abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:41:17 #76
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_164674182
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Bewijs voor deze uitspraken? Of gewoon uit je duim gezogen?
Nu draai je de bewijslast om. Maar kom op, er moet toch wel iets anders te vinden zijn dan alleen bekentenissen? Geldstromen bijv? Bekentenissen heb je in deze situatie niet zoveel aan want dit principe:
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_164674684
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 10:35 schreef nixxx het volgende:

[..]

Genoeg historisch bewijs hoe het er in dictaturen aan toe gaat, van de nazis tot de soviets. Turkije vinkt al wat van het lijstje af. Hopelijk gaat het niet verder.
Oftewel het hele verhaal gewoon uit je duim gezogen.
pi_164680077
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Oftewel het hele verhaal gewoon uit je duim gezogen.
Precies, dictaturen zijn altijd heel lief en hebben het beste met de bevolking voor! O+
pi_164680399
Grappig om te zien hoe de Erdo-Turken en Ergenekon-fanaten de liefde met elkaar bedrijven. Allebei hebben ze een hekel aan de tolerante Islam-visie van Gülen.

De ene groep is fervent IS/Taliban/Boko Haram/Hezbollah aanhanger, de andere is vijandig tegenover geloof als geheel. De ene groep is vooral laagopgeleid en heeft een hekel aan hoogopgeleiden, de andere is ook vooral hoogopgeleid, maar heeft een hekel aan moslims. Dat ze allebei niet vies zijn van geweld tegenover andersdenkenden, maakt ze geschikte partners. Geen natuurlijke vrienden van Gülen dus.
pi_164680647
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Grappig om te zien hoe de Erdo-Turken en Ergenekon-fanaten de liefde met elkaar bedrijven. Allebei hebben ze een hekel aan de tolerante Islam-visie van Gülen.

De ene groep is fervent IS/Taliban/Boko Haram/Hezbollah aanhanger, de andere is vijandig tegenover geloof als geheel. De ene groep is vooral laagopgeleid en heeft een hekel aan hoogopgeleiden, de andere is ook vooral hoogopgeleid, maar heeft een hekel aan moslims. Dat ze allebei niet vies zijn van geweld tegenover andersdenkenden, maakt ze geschikte partners. Geen natuurlijke vrienden van Gülen dus.
Whehe, al die sneertjes. :D.

Enorm vermakelijk. :').
pi_164681692
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

dude... je komt echt wanhopig over _O_ :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164681855
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Whehe, al die sneertjes. :D.

Enorm vermakelijk. :').
Wat pas echt vermakelijk is, is de hypocrisie waar het mee gepaard gaat.

Ooit:

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2004 10:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Gezien de vele links naar bronnen van de heer Uzan, ga ik ervan uit dat QSilver graag GP aan de macht had gezien.

Overigens vind ik het jammer dat sommige Turken zo verblind zijn van angst tegenover de Islam. Dit zijn mensen die partijen steunen alsof ze voetbalteams steunen, ook al zijn ze zo slecht. Zo zijn er blijkbaar nog steeds mensen die stemmen op CHP, ANAP, DSP, DYP en dergelijke. Zelfs een analfabete boer uit Anatolië kan je vertellen wat er zoal veranderd is en zal veranderen met de AKP aan de macht. Turkije had nooit zover kunnen komen zonder de AKP. Als het aan de andere partijen had gelegen was het land misschien al verkocht aan de hoogste bieder. Gelukkig zijn jouw soort 'landverraders' ver in de minderheid en heeft het grootste deel zijn oogkleppen al afgedaan. Daarvoor hoef je enkel te kijken naar de laatste gemeenteraadsverkiezingen. Veel linkse bolwerken zijn nu in handen van de AKP en deze gebieden zullen goed profiteren van de voordelen hiervan.

Moge de AKP nog vele decennia doorregeren en daar lijkt het wel op.
Zijn dua destijds is iig wel uitgekomen.

Ooit:

Ooit:

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2007 11:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat klopt. De verwachting is nu ver boven de 40% ^O^

Zelfs de mensen die de AKP in eerste instantie wantrouwden willen nu AKP stemmen. De resultaten lieger er immers niet om. En dat is wat voor mensen geldt. Resultaten en eerlijke politici. Kortom, CHP heeft zelfmoord gepleegd met deze ondemocratische actie en zal de averechtse uitwerking zeker merken.

Met de mogelijkheid dat het volk de president kan kiezen is de zaak voor CHP en aanhang definitief verloren.
pi_164681904
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ooit:
[ afbeelding ]

[..]

Zijn dua destijds is iig wel uitgekomen.

Ooit:

[ afbeelding ]

Ooit:

[..]

KB na deze post
pi_164682085
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Zelfs een analfabete boer uit Anatolië kan je vertellen wat er zoal veranderd is en zal veranderen met de AKP aan de macht. Turkije had nooit zover kunnen komen zonder de AKP. Als het aan de andere partijen had gelegen was het land misschien al verkocht aan de hoogste bieder.

wijze woorden van KirmiziBeyaz _O_ _O_ _O_

quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Gelukkig zijn jouw soort 'landverraders' ver in de minderheid en heeft het grootste deel zijn oogkleppen al afgedaan.
dus ff om de bewoording van KirmiziBeyaz te gebruiken hadden de turken toen hun oogkleppen afgedaan en op de AKP gestemd. terwijl KirmiziBeyaz nu zegt dat iedereen die op AKP stemt oogkleppen opheeft.

das op zijn minst een merkwaardige draai.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164682148
Je moet wel wanhopig zijn om quotes uit 2004 terug te halen om je punt te maken, maar ik ben wel blij dat het gebeurt. Immers was er met AKP uit 2004 ogenschijnlijk niets mis. Ik heb de Erdogan en zijn roversbende de rug toegekeerd toen ze de eerste tekenen van een fascistisch regime zich begonnen voor te doen (Gezi) en de druppel was het corruptieschandaal van 17/25 december 2013.

Het type moslim waarvan ik wil dat het Turkije regeert steelt niet, liegt niet en lastert geen onschuldige moslims. Allemaal zaken die zich openbaarden na deze datum. Dan valt alles op zijn plaats. De zelfverrijking van de familie Erdogan en zijn vrienden, de openlijke steun voor de PKK, wapentransporten naar IS, verschillende false flag operaties, waarvan de grootste de 'coup' van afgelopen zomer, de toenadering tot landen als Iran en Rusland en binnenkort ook Syrie.
.
pi_164682327
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je moet wel wanhopig zijn om quotes uit 2004 terug te halen om je punt te maken, maar ik ben wel blij dat het gebeurt. Immers was er met AKP uit 2004 ogenschijnlijk niets mis. Ik heb de Erdogan en zijn roversbende de rug toegekeerd toen ze de eerste tekenen van een fascistisch regime zich begonnen voor te doen (Gezi) en de druppel was het corruptieschandaal van 17/25 december 2013.
Kom kom, geef jezelf nou niet zoveel credit. Je hebt ze de rug toegekeerd toen jouw Gulen 'abiler' je opdroegen om dat te doen, dat is natuurlijk een behoorlijk verschil.

quote:
Het type moslim waarvan ik wil dat het Turkije regeert steelt niet, liegt niet en lastert geen onschuldige moslims. Allemaal zaken die zich openbaarden na deze datum. Dan valt alles op zijn plaats. De zelfverrijking van de familie Erdogan en zijn vrienden, de openlijke steun voor de PKK, wapentransporten naar IS, verschillende false flag operaties, waarvan de grootste de 'coup' van afgelopen zomer, de toenadering tot landen als Iran en Rusland en binnenkort ook Syrie.
.
Waar was je toen de Zaman media onschuldige mensen aan het demoniseren was ten tijde van de Ergenekon rechtzaken, journalisten, academici en honderden andere mensen werden gearresteerd en ontslagen en ze al bij voorbaat als schuldig in de media had weggezet, waar was je bezwaar tegen het onrecht toen, toen Zaman er in kopte dat de 'rechtsgang' haar werk moest doen en 'er geen reden tot paniek' was, never mind that, ben je nu al überhaupt bereid om je afkeur te uiten wat Zaman destijds deed en hoeveel mensen ze onnodig en onder valse berichtgeving zwart hebben gemaakt en reputaties hebben verwoest?
pi_164682341
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Het type moslim waarvan ik wil dat het Turkije regeert steelt niet, liegt niet en lastert geen onschuldige moslims.
opmerkelijk dat je de praktijken van die Gulenistische aanklagers die dmv gefabriceerde bewijzen onschuldige moslims jaren achte de tralies hebben gestopt geen enkele probleem vond.
en nu weer een merkwaardige draai maakt door te beweren dat je toch wel problemen hebt met "liegen/laster van onschuldige moslims"

heb je ze wel allemaal op een rij?
-Rabia Al-Basri
pi_164682405
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:12 schreef Triggershot het volgende:

Kom kom, geef jezelf nou niet zoveel credit. Je hebt ze de rug toegekeerd toen jouw Gulen 'abiler' je opdroegen om dat te doen, dat is natuurlijk een behoorlijk verschil.
als lid van een sekte heb je geen andere keuze dan de orders uitvoeren van je meerderen, wat dat betreft heeft KirmiziBeyaz niks te willen. hij is gewoon 1 van de slachtoffers van de Gulenistische sekte ;(
-Rabia Al-Basri
pi_164682957
Ik had z'n postgeschiedenis doorgenomen, er was niets noemenswaardig te vinden. Hij heeft namelijk zowat niets over politiek (o.a. AKP) gepost tussen 2007 en 2016. Tja.

Hij komt uit Denizli, trouwens.
pi_164683022
Het forum lijkt wel overgenomen te worden door turken, wat een wereld leven we toch. :{
pi_164683043
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:41 schreef Charleville het volgende:
Het forum lijkt wel overgenomen te worden door turken, wat een wereld leven we toch. :{
post dan iets zinnigs als counter gewicht :*
-Rabia Al-Basri
pi_164683049
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef zarGon het volgende:

Hij komt uit Denizli, trouwens.
dat verklaart het! :+
-Rabia Al-Basri
pi_164683115
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

post dan iets zinnigs als counter gewicht :*
Overal waar turken zich mengen in de politiek is er onrust en corruptie.

Kijk maar bij de PVDA hier in Rotterdam in sommige deelgemeentes, alle turken word opgedragen om op turkse leiders te stemmen, en nederlanders worden met de dood bedreigd. corruptie viert hoogtij.

Het is net zoals met Bulgaren en Somaliers soms is een geheel volk gewoon te verrot om nog te herstellen, en dan heb ik het over de mentaliteit wat verrot is.
pi_164683194
quote:
iets zinnigs in de zin van het topic lieverd :*
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:59:32 #95
19194 Oversight
◢◤
pi_164683395
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

iets zinnigs in de zin van het topic lieverd :*
*O* Dit is toch heel zinnig?

_O- Het is Erdogan die een coup pleegt, en dan huilie doet.
◢◤
pi_164683947
Azerbaijan arrests Gulen supporters

Baku – APA. As a result of investigations conducted on the basis of calls from mobile communication service providers, Azerbaijani citizens Israyilov Shahin Israyil oglu, Ahmadli Fuad Zafar oglu, Musayev Etibar Imamqulu oglu and Gasimov Vugar Shamisdan oglu have been detained on suspicion of violating the law on conducting search operations and abusing official powers, APA reported.

(...)

As the search, material evidences on their illegal activity were taken from their houses. Prohibited religious literature and CDs, sheets with Fetullag Gulen’s words, documents on members of the group named “Gulen community”, persons called Hizmet imams and their ties were found in the house of Fuad Ahmadli, chairman of the APFP youth organization in Khatai district, as well as copies of personal documents of Azerbaijani citizens, a lot of phone numbers registered in his name and other things on illegal activity.

Hele verhaal hier: http://en.apa.az/azerbaij(...)ulen-supporters.html
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:54:19 #97
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_164684589
quote:
Oproep Turkse Nederlanders: geef Gülen-aanhangers aan | NOS

Op Twitter circuleert een oproep waarin Turkse Nederlanders oproepen Gülen-aanhangers aan te geven bij de Turkse overheid. Fethullah Gülen wordt door aanhangers van president Erdogan gezien als de aanstichter van de mislukte coup in Turkije. Onder anderen CDA-parlementariër Pieter Omtzigt rapporteert over de oproep en veroordeelt die.

Omtzigt heeft de oproep van GulenTerrorists List geretweet met de mededeling dat dit voor het kabinet het bewijs levert van de lange arm van Ankara:

In de oproep staat dat de Gülen-beweging verantwoordelijk is voor "de aanslagen" in Turkije die werden gepleegd "onder het mom van een militaire coup". Verder staat er: "We weten allemaal dat deze ratten zich ook in onze Nederlandse samenleving bevinden". Voor het aangeven van "een terrorist van de Gülen-beweging" wordt een telefoon- en faxnummer gegeven. "Wij zullen ervoor zorgen dat deze gegevens bij de desbetreffende instanties in Turkije terechtkomen."

Bron: nos.nl
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_164684830
Deze komende week ga ik in gesprekken met familie en vrienden naar Erdogan en Gulen standaard refereren als effendi.

Eens zien hoeveel ruzie dat gaat opleveren :P
pi_164685115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze komende week ga ik in gesprekken met familie en vrienden naar Erdogan en Gulen standaard refereren als effendi.

Eens zien hoeveel ruzie dat gaat opleveren :P
:')
-Rabia Al-Basri
pi_164685181
quote:
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')