Met 2 kipkarbonades.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
We eten vanavond macaroni. Tijd geleden
Noem je mijn combinaties raarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Met 2 kipkarbonades.
Toe schaaltje chocoladevla.
Had ook nog een stukje kroepoek met pindasausquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Noem je mijn combinaties raar
Nu kaneelappel thee en dropjes
Zo nog wat vla met slagroom
Dat wil ik nog eens proberen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En als lunch zo: noodlesoep met kaas
Foodfestival?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een soort van broodje gemaakt met kokos, peper en gember.
Een hot dog met zuurkool.
Wat pompoen en kikkererwten curry.
Loempia's.
En net wat vanille yoghurt.
En een kop erwtensoepquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag crackers met pepercervelaat en oude kaas + een appel.
Thais eet je toch ALTIJD buiten de deur?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:56 schreef MadMaster het volgende:
Thais buiten de deur straks.
Geen idee waar, surprise...
Oeh lekker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond maak ik nachos met gekruid gehakt, maïs, jalapenopepers en gesmolten kaas.
Met daarbij pittige salsa en guacamole.
1 Laag. Is voldoende voor 1 ps in m'n ovenschaaltjequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:17 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Oeh lekker.
Doe je dan van elk 1 laag, of maak je er echt een soort lasagne van?
Kan je man niet koken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:48 schreef FANN het volgende:
Gebakken aubergines en pepers, uit de vriezer....
geen zin om te koken
#bzv?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
Vanavond hamburgers. Zoals het hoort: met sla, ui, augurk, cheddar, bacon, bbq saus en misschien zelfs wel een gebakken ei.
Popeye spaghetti en Oliviabroodquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Hazelnootschuimtaart als ontbijt
Vanmiddag 2 bapao's met chilisaus.
Vnv wordt het popeye spaghetti of soep met olijvenbrood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |