Lekker!!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:55 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een groot glas smoothie van aardbei, banaan en bosvruchten![]()
En er staat als toetje een kersen yoghurt clafoutis in de oven
oh...........lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:54 schreef golfer het volgende:
Straks gebakken zeetong met een pittige oosterse mango-komkommersalade. Dessert halen we op het strand.
Was makkelijk hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:31 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Wat is het precies? Ziet er best lekker uit
Ga ik een keer proberen, dank je!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Was makkelijk hoor![]()
Er zit notenrijst in, dat is zilvervliesrijst met amandelen, pompoenpitten, zonnebloempitten en stukjes papaja.
Prei, Kastanjechampignons, rode ui, peterselie wokken in olijfolie en er zit een héél klein beetje
champignonsaus doorheen, gewoon uit zo'n pakje hoor, met dit weer niet te moeilijk doen, die pakjes saus zijn trouwens ook érrug zout, dus een beetje was genoeg.
Nah, was best te eten![]()
en straks een ijsjewordt nu gehaald.....
Graag gedaan!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:41 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ga ik een keer proberen, dank je!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
en straks een ijsjewordt nu gehaald.....
KFC uit de oven. Is dat opgewarmde KFC?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:21 schreef Lonaa het volgende:
Als lunch een wrap met halve avocado, mais, sriricha, kort gebakken tonijn.
Nu gegrilde groente uit de oven (courgette, paprika, champignons) met rozemarijn, KFC chicken uit de oven en smashed roasted potatoes
Jouw pizza's moet ik altijd om lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Vooraf Italiaans tomatensoep
Pizza frute de mere met als extra tonijn.artisjokken, asperges, rosbief extra knoflook en extra pikant.
Net een oublihoorn slagroomijs met nootjes en slagroom.
NOM!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jouw pizza's moet ik altijd om lachenItalianen zullen je raar aankijken hehe.
Zeevruchten, rosbief en asperges.
Nog nooit ergens op n menu gezien. Denk dat t alleen in het noorden kan.
Je kent zo te zien duidelijk je pappenheimers.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:07 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Duidelijk KLM business. Mag ik vragen waar je nu weer heengaat en voor hoelang?
Iewh, nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
KFC uit de oven. Is dat opgewarmde KFC?
Ik had nacho's met dubbel kaas en een ice tea op een terras aan het water
Maar dan is t toch geen 'fried chicken'quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Iewh, nee.Zelfgemaakte chicken strips, maar dan dus niet in de frituur.
Kaaaaaaaaas!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Als je dan toch in de buurt bent, dan kan je je avondmaal maar beter hier regelen...
[ afbeelding ]
Waaronder deze:quote:
Absoluut een sensationele lepelkaas...quote:La Tur
Een kleine kaasje dat qua vorm lijkt op een cup-cake en komt uit Noord Italië. Gemaakt van gethermiseerde koe-, geiten- en schapenmelk, in gelijke hoeveelheden gemengd, met een rijpingstijd van minimaal 10 dagen. Het mengen van verschillende melksoorten komt veel voor in de Piëmonte en stamt uit vroegere tijden. Mensen hielden verschillende dieren op de boerderij, maar hadden niet voldoende melkproductie van 1 soort. Omdat kaas toch een mooi handelsproduct is begonnen zij de melk uit noodzaak te mengen. Inmiddels is deze techniek zo geperfectioneerd dat veel mensen niet anders meer willen. De La Tur is hier een mooi voorbeeld van. De heerlijke frisheid van de geitenmelk, het romige en boterachtige van de koe in combinatie met nootachtige tinten van de schapenmelk, zorgen voor een ware sensatie in de mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |