Auquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zag er uit alsof haar arm uit de kom werd geslagen.
Iemand die Shields verslaat zou überhaupt al bizar zijn, één keer in haar hele leven een weinig boeiend partijtje verlorenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze schreeuwde het echt uit. Deze Russische gaat ook niet winnen denk ik zo.
Derde ronde is wel voor de Russische zou ik zeggen. Eerste 2 voor Shields.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iemand die Shields verslaat zou überhaupt al bizar zijn, één keer in haar hele leven een weinig boeiend partijtje verloren
Die memo had ik even gemistquote:
Als deze partij klaar is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:43 schreef DeLuna het volgende:
Hoe laat moet Fontijn?Ik las op twitter een uur geleden dat ze over ongeveer een uur moest, dus dan moet nu ergens zijn
Excuus, eerst komt nog een andere partij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:44 schreef DeLuna het volgende:
Nummer wat nu gedraaid wordt werd overigens gebruikt bij de Openingsceremonie van Londen om de atleten binnen te halenIs van Florence + The Machine
Geeft niet, ik ben er in ieder geval op tijd bijquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Excuus, eerst komt nog een andere partij.
Denk je dat de profs weer willen komen dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: het wordt tijd dat we stoppen met amateur boksen op de spelen.
Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk je dat de profs weer willen komen dan?
Dus dan geen boksen meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke zelfrespecterende prof gaat nu meerdere partijen in zo'n kort bestek vechten.
BJJquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kennen ze een andere vechtsport erin doen
Nee, kijk boksen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kom je volleybal kijken opper
polen is tegen vs
Can't be touchedquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef superniger het volgende:
Roy jones jr. had in 1988 moeten winnen.
Hij zag wel goed dat die Braziliaanse nogal fors wasquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Ze hadden gewoon het studiogeluid hierbij moeten laten zodat Lucia Rijker ons kon vertellen over hoe het gaat, want deze kerel bakt er echt he-le-maal niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |