Dan moet ie het hele land Brazilie maar niet beledigen met een twietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:25 schreef komrad het volgende:
Wat schandalig zeg dat Lavillenie nog een keer uitgefloten wordt op het podium
tsja dat is niet zo handig maar toch.... Het was al schandalig tijdens de wedstrijd en het is wel een groot sportmanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:27 schreef riazop het volgende:
[..]
Dan moet ie het hele land Brazilie maar niet beledigen met een twiet
terecht uitgefloten dus
Dat hele land maakt zichzelf al belachelijk deze Spelen. Meer is daar niet voor nodig.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:27 schreef riazop het volgende:
[..]
terecht uitgefloten dus
Wat had ie getweet dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:27 schreef riazop het volgende:
[..]
terecht uitgefloten dus
verkapte 'ik wil morgen gefeliciteerd worden'-post.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:39 schreef Ericr het volgende:
12 jaar terug werden VDH en van Moorsel Olympisch kampioen op mijn verjaardag. Morgen ben ik weer jarig. Verwacht toch wel minimaal dezelfde opbrengst morgen
Als je NL beledigt op een komende OS in NL ooit, dan gewoon met pek en veren het land uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:32 schreef komrad het volgende:
[..]
tsja dat is niet zo handig maar toch.... Het was al schandalig tijdens de wedstrijd en het is wel een groot sportman
Best knap dat je toen in september jarig was en nu in augustus.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:39 schreef Ericr het volgende:
12 jaar terug werden VDH en van Moorsel Olympisch kampioen op mijn verjaardag. Morgen ben ik weer jarig. Verwacht toch wel minimaal dezelfde opbrengst morgen
Ik wil dat Dafne goud wint op mijn verjaardag (lokale tijd).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:39 schreef Ericr het volgende:
2004 Athene was echt in augustusquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Best knap dat je toen in september jarig was en nu in augustus.
oh, ik zat met Sydney in hoofdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:05 schreef franklop het volgende:
[..]
2004 Athene was echt in augustus
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik eis goud van Dafne. Dat heb ik verdiend.
twitter:
twitter:cristia16095175 twitterde op woensdag 17-08-2016 om 19:42:02@NOSsport Zenden jullie het live uit dan??? reageer retweet
Baan 9quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:12 schreef tralalala het volgende:
Weten we al in welke baan ze start?
Als ze Dafne zelfs zouden gaan missen wordt het tijd om met dingen te gooienquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Deze user is een beetje mad.twitter:twitter:cristia16095175 twitterde op woensdag 17-08-2016 om 19:42:02@NOSsport Zenden jullie het live uit dan??? reageer retweet
Zeker, 18 augustus 2004 won VDH toch echt goud op de 100m maar jij weet waarschijnlijk beter dan ik mijn verjaardag te herinneren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Best knap dat je toen in september jarig was en nu in augustus.
Dafne Schippers loopt in baan 4.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:12 schreef tralalala het volgende:
Weten we al in welke baan ze start?
Heeft Mekhissi gecoupeerd? Op de Franse TV zag ik Mekhissi iig klagen over Kemboi in een interview na de finish.quote:
Ik maak me altijd een beetje zorgen als ik haar hoor praten, dat meisje lijkt veel te veel na te denken over allesquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:19 schreef Redefine het volgende:
Zielig voor SifanIs het toch gaan spoken in haar hoofd, met alle 'wat als' gedachtes
Denk ook daarom. Heeft de jury wel lang over moeten beraadslagen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:21 schreef Columbiafan het volgende:
Heeft Mekhissi gecoupeerd? Op de Franse TV zag ik Mekhissi iig klagen over Kemboi in een interview na de finish.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |