij.
Denk je dat de profs weer willen komen dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: het wordt tijd dat we stoppen met amateur boksen op de spelen.
Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk je dat de profs weer willen komen dan?
Dus dan geen boksen meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke zelfrespecterende prof gaat nu meerdere partijen in zo'n kort bestek vechten.
BJJquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kennen ze een andere vechtsport erin doen
Nee, kijk boksen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kom je volleybal kijken opper
polen is tegen vs
Can't be touchedquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef superniger het volgende:
Roy jones jr. had in 1988 moeten winnen.
Hij zag wel goed dat die Braziliaanse nogal fors wasquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Ze hadden gewoon het studiogeluid hierbij moeten laten zodat Lucia Rijker ons kon vertellen over hoe het gaat, want deze kerel bakt er echt he-le-maal niks van
Conlan had ook moeten winnen, en die japanner vorige spelen ookquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef superniger het volgende:
Roy jones jr. had in 1988 moeten winnen.
De aflevering van Verborgen Verleden met haar was ook heel interessant.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:04 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Sorry, ik zit niet in die business
Wel een intrigerende vrouw.
En ongeveer elke Zuid-Koreaan op de Aziatische Spelen twee jaar terug niet, maar die wonnen massaal (in Zuid-Korea). Als de Braziliaanse dit wint kan Fontijn zilver wel vergeten mocht ze van Marshall winnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Conlan had ook moeten winnen, en die japanner vorige spelen ook
De commentator vindt haar er uitstekend uitzien.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
Qua postuur lijkt deze Chinese net een man.
9 miljoen dollar geloof ik voor twee gouden plakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ongeveer elke Zuid-Koreaan op de Aziatische Spelen twee jaar terug niet, maar die wonnen massaal (in Zuid-Korea). Als de Braziliaanse dit wint kan Fontijn zilver wel vergeten mocht ze van Marshall winnen.
Hebben ze bij heel veel klassen ja, irritant. Moet je er gewoon even op klikkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij Rio website staat er geen tegenstander voor Fontijn?
Is om hersenschade te voorkomenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
overigens is dat 4x2 helemaal gay. 3x3 is al zo kort..
Net als met schoonspringen dusquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Ze hadden gewoon het studiogeluid hierbij moeten laten zodat Lucia Rijker ons kon vertellen over hoe het gaat, want deze kerel bakt er echt he-le-maal niks van
Tegen de Nederlandse zoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Doen er ook Britten mee bij het boksen? Dan is de winnaar al duidelijk
ja doe dan gvd geen boksen, maar elkaar een beetje met kussens meppen. Debiel argument.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:16 schreef heywoodu het volgende:
Wel knap dit van Li Qian, nadat ze vorige week in het tafeltennistoernooi al snel uitgeschakeld werd.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:16 schreef heywoodu het volgende:
Wel knap dit van Li Qian, nadat ze vorige week in het tafeltennistoernooi al snel uitgeschakeld werd.
gehehehequote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:16 schreef heywoodu het volgende:
Deze sport is er niet om jou te vermakenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja doe dan gvd geen boksen, maar elkaar een beetje met kussens meppen. Debiel argument.
klopt, boksen op de spelen is gewoon een paar extra plakken voor de hoogste bieder. Maakt niet uit of je 6 keer knockie gaat in 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:17 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Deze sport is er niet om jou te vermaken
Zonder "ons",de kijker, geen podia.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:17 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Deze sport is er niet om jou te vermaken
op zich is het verschil natuurlijk niet groot.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand uitnodigen die niks weet van amateurboksen
Ach dat zou Schippers ook zijn aan der liesquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:18 schreef Max23 het volgende:
Oh Fontijn is geblesseerd aan haar hand
met deze handschoenen voel je toch niksquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:18 schreef Max23 het volgende:
oke, dat wordt m niet, in Tokio beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:18 schreef Max23 het volgende:
Dan kijk ik niet raar op als ze straks plat op haar bek ligt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:18 schreef Max23 het volgende:
Bedankt Hansquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik een van de vijf meest debiele sporten op de spelen.
kan nog niet tippen aan dressuur.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik een van de vijf meest debiele sporten op de spelen.
Nederland wint tenzij jury.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
geen idee wie beter is.
Commentaar helpt ook voor geen meter mee. Frank Wielaert
Blijkbaar heb je gelijk.quote:
Crewbashquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Sla je vriend maar eens vol in z'n ballen, dan snap je hoe geweldig het is.
Ze gaat neer zoals Epke hopelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:24 schreef Reismeis het volgende:
Het is geen Hans van Zetten deze commentator...
Iemand moet het boksen doen. Ik denk dat hij het kortste strootje heeft getrokken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:24 schreef Reismeis het volgende:
Het is geen Hans van Zetten deze commentator...
Naar de Nederlandse Cassius Clay.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:25 schreef noodgang het volgende:
Geen idee waar ik naar zit te kijken
Gaat niet om gewonnen rondes maar om punten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:25 schreef DeeBee het volgende:
Wie doet er nou 4 rondes?! Is het straks 2-2.
Shoot-outsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:25 schreef DeeBee het volgende:
Wie doet er nou 4 rondes?! Is het straks 2-2.
Keuzequote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn deze mensen vaak niet goed genoeg voor de profs? Of keuze?
Zoals Arnold van der Leijden, ook nooit prof geworden, why not?
Ik hoop dat je weer gelijk hebt.quote:
Zo kunnen ze corruptie in stand houdenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:28 schreef Aguero het volgende:
Wie heeft in godsnaam bedacht dat de kijkers zo min mogelijk informatie moeten krijgen?
Vader Abraham kiest straks de winnaarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze gaan straks met een muntje gooien.
ieder steeds 1 stoot tot er een neervaltquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:28 schreef Aguero het volgende:
Wie heeft in godsnaam bedacht dat de kijkers zo min mogelijk informatie moeten krijgen?
wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
Gewoon willekeurig wat getalletjes trekken op het eind? WTF
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:28 schreef kilon het volgende:
Het gaat wel/niet* goed
* Streep door wat niet van toepassing is.
anders valt het matchfixing teveel opquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:28 schreef Aguero het volgende:
Caldas? Verstappen? Zorreguieta?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:29 schreef komrad het volgende:
deze ronde is voor de britse lijkt me
quote:
heb wel eens zo'n filmpje gezien, viel ook behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:30 schreef Evertjan het volgende:
deze sport zou beter te bekijken als de dames in bikini- zouden vechten in een massageoliebad
havelaar denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Caldas? Verstappen? Zorreguieta?
max heeft gelijk als je de juryscores bekijkt.quote:
We hoeven jouw fantasieën niet te weten hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:30 schreef Evertjan het volgende:
deze sport zou beter te bekijken als de dames in bikini- zouden vechten in een massageoliebad
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:30 schreef Evertjan het volgende:
Wat vind de BBC er van?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:30 schreef marcodej het volgende:
Commentator vond dat het voor de Britse was.
Wat een mislukte sport dit.
Leuk grapje van jou.quote:
Natuurlijk welquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:31 schreef Pedroso het volgende:
Zijn er geen gewichtsklassen bij het damesboksen ? Ze had in de volgende ronde zomaar tegen die dikke Braziliaanse kunnen boksen.
Klasse 69-75 kg is ditquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:31 schreef Pedroso het volgende:
Zijn er geen gewichtsklassen bij het damesboksen ? Ze had in de volgende ronde zomaar tegen die dikke Braziliaanse kunnen boksen.
die neem ik niet serieusquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:30 schreef marcodej het volgende:
Commentator vond dat het voor de Britse was.
Wat een mislukte sport dit.
Die heeft verloren. En is juist met gewicht.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:31 schreef Pedroso het volgende:
energie sparen voor de medalracequote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu niet verdedigend gaan boxen, Fontijn
engelsen jury is effe leipe combiquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:32 schreef kilon het volgende:
Dit kan toch niet meer fout gaan.
Of toch??????
Nou, dan moet het wel, lijkt me.quote:
Ja, minimaal brons.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha wat, dus een medaille als ze wint?
het is geen baanwielrennenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
engelsen jury is effe leipe combi
Ja, topshow.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha wat, dus een medaille als ze wint?
12 geloof ik, ze had een bye in de eerste rondequote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:33 schreef StephanL het volgende:
Doen er maar 4 dames mee, met deze klasse?
Ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
12 geloof ik, ze had een bye in de eerste ronde
Sportvrouw van het jaar!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een kutsport, maar deze medaille pakken we lekker mee
Dit was kwartfinalequote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:34 schreef Isane het volgende:
[..]
Geen ideeterwijl t een halve finale is?
tegen stevens ben je kansloosquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:34 schreef Columbiafan het volgende:
Gouden medaille meepikken hier is lekker voor de medaillespiegel.
Dan ben je best domquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:35 schreef Bluurgh het volgende:
Ik kwam er pas na afloop achter dat ik naar vrouwen aan het kijken was.
Als iemand KO gaat is het nogal lastig om nog voor brons te vechten...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:34 schreef Isane het volgende:
[..]
Geen ideeterwijl t een halve finale is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |