SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Heel misschien en absoluut.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:29 schreef Oliver23 het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor Martina en Schippers deze dag??
Zijn een finaleplaats voor Churandy en goud voor Schippers een reële optie?
Echt hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
UiboHeb je 2 foutpogingen en dan doe je dat.
Jemig wat stomquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
UiboHeb je 2 foutpogingen en dan doe je dat.
Idioot om zo'n risicoworp met zoveel beenzwaai te doen dan. Snap het echt niet.quote:
Hij nu ook niet meerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Idioot om zo'n risicoworp met zoveel beenzwaai te doen dan. Snap het echt niet.
Wie dan? Schrader?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:52 schreef Columbiafan het volgende:
Freimuth... Waar je plaats dan niet afstaan aan een andere atleet...
Rare capriolen kan hij beter aan zijn vriendin overlaten ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Idioot om zo'n risicoworp met zoveel beenzwaai te doen dan. Snap het echt niet.
Uibo doet wel eens aan een dolle duikavond zeker?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rare capriolen kan hij beter aan zijn vriendin overlaten ja.
Mekhissi is toch niet derde geworden he?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:58 schreef heywoodu het volgende:
Wimderon? Ik heb ernstig slecht nieuws voor je
quote:"I feel good after a career of 18 years and competing in my fourth Olympics. I've done my level best and I just want to say that today I'm officially retiring from athletics," Kemboi told journalists after the race.
Ah. Zondequote:
Niemand heeft verder de limiet gehaald. Freimuth staat er op basis van het WK vorig jaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:52 schreef Columbiafan het volgende:
Freimuth... Waar je plaats dan niet afstaan aan een andere atleet...
Dan moet ie het hele land Brazilie maar niet beledigen met een twietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:25 schreef komrad het volgende:
Wat schandalig zeg dat Lavillenie nog een keer uitgefloten wordt op het podium
tsja dat is niet zo handig maar toch.... Het was al schandalig tijdens de wedstrijd en het is wel een groot sportmanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:27 schreef riazop het volgende:
[..]
Dan moet ie het hele land Brazilie maar niet beledigen met een twiet
terecht uitgefloten dus
Dat hele land maakt zichzelf al belachelijk deze Spelen. Meer is daar niet voor nodig.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:27 schreef riazop het volgende:
[..]
terecht uitgefloten dus
Wat had ie getweet dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:27 schreef riazop het volgende:
[..]
terecht uitgefloten dus
verkapte 'ik wil morgen gefeliciteerd worden'-post.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:39 schreef Ericr het volgende:
12 jaar terug werden VDH en van Moorsel Olympisch kampioen op mijn verjaardag. Morgen ben ik weer jarig. Verwacht toch wel minimaal dezelfde opbrengst morgen
Als je NL beledigt op een komende OS in NL ooit, dan gewoon met pek en veren het land uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:32 schreef komrad het volgende:
[..]
tsja dat is niet zo handig maar toch.... Het was al schandalig tijdens de wedstrijd en het is wel een groot sportman
Best knap dat je toen in september jarig was en nu in augustus.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:39 schreef Ericr het volgende:
12 jaar terug werden VDH en van Moorsel Olympisch kampioen op mijn verjaardag. Morgen ben ik weer jarig. Verwacht toch wel minimaal dezelfde opbrengst morgen
Ik wil dat Dafne goud wint op mijn verjaardag (lokale tijd).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:39 schreef Ericr het volgende:
2004 Athene was echt in augustusquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Best knap dat je toen in september jarig was en nu in augustus.
oh, ik zat met Sydney in hoofdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:05 schreef franklop het volgende:
[..]
2004 Athene was echt in augustus
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik eis goud van Dafne. Dat heb ik verdiend.
twitter:
twitter:cristia16095175 twitterde op woensdag 17-08-2016 om 19:42:02@NOSsport Zenden jullie het live uit dan??? reageer retweet
Baan 9quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:12 schreef tralalala het volgende:
Weten we al in welke baan ze start?
Als ze Dafne zelfs zouden gaan missen wordt het tijd om met dingen te gooienquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Deze user is een beetje mad.twitter:twitter:cristia16095175 twitterde op woensdag 17-08-2016 om 19:42:02@NOSsport Zenden jullie het live uit dan??? reageer retweet
Zeker, 18 augustus 2004 won VDH toch echt goud op de 100m maar jij weet waarschijnlijk beter dan ik mijn verjaardag te herinneren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Best knap dat je toen in september jarig was en nu in augustus.
Dafne Schippers loopt in baan 4.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:12 schreef tralalala het volgende:
Weten we al in welke baan ze start?
Heeft Mekhissi gecoupeerd? Op de Franse TV zag ik Mekhissi iig klagen over Kemboi in een interview na de finish.quote:
Ik maak me altijd een beetje zorgen als ik haar hoor praten, dat meisje lijkt veel te veel na te denken over allesquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:19 schreef Redefine het volgende:
Zielig voor SifanIs het toch gaan spoken in haar hoofd, met alle 'wat als' gedachtes
Denk ook daarom. Heeft de jury wel lang over moeten beraadslagen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:21 schreef Columbiafan het volgende:
Heeft Mekhissi gecoupeerd? Op de Franse TV zag ik Mekhissi iig klagen over Kemboi in een interview na de finish.
Mooi, volgens mij wou ze dat ook graag.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dafne Schippers loopt in baan 4.
Bowie start in baan 5, Thompson in baan 6.
Schippers kan ze dus in de gaten houden.
Verder helemaal geen druk op het meiske hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de meest prestigieuze medaille die voor TeamNL op het spel staat. Als Dafne hier Goud pakt is de hele OS sowieso geslaagd.
Blijkbaar heeft ie een stukje naast de piste gelopen, Fransen hebben klacht ingediend en gelijk gekregen. Tjah Martina is voor minder gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk ook daarom. Heeft de jury wel lang over moeten beraadslagen.
Zijn ze nu al. Maar deze heeft qua internationale uitstraling de meeste waarde van alle gouden medailles tot dusverre.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de meest prestigieuze medaille die voor TeamNL op het spel staat. Als Dafne hier Goud pakt is de hele OS sowieso geslaagd.
Komt in orde, was toch zeer overtuigend in de halve finale.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Geslaagd met een gouden randje in dat gevalquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zijn ze nu al. Maar deze heeft qua internationale uitstraling de meeste waarde van alle gouden medailles tot dusverre.
Stond al een tijdje op de Duitse teletekst gemeld ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:45 schreef wimderon het volgende:
Freimuth DNS, stream loopt inmiddels.
Zowel 1m89 als 1m92 in 1 keer gehaaldquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Hey, Braun in beeld. 6 pogingen al? Kon net niet zien wat ie had gehaald?
Maar waarom moet dat altijd zo lang duren als het bewijs er blijkbaar is?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ie een stukje naast de piste gelopen, Fransen hebben klacht ingediend en gelijk gekregen. Tjah Martina is voor minder gediskwalificeerd.
Helaas. Als t niet op de Duitser is is het nergens.quote:
Genoeg mogelijk daar ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:49 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Prima loting voor de dames morgen
Yep.quote:
Het is het echt niet met de NL meerkampers hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geeft op, doet de laatste poging niet meer
Hij kan echt niet sturen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mo lag er echt bijna bij vanochtend:
https://twitter.com/Aric_vh/status/765966417686474752
Moquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een Brit veroorzaakt een crash, what's new?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
De scriptschrijver heeft het verhaal over Braun nog niet rond.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er moet bij de NOS wel iemand enorm basketbalgeil zijn, dat Pieter Braun die tienkampt minder boeiend is dan basketbal
Terwijl echt niemand in de rest van Nederland er iets om geeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er moet bij de NOS wel iemand enorm basketbalgeil zijn, dat Pieter Braun die tienkampt minder boeiend is dan basketbal
De invloed van Mart Smeetsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat wel op de IAAF site inderdaad.quote:
De gewone Nederlander weet niet eens dat dat nu bezig isquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjezusquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
volgens Andy Houtkamp is Braun daadwerkelijk geblesseerd.
Gaat lekker met meerkamp(st)ersquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mmmquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het houdt niet opquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klotequote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat laat de NOS altijd alleen maar in een samenvatting zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
we gaan even over dafne praten terwijl er live atletiek is.
Maar Mevrouw van Zetten uit Tiel wil nog weten wat Dafne bij haar ontbijt had en wat haar favoriete film isquote:
MADquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig kan de NOS nu 4 uur voorbeschouwen, hemeltergend kut... ik ben er echt even klaar mee. Ik zet de wekker om 3.15 en dan zien we het wel
Ja, net als Dafne dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer hoe NOS altijd keihard meerkamp negeert
quote:
Wat zou je anders willen zien?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
het ergste is dat de duitser een paar nobuddies zit te interviewen, de belg al een uur die turn onzin uitzendt en de brit ook weer aan t lullen is
Er is ook echt niks bezig momenteelquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
het ergste is dat de duitser een paar nobuddies zit te interviewen, de belg al een uur die turn onzin uitzendt en de brit ook weer aan t lullen is
Hoogspringen met commentaar. En doen nota bene 2 duitsers met medaillekansen, een belg en een nederlander mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat zou je anders willen zien?
Oud trainster blijkbaar, Dolores Fliermanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:39 schreef TheArt het volgende:
Wie is dat in de studio? Oud-trainingsgenootje ja, maar de naam?
Tienkamp?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat zou je anders willen zien?
Dan ga je toch wegquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:39 schreef Jane het volgende:
Tjongejongejonge, het wordt mij nu ook teveel hoor.
Kom zeg, wat is nou belangrijker. Live meerkamp uitzenden of vier uur lang over Dafne Schippers praten met die vrouw die ooit met Dafne Schippers heeft gewerkt?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer hoe NOS altijd keihard meerkamp negeert
Een Nederlander met medaillekansen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoogspringen met commentaar. En doen nota bene 2 duitsers met medaillekansen, een belg en een nederlander mee.
Dan had die jongen rechts in de studio gezeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ook nog wel een foto uit 2004, links ben ik. En nee, ik ben niet op de Olympische Spelen momenteel.
[ afbeelding ]
Nee. Een Nederlander die waarschijnlijk op gaat gevenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Een Nederlander met medaillekansen?
Ik wil graag sport zien. De OS, jeweetwel...quote:
Daar zit Nederland op te wachten jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Een Nederlander die waarschijnlijk op gaat geven
NOS.nl.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil graag sport zien. De OS, jeweetwel...
Dit boeit echt niemand, Stijnquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is er nog voetbal nu. #watdoejijvoorhalfvier
Kijk naar de belg, of een stream.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil graag sport zien. De OS, jeweetwel...
Over 5 min rustquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wil graag ontspannen naar de 200 meter finale gaan kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Een Nederlander die waarschijnlijk op gaat geven
Je ziet de snelheid op deze foto.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ook nog wel een foto uit 2004, links ben ik. En nee, ik ben niet op de Olympische Spelen momenteel.
[ afbeelding ]
Stel je voor. Had ik moeten trainen ipv. OS kijken 2 weken lang.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan had die jongen rechts in de studio gezeten.
Een kwartier geleden wisten we dat nog helemaal niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Daar zit Nederland op te wachten ja
Ik hoop dat de stroom bij hun uitvalt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik gun de NOS die gouden medaille niet.
Jeetje, dan gaan we met het vliegtuig naar de Bermudadriehoek om letterlijk in een zwart gat te belanden.quote:
VIquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Was de VI van maandag leuk?
Helaas niet op TsiggoSport.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat onaardig van je.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:42 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Wel zo gezellig voor de vader van Voeckler.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje, dan gaan we met het vliegtuig naar de Bermudadriehoek om letterlijk in een zwart gat te belanden.
Dat gaat dan wel ten koste van ONZE medaljespiegel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Diamond League in Brusselquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:43 schreef DeLuna het volgende:
Maar jongens, wanneer is het volgende atletiek hoogtepunt? Ik vind dit stiekem leuker dan gedacht
De Belg gaat basketten, want daar moet echt elke wedstrijd van Team USA uitgezonden worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kijk naar de belg, of een stream.
Nee, ik vind VI een kutprogramma.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Voetbal inside, sorry ik kijk het niet zo vaak meer.
Dat is wel heel triestquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook Sporza vindt USA - Argentina belangrijker dan de tienkamp.
Die stellen me ook teleur
twitter:woutdejong twitterde op woensdag 17-08-2016 om 23:40:48Uitmelken to the next level bij de #NOS met de jeugdtrainer van Dafne Schippers. reageer retweet
twitter:Legatus_Novus twitterde op woensdag 17-08-2016 om 23:41:24@NOS @NOSsport lult bijna 4 uur over Dafne Schippers vol, terwijl er gewoon LIVE atletiek bezig is, waaronder meerkamp met NL'er. #schande reageer retweet
twitter:StevenBouquet twitterde op woensdag 17-08-2016 om 23:42:12Dalijk bij #NOS te gast: de buurvrouw van de bakker waar Dafne Schippers wel eens langs fietste op weg naar de training. #os2016 #Rio2016 reageer retweet
Maar we hebben vandaag mooi wel minimaal brons gehaaldquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel ten koste van ONZE medaljespiegel.
Ze zijn nu wel met een hoogtepunt bezig, letterlijk dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:43 schreef DeLuna het volgende:
Maar jongens, wanneer is het volgende atletiek hoogtepunt? Ik vind dit stiekem leuker dan gedacht
Je zei sport, basketbal is een sport.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:44 schreef aswesleep het volgende:
[..]
De Belg gaat basketten, want daar moet echt elke wedstrijd van Team USA uitgezonden worden.
Sinds wanneer is dit nou weerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik vind VI een kutprogramma.
Dit zijn vast fokkers.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
twitter:woutdejong twitterde op woensdag 17-08-2016 om 23:40:48Uitmelken to the next level bij de #NOS met de jeugdtrainer van Dafne Schippers. reageer retweet
twitter:Legatus_Novus twitterde op woensdag 17-08-2016 om 23:41:24@NOS @NOSsport lult bijna 4 uur over Dafne Schippers vol, terwijl er gewoon LIVE atletiek bezig is, waaronder meerkamp met NL'er. #schande reageer retweet
twitter:StevenBouquet twitterde op woensdag 17-08-2016 om 23:42:12Dalijk bij #NOS te gast: de buurvrouw van de bakker waar Dafne Schippers wel eens langs fietste op weg naar de training. #os2016 #Rio2016 reageer retweet
Rip.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
En confirmed; Braun stapt uit met een spierblessure opgelopen bij verspringen
Sinds zeker een anderhalf jaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit nou weer
Werd je gepest?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
Dit moet toch wel de beste foto van mij uit 2004 zijn. Ik schat een meter of 2 nogwat.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
wat een flopshow is de tienkamp aan het worden. Hopelijk kan Warner nog uit zijn slof schieten of anders Eaton.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik bedoel qua toernooi. Na de OSquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn nu wel met een hoogtepunt bezig, letterlijk dan.
1.30 halve finales 100 meter horden. Al begint daarvoor al de kwalificatie bij het speerwerpen.
Ja, anders zat ik niet op FOK!quote:
Ben ik zo lang weg geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds zeker een anderhalf jaar.
Werd jouw coach toen ook zo kwaad, zoals die van Lawson?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
Dit moet toch wel de beste foto van mij uit 2004 zijn. Ik schat een meter of 2 nogwat.
[ afbeelding ]
Oh zo, dan wat net gezegd werd. Diamond League.quote:
Uur of 12quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Als jullie ca 3:45 gaan slapen he, hoe laat staan jullie dan op de dag erna?
Wil je ook nog weten wat we ontbijten?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
9 uur ofzo...langer uitslapen lukt gewoon nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Coach is een groot woord voor iemand die niet eens meeging naar 'wedstrijden'.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Werd jouw coach toen ook zo kwaad, zoals die van Lawson?
10:45quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
33% denk ik. Volgens mij zijn er 4 weg, daarnaast zal Braun weg gaan en Uibo stapt ook wel uit na een NMquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoeveel mensen zijn er in totaal uitgevallen bij tienkamp? Zeker 50% is Nederlands of niet.
En of onze ouders ons naar de training brachten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wil je ook nog weten wat we ontbijten?
Ik oefen alvast voor mijn stage bij de NOS.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wil je ook nog weten wat we ontbijten?
10.30quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Daar ging het dus mis. Had de NOS dan wel weer gewaardeerd. Dat je ondanks die tegenslagen toch op de Spelen bent terechtgekomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Coach is een groot woord voor iemand die niet eens meeging naar 'wedstrijden'.
Als mijn moeder de was gaat doen, of als de schoonmaakster gaat schoonmaken rond 9.30 á 11 uur. Anders 11.30 á 12.30.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:49 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ik oefen alvast voor mijn stage bij de NOS.
Ik pak gewoon nog steeds ongeveer 8 uur slaap alleen is het ritme een uur of vijf verschoven.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik heb zoveel van de spelen van 2008/2012/2016 gezien dat ik wel een OS medaljeplak verdien.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar ging het dus mis. Had de NOS dan wel weer gewaardeerd. Dat je ondanks die tegenslagen toch op de Spelen bent terechtgekomen.
Die winnen toch wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREEK: DREAMTEAM USA staat achter
Matthieu is VDP. Thomas wordt nu dus VDP2quote:
Op mijn zolderkamer.quote:
Dat zou de nacht morgen wel mooi maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:01 schreef zorro28 het volgende:
Als Eaton over 2.04 gaat zit hij op WR-koers
Granada ligt in Zuid-Spanje.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom doen er meerdere uit Granada mee aan decathlon, en waar ligt dat land überhaupt?
En Grenada?quote:
Zolang dusquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe lang moet buis blijven liggen? Die van Australier viel toen ie mat verliet.
Totdat je de mat verlaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe lang moet buis blijven liggen? Die van Australier viel toen ie mat verliet.
In het Caraïbisch gebied. Zijn hier met twee, omdat die zich gekwalificeerd hebben. Stonden ook al met twee in de 400 meter finale. En dat voor één van de tien kleinste landen ter wereldquote:
Twee keer linksaf en dan rechtdoor over de rotonde.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Twee landen zuidelijker dan Saint Lucia.
Die kan ook 2.20 springen ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:08 schreef DeLuna het volgende:
Die Taiwonhad nog behoorlijk wat ruimte over
Staat op 221 in forecastquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:08 schreef DeLuna het volgende:
Die Taiwo had nog behoorlijk wat ruimte over
Da's ook gewoon echt een goede hoogspringen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:08 schreef DeLuna het volgende:
Die Taiwo had nog behoorlijk wat ruimte over
n=r stop de tijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook gewoon echt een goede hoogspringen.
kun je prima 100 meter mee lopenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)je-niet-opgeven.html
de lies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |