SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat zit in de aard van de mensen daar, kan niet anders.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:03 schreef DeLuna het volgende:
Dan kun je je bewijzen als publiek en dan doe je dit
Hij pakte bijna Braziliaans goud afquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Waarom eigenlijk? Wat heeft die man of zijn land hun misdaan?
Hij is een concurrent van een Braziliaan, dat is het enige wat ze nodig hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Waarom eigenlijk? Wat heeft die man of zijn land hun misdaan?
Dan nog had je die kool nooit mogen weggevenquote:
Nee, exact. Met de Winterspelen doen ze het dus belachelijk goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Canada heeft maar 36 miljoen inwoners, zo heel veel is dat niet
En dan gaan ze allemaal zo fluiten?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij pakte bijna Braziliaans goud af
Nee dat deed ie toen ie werd uitgefloten voor z'n eigen sprongquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dit boegeroep is dan wel weer terecht!
Fransman deed z'n duim omlaag en had een rare grimas na de winnende sprong van de Braziliaan!
Hij deed zn duim omlaag vanwege het gefluit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Fransman deed z'n duim omlaag en had een rare grimas na de winnende sprong van de Braziliaan!
Niet gezien gisteren. Pics?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Verspringen bedoel je tochquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:05 schreef heywoodu het volgende:
Lollerarmeense bij het hoogspringen in de kwali:
[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk een 400m-loopster, al dan niet met horden, die bij een of ander lokaal wedstrijdje in Albanië 6.72m gesprongen zou hebben
Dikke kans dat die de 6 niet haalt
6 meter hoogspringen, da's wel behoorlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:05 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk een 400m-loopster, al dan niet met horden, die bij een of ander lokaal wedstrijdje in Albanië 6.72m gesprongen zou hebben
Die mocht een afstand kiezen om vervolgens daar in te gaan zitten en vervolgens werd die afstand opgemeten ofzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:05 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ow sorry. Dat is wel heel schandalig zegquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee dat deed ie toen ie werd uitgefloten voor z'n eigen sprong
Dat haal ik niet hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:05 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel teringhoog trouwens.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:05 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:08 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk wint die Cyprioot straks.
Hebben die al atletiekgoud?
Hihiquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
Rot toch op met je "6.72m is wel erg hoog" allemaal
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
Haha prutserquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
Bij Beachvolleybal ook hele tijd boe-geroep als Nederlanders de bal haddenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan gaan ze allemaal zo fluiten?Wat een kansloos gedoe zeg.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:10 schreef Redefine het volgende:
Lavillenie zou gewoon de Braziliaanse vlag daar in het stadion in de fik moeten steken.
Hij draagt de enige echte vlag van Syrië, dus dat zal wel meevallen.quote:
Bij het beachvolley was het wel heel zuur vanavondquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:10 schreef Drolflap het volgende:
Ben blij dat ze verloren hebben met handbal
En basketbal vrouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:10 schreef Drolflap het volgende:
Ben blij dat ze verloren hebben met handbal
Yep, best wel treurig eigenlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:11 schreef Joezi het volgende:
Werd ie tijdens de uitreiking ook uitfloten?
Dat zie je toch net?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:11 schreef Joezi het volgende:
Ja, omdat hij het publiek vergeleken had met de nazi's van 1936.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:11 schreef Joezi het volgende:
Yupquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:11 schreef Joezi het volgende:
Dat was wel een beetje lachwekkend inderdaad dat die zich vergeleek met Jesse Owens in Berlijnquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, omdat hij het publiek vergeleken had met de nazi's van 1936.
Dat was ook wel een beetje ongelukkig, moet gezegd worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
#TeamNLquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zijn de top 5 meest dramatische Europese landen op de OS?
Vast Albanie, Cyprus, San Marino, Andorra en Monaco?
Hij gebruikt af en toe van die welbespraakte volzinnen die een beetje eigenaardig klinken uit zijn mondquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:12 schreef DO2 het volgende:
Daar komt het inderdaad op neer. Was getekend; Sedoc.
heywoodu kom er maar in.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje is dramatisch voor zo'n groot land al heb je hier geen MotoGP, Moto2 en Moto3.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat het een neger is?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij gebruikt af en toe van die welbespraakte volzinnen die een beetje eigenaardig klinken uit zijn mond
Licht overdreven inderdaad, hoewel het gezien de boosheid en teleurstelling best begrijpelijk was dat hij dat zei. Het waren ook een stel klootzakken gisteren. Nog een mazzel dat het stadion grotendeels leeg was.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje lachwekkend inderdaad dat die zich vergeleek met Jesse Owens in Berlijn
Spanje is beter dan pakweg Polen of Oekraine wat dat betreft. Portugal ook vrij dramatisch.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Spanje is dramatisch voor zo'n groot land al heb je hier geen MotoGP, Moto2 en Moto3.
Toch al wel 4 keer goud, maar in de breedte blijven ze wel achter bij Londen tot nu toequote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Spanje is dramatisch voor zo'n groot land al heb je hier geen MotoGP, Moto2 en Moto3.
Kosovo heeft ze gelijk ingehaaldquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
DAAR MAG JE NAAR GISSENquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hoe laat moeten hassan en dafne?
fixedquote:
Ja, maar dan alsnog ga je niet je vergelijken met DIE situatie. Ongepaster kun je ze bijna niet maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Licht overdreven inderdaad, hoewel het gezien de boosheid en teleurstelling best begrijpelijk was dat hij dat zei. Het waren ook een stel klootzakken gisteren. Nog een mazzel dat het stadion grotendeels leeg was.
WK voetbalquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:14 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dus tot nu toe heb ik gezien: belachelijk gedrag van publiek in 1) beachvolleybal, 2) gewichtheffen en 3) atletiek. En dat in 1 avond. Zelfs het Franse publiek bij Roland Garros gedraagt zich nog beter
3:00 en 3:30quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hoe laat moeten hassan en dafne?
Turnen ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:14 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dus tot nu toe heb ik gezien: belachelijk gedrag van publiek in 1) beachvolleybal, 2) gewichtheffen en 3) atletiek. En dat in 1 avond. Zelfs het Franse publiek bij Roland Garros gedraagt zich nog beter
Portugal is echt slecht inderdaad. Kunnen niet veel anders dan voetbalquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje is beter dan pakweg Polen of Oekraine wat dat betreft. Portugal ook vrij dramatisch.
ah thx, dan ga ik slapen. doei allemaalquote:
Dat gaat ook wel wat ver. Dit was gewoon simpel chauvinisme bij het Braziliaanse publiek. Hij moet het niet groter maken dan dat het is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spanje vergelijk ik eerder met Frankrijk en Italië, kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje is beter dan pakweg Polen of Oekraine wat dat betreft. Portugal ook vrij dramatisch.
Dat kunnen ze eigenlijk ook niet. Walgelijk 'voetbal'.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Portugal is echt slecht inderdaad. Kunnen niet veel anders dan voetbal
Spanje presteert structureel ver onder Nederland, en nog verder onder de andere grote landen in Europa. Het probleem in Spanje is dat het er grotendeels om voetbal draait, een beetje om basketbal en tennis en dan vooral regionale sporten die je nooit op de OS zou zien. In het sportnieuws op TV is er ook heel weinig aandacht voor andere sporten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij handbal hebben we ze mooi stil gekregen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:14 schreef Jedi_Pimp het volgende:
En de vloerfinale bij het turnen. Dat was nog schandaliger. Bij elke nahup van een Amerikaan compleet uit hun dak.quote:
Hoi Sylvanaquote:
Frankrijk heeft echt een stuk meer budget en inwoners. Vergeleken met Italië is Spanje wel matig ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Spanje vergelijk ik eerder met Frankrijk en Italië, kan aan mij liggen.
Ik wilde ze in ieder geval credits geven voor één sport, maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat kunnen ze eigenlijk ook niet. Walgelijk 'voetbal'.
Maar als hij een punt wil maken verlaat hij dat podium en blijft hij niet staan als een zoutzak. Laat ze de tering krijgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:16 schreef marcodej het volgende:
Het klopte toch ook wat Lavillenie zei? Ik kan me niet herinneren dat er sinds 36 nog sporters zo massaal zijn uitgefloten.
Italie hangt ook elke keer zo mooi rond de top 10 of er dik in, stabiele factor inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk heeft echt een stuk meer budget en inwoners. Vergeleken met Italië is Spanje wel matig ja.
Goed dat jij je de Spelen van 1948 herinnertquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:16 schreef marcodej het volgende:
Het klopte toch ook wat Lavillenie zei? Ik kan me niet herinneren dat er sinds 36 nog sporters zo massaal zijn uitgefloten.
Ik vind dat wel wat toevoegen aan de sport.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:16 schreef Redefine het volgende:
Het was niet close, dus niemand hoefde te duiken.
Och.. Brazilie is behoorlijk racistisch en behoorlijk geweldadig. Dus zo ongepast is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar dan alsnog ga je niet je vergelijken met DIE situatie. Ongepaster kun je ze bijna niet maken.
Monaco (als je literatuur niet meetelt), Andorra, Bosnië, Malta (5e in het waterpolo in 1928quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan wordt die geschorst ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar als hij een punt wil maken verlaat hij dat podium en blijft hij niet staan als een zoutzak. Laat ze de tering krijgen.
Geeft wel wat extra spanning jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat toevoegen aan de sport.
2018 is toch in Korea en 2020 Tokyo?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:17 schreef Sjors. het volgende:
Voortaan de OS maar weer in de beschaafde wereld
Nee hoor. Medaille al in ontvangst genomen + wedstrijd is al geweest. Misschien een geldboete ofzo.quote:
Ze zijn lager jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:17 schreef hhh38 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die horden bij de vrouwen relatief (dus meegerekend dat ze lager zijn omdat vrouwen kleiner zijn) véél lager dan bij de mannen?
Nee dat ligt niet aan jou. Die horden bij de vrouwen zijn gewoon te laag.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:17 schreef hhh38 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die horden bij de vrouwen relatief (dus meegerekend dat ze lager zijn omdat vrouwen kleiner zijn) véél lager dan bij de mannen?
Nederland is wereldwijd gezien een van de allerbeste sportlanden in de wereld op zowel zomer als winterspelen en dat is wel iets om trots op te zijn. Voordeel wat Nederland ook heeft is dat wij lang zijn (handig voor veel sporten) en zeer goede begeleiding hebben etc etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hongarije, Cuba, Zuid-Korea, Australie en Nederland zijn toch wel de sportlanden bij uitstek de laatste jaren, als je het mij vraagt. (Breed genomen, want een Jamaica die eenzijdig op alle sprintnummers op de brommer is vind ik niet echt eerlijk)
Vrouwen zijn gewoon beter gaan hordelopen, hadden ze in mee moeten gaan, maarja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan jou. Die horden bij de vrouwen zijn gewoon te laag.
Over die kinderhorden zouden zelfs de rolstoelbasketballers nog heenkomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Het bewijs is geleverd, vrouwen zijn intelligenter dan mannen, zij begrijpen wel dat ze over het hekje moeten springen.
Hongarije moet het een beetje teveel van het langebaanzwemmen hebben, maar goed, die halen ook goud in het schermen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hongarije, Cuba, Zuid-Korea, Australie en Nederland zijn toch wel de sportlanden bij uitstek de laatste jaren, als je het mij vraagt. (Breed genomen, want een Jamaica die eenzijdig op alle sprintnummers op de brommer is vind ik niet echt eerlijk)
Mao Zedong. Ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er Chinezen met een achternaam bestaande uit meerdere lettergrepen?
Shin Chanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
En we hebben de beschikking over grote voorraden groente en fruit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland is wereldwijd gezien een van de allerbeste sportlanden in de wereld op zowel zomer als winterspelen en dat is wel iets om trots op te zijn. Voordeel wat Nederland ook heeft is dat wij lang zijn (handig voor veel sporten) en zeer goede begeleiding hebben etc etc.
Dit vind Schippers genotquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En we hebben de beschikking over grote voorraden groente en fruit.
Ja, maar dat beter gaan lopen is ook al heel lang geleden. Want 30 jaar geleden sprongen ze er al veel te makkelijk overheen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon beter gaan hordelopen, hadden ze in mee moeten gaan, maarja.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over die kinderhorden zouden zelfs de rolstoelbasketballers nog heenkomen.
Volgens mij is "Mao" een lettergreep, alleen spreken wij Nederlanders het debiel uit. Zelfde geldt voor "Liu" ofzo.quote:
Die schaatser?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
30 jaar geleden bestond ik nog nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar dat beter gaan lopen is ook al heel lang geleden. Want 30 jaar geleden sprongen ze er al veel te makkelijk overheen.
Er vliegen wat dingen in het rond.quote:
Ik ken alleen Zhang, Li, Wang en Yu.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:21 schreef Rami. het volgende:
[..]Is dat Chen, Tao of Lü?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:21 schreef Rami. het volgende:
[..]Hoe heet die? Chi-na?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Cummings is volgens mij de enige Brit waarop jij niet haat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er vliegen wat dingen in het rond.
Of Shi.quote:
Dat is wel een baas ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cummings is volgens mij de enige Brit waarop jij niet haat.
Cubaans.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:22 schreef Nober het volgende:
Pedroso Italiaanse? Geloof je het zelf.
Een rolstoelbasketballer imiteren.quote:
Of Nicholas Bett.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een rolstoelbasketballer imiteren.
Zijn ze wel goed afgesteld?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:23 schreef VacaLoca het volgende:
Haha wat een babyhordes inderdaad. Gaat nergens over.
Dat blijft fantastisch.quote:
Dit was inderdaad gewoon serieus.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:24 schreef DeLuna het volgende:
Oh ik zie nu pas dat die horden wel vrij laag zijn ja
Dat ligt aan je nationaliteit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:24 schreef TheVulture het volgende:
wordt je niet gediskwalificeerd als je buiten je baan struikelt
Ik had het nog niet gezienquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was inderdaad gewoon serieus.
Kan er naar blijven kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat blijft fantastisch.
Er werd net bij de 110 horden een Brit gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ligt aan je nationaliteit.
Dan doet British Athletics haar werk niet goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er werd net bij de 110 horden een Brit gediskwalificeerd.
3000m Steeple Chasequote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:24 schreef Nober het volgende:
Wanneer doen ze met horden met een bak water erna?
Dan moet je wel heel slecht zijn, als je als Brit wel een DSQ krijgt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er werd net bij de 110 horden een Brit gediskwalificeerd.
Haar stijl doet wel minder pijn aan de ogen dan vroeger.quote:
Eentje die er niet toe doet, om het een beetje te verdoezelenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel slecht zijn, als je als Brit wel een DSQ krijgt.
quote:
quote:
quote:
De excuusBrit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Eentje die er niet toe doet, om het een beetje te verdoezelen
quote:
quote:
Vleesgeworden Brexitquote:
Moet wel lukken bij dat verspringen hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk gaat er iemand over 2m46
quote:
Hij gaat een muur om haar heen bouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:29 schreef hhh38 het volgende:
Een Amerikaanse die Muhammad heet
Trump vindt dit niet leuk
Springt ze zo overheenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij gaat een muur om haar heen bouwen.
Vier van die enorme hekjes moet ook wel volstaanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even terug naar de tekentafel jij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:29 schreef Redefine het volgende:
Grace is sowieso op de Bromer, want die heeft zelfs een Claxton
Niemand lachtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:29 schreef Redefine het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:29 schreef Redefine het volgende:
Ga jij alvast maar naar de wc.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even terug naar de tekentafel jij.
Op muziek van Willy Albertiquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Scheelt slechts anderhalve seconde.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:29 schreef Redefine het volgende:
van welke steroidenkoningin is dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Scheelt slechts anderhalve seconde.
Wel van staatsdoping, maar toch niet zo oud als je denkt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van welke steroidenkoningin is dat?
Volgens mij gaat het alleen om de start/finishcorrectie. Die is bij elke afstand vergelijkbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:32 schreef Poepz0r het volgende:
Oke even een vraag aan de KENNERS:
Waarom corrigeren ze tijden op een 100 meter met 0,01 maar ook op lange afstanden met 0,01? Je kan op 400 meter toch totaal niet weten hoeveel je moet corrigeren? #Durftevragen #Retweet #RT
Maar altijd 0,01? Lijkt mij sterkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het alleen om de start/finishcorrectie. Die is bij elke afstand vergelijkbaar
Was wel een halve man overigens.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van welke steroidenkoningin is dat?
Gewoon even een fruitshake nemen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin aardig in te kakken, ik heb een dosis Dafne nodig
Is ook niet altijd zoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar altijd 0,01? Lijkt mij sterk
Dan maar onderkant lat erin.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De lat is de brit niet gunstig gezind.
Is ook weleens 0,02 en soms 0,03.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar altijd 0,01? Lijkt mij sterk
Aha thanksquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is ook weleens 0,02 en soms 0,03.
Gelukkig niet.quote:
OMG THEY KILLED KENNYquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:35 schreef Nober het volgende:
Worden Cavendish en Kenny nu alsnog gediskwalificeerd?
Mark kan je hier voor aanklagen, weet je dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:35 schreef Nober het volgende:
Worden Cavendish en Kenny nu alsnog gediskwalificeerd?
Hij doet zijn best maar.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mark kan je hier voor aanklagen, weet je dat?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:33 schreef wimderon het volgende:
Haron Koech gaat doen wat z'n broer vorig jaar deed.
Heywoodu gaat dat niet leuk vinden.
Ze geven een kutbaan aan de Spanjaarden. Pauper land.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |