SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
ik zou er echt een protest aan wagenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze zich aan de regels hadden gehouden was het goud voor Buchli.
Eilers 4e, die er ook niet meer bij mocht zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:05 schreef franklop het volgende:
Awang brons? Dus 2 die er niet bij mochten zijn![]()
Maar goed
Dat is niet van belang voor Buchliquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:05 schreef Monopoly_Man het volgende:
Niemand die klaagt om het Brons van Awang natuurlijk. Alleen Kenny.
En dan alsnog goud krijgenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Elke rechter veegt te vloer aan met de beslissing van de jury
Was het een andere wedstrijd geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze zich aan de regels hadden gehouden was het goud voor Buchli.
Gaat niet lukken Brazilianen hebben vergeten fotofinish aan te leggen op de plek waar de Keirin er uit gaat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:04 schreef trein2000 het volgende:
Protest indienen tegen Kenny. Desnoods bij het CAS.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik WALG van het Britse wielrennen.
Een nieuwe haat is geboren bij mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:06 schreef Cassius het volgende:
Eentje voor de Rijdende Rechter dit.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:06 schreef Cassius het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:06 schreef Joezi het volgende:
Ik kan niet eens blij zijn op deze manier. Dit had goud moeten zijn of in ieder geval geen goud voor Kenny.
Nietus. Er is geen rechter die hier een uitspraak over doet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Elke rechter veegt te vloer aan met de beslissing van de jury
Ik walg uberhaupt van alle sportende Britten, of het nou de geprepareerde atleten zijn, de volgepropte baanwielrenners of zo'n lachende turner die Epke ziet vallenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
zijn ze zo goed?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laura Trott heb ik weinig tegen trouwens.
Rijdende rechter op een brommertje?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:06 schreef Cassius het volgende:
En dan nog 100% pakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Nietus. Er is geen rechter die hier een uitspraak over doet.
Je zult naar een CAS of iets dergelijks moeten.
Of een of ander commitee van het IOC.
Ja... precies... sportrechterquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Nietus. Er is geen rechter die hier een uitspraak over doet.
Je zult naar een CAS of iets dergelijks moeten.
Of een of ander commitee van het IOC.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:07 schreef DeeBee het volgende:
Walgelijke praktijken. Walgelijke vent die wint.
Büchli.
Dan hadden Verweij en Kramer gewoon goud gekregen hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:07 schreef Evertjan het volgende:
Britse Baanwielrennen lijkt wel op het Nederlandse schaatsen idd
Vandaag mag hetquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:08 schreef Zorro het volgende:
Je mag geen doodsverwensingen doen hier he?
Dan zal ik het niet doen.
Zijn wel een paar uitzonderingen. Peaty gaat nog wel al vind ik dat iemand die compleet niet leeft voor de sport. KJT mag ik ook wel evenals Lake en in mindere mate JEH. Steven Gerrard natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik walg uberhaupt van alle sportende Britten, of het nou de geprepareerde atleten zijn, de volgepropte baanwielrenners of zo'n lachende turner die Epke ziet vallen![]()
![]()
Is wel vaker gebeurd. Alleen had hij die tijd niet terug mogen krijgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:07 schreef BeamofLight het volgende:
Je mag in de Tdf alleen met fiets de volledige afstand afleggen
Froome rent de berg op
Wegkijken?!!!???!!
Denk dat er al genoeg zijn geweest. Ging alleen te snelquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:08 schreef Zorro het volgende:
Je mag geen doodsverwensingen doen hier he?
Dan zal ik het niet doen.
of hockeyquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:07 schreef Evertjan het volgende:
Britse Baanwielrennen lijkt wel op het Nederlandse schaatsen idd
Er kan nog meer bijkomenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:08 schreef VacaLoca het volgende:
Goud Goud Zilver
Prima
Maar die verloren halve finalesVooral Beachvolleybal onnodig. Hockeyers waren gewoon slecht.
Ok, dat vliegtuig met de britse renners? Wie tipt IS?quote:
topioc?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:08 schreef Szura het volgende:
Deze topiocreeks trouwens het laatste uur![]()
je kan niet alles winnen tenzij je van team GB bentquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:08 schreef VacaLoca het volgende:
Goud Goud Zilver
Prima
Maar die verloren halve finalesVooral Beachvolleybal onnodig. Hockeyers waren gewoon slecht.
Veel schuimquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:08 schreef Szura het volgende:
Deze topiocreeks trouwens het laatste uur![]()
Jenson Button is sympathiekquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik walg uberhaupt van alle sportende Britten, of het nou de geprepareerde atleten zijn, de volgepropte baanwielrenners of zo'n lachende turner die Epke ziet vallen![]()
![]()
.rarquote:
Jury moeten ze opdoeken, op naar Goelagquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze sport kunnen ze wel opdoeken van de spelen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:09 schreef Nattekat het volgende:
Deze reeks is de top 4 hardstlopende topics van het afgelopen half uur
Je vergeet het goutquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:09 schreef marcodej het volgende:
Het is een walgelijke avond. Maar toch een zilveren PLAK is netjes.
en 3 topics alleen maar over DQsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:09 schreef Nattekat het volgende:
Deze reeks is de top 4 hardstlopende topics van het afgelopen half uur
Dit is toch gewoon idioot.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
De Brittenhaat hier is echt prachtig om te zien.Jullie komen hier dus nooit meer op bezoek neem ik aan?
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 23:52:11Dus regels zijn regels, behalve als het om Britse wielrenners gaat. #cavendish #kenny #froome #armitstead reageer retweet
twitter:Queen_UK twitterde op woensdag 17-08-2016 om 00:01:25DO NOT OVERTAKE THE LITTLE CHAP ON THE ELECTRIC BIKE, DICKHEADS. #Rio2016 reageer retweet
Idd. Dit is een verrassingsplak. Hockey is verloren plak. Beachvolleybal was 50/50. Ligtlee 50/50 voor medaille.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:09 schreef marcodej het volgende:
Het is een walgelijke avond. Maar toch een zilveren PLAK is netjes.
Die heb ik al verwerkt. Die hoorde bij de dag.quote:
Als je geen duidelijk beeld hebt waarop je kan zien of er iemand over die lijn is gegaan, en je weet ook niet wie het was, hoe kan je dan als jurylid die beslissing maken?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon idioot.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:11 schreef RipCity het volgende:
twitter:Queen_UK twitterde op woensdag 17-08-2016 om 00:01:25DO NOT OVERTAKE THE LITTLE CHAP ON THE ELECTRIC BIKE, DICKHEADS. #Rio2016 reageer retweet
Zij had in de jury gemoetenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:11 schreef RipCity het volgende:
Of Duitse, of Maleisiers. Waar is die haat op hun twee?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 23:52:11Dus regels zijn regels, behalve als het om Britse wielrenners gaat. #cavendish #kenny #froome #armitstead reageer retweet
Diep triest idd, vooral toen ze dacht dat Herbert commentaar gaf.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leontien 'WARRRUMMMEE BROODJUUUUS' van Moorsel is een van de domste mokkels die ik de afgelopen tijd heb horen praten.
Jij neemt het wel élke keer op voor de Jury, niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:11 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Als je geen duidelijk beeld hebt waarop je kan zien of er iemand over die lijn is gegaan, en je weet ook niet wie het was, hoe kan je dan als jurylid die beslissing maken?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Allemaal hysterisch doen over een sport die je niet interesseert omdat er een Nederlander in de finale staat..
het is kadquote:
ORDNUNG MUSS SEIN !!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef DO2 het volgende:
[..]
Jij neemt het wel élke keer op voor de Jury, niet?
Problemen mee?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Allemaal hysterisch doen over een sport die je niet interesseert omdat er een Nederlander in de finale staat..
Omdat ze zichzelf compleet belachelijk hadden gemaakt als die twee wel een DQ hadden gekregen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Of Duitse, of Maleisiers. Waar is die haat op hun twee?
Als Kenny het ook niet gedaan had, was die Maleisier gewoon eruit geweest. 100%.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Geen Maleisier want Kenny was eerst.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Britten zijn echt totale imbecielen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:13 schreef Aguero het volgende:
Alle Britten op reddit en Twitter vinden het terecht net als de BBC compleet de weg kwijt.
volgens mij wil je hier iets zeggen maar zeg je t precies verkeerdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Zeker weten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als Kenny het ook niet gedaan had, was die Maleisier gewoon eruit geweest. 100%.
Jurysporten opheffen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Wespensteek het volgende:
Het is tijd dat men die jury wat anders gaat organiseren.
Zoek je nou ruzie?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Nope. Vond dat Cav best gediskwalificeerd zou mogen worden, ook al dacht ik dat het niet met opzet was.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef DO2 het volgende:
[..]
Jij neemt het wel élke keer op voor de Jury, niet?
Die heb ik echt nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leontien 'WARRRUMMMEE BROODJUUUUS' van Moorsel is een van de domste mokkels die ik de afgelopen tijd heb horen praten.
Geen enkele.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoeveel zijn daarvan eerlijk verdiend?
Dit maakt het gevoel toch net weer even wat beter ja. Sowieso komt er nog mooie sport aan deze nacht.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd. Dit is een verrassingsplak. Hockey is verloren plak. Beachvolleybal was 50/50. Ligtlee 50/50 voor medaille.
dan geef maar wegquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:13 schreef VacaLoca het volgende:
Voor de medaillespiegel hebben we helaas weinig aan zilver. Alle landen om ons heen hebben veel meer zilver dus we moeten het verschil maken met goud.
Lafaards. Ook raar dat niemand anders protest heeft ingediendquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leontien zegt het zelf; wie te vroeg start krijgt een DSQ
JuryEen van allerslechtste ooit
Nog niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lafaards. Ook raar dat niemand anders protest heeft ingediend
Deden ze ook niet bij Cavendishquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lafaards. Ook raar dat niemand anders protest heeft ingediend
Dus als Kenny niet in de tweede start zat dan had die Duitser dat niet gedaan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen Maleisier want Kenny was eerst.
Geen Duitser, want eerste poging geen DSQ, dan tweede ook niet.
Kenny dus.
Geen gouden, iig.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef zoekeenleven het volgende:
Gaan we nog medailles winnen vannacht of niet?
Dat weten we niet, maar de jury zorgde zelf voor een precedent omdat ze Kenny en de Maleisier niet eruit gooidenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Dus als Kenny niet in de tweede start zat dan had die Duitser dat niet gedaan?
Nee, als ze dat doen, worden ze helemaal kapotgemaakt. Je mag de britse wielergoden niet tegenspreken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deden ze ook niet bij Cavendish
Wat was er precies met Froome?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk het niet, want dan was je nog maar met 4 man ipv 6 en hoef je niet zoveel risico te nemen,quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
I could sue you for that, do you know that?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, als ze dat doen, worden ze helemaal kapotgemaakt. Je mag de britse wielergoden niet tegenspreken.
Tourquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat was er precies met Froome?
Sifan Hassan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef zoekeenleven het volgende:
Gaan we nog medailles winnen vannacht of niet?
Had zijn fiets niet mogen achterlatenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hardlopen in een fietswedstrijd ergens in Frankrijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Iets met rennen zonder fiets lijkt me?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
DE WEG NAAR DE FINALE LIGT OPENquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:15 schreef kilon het volgende:
Dotan
En goede jinx, volleybal en handbal dames uitnodigen.
Zonder fiets de berg op.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kenny geen DQ dan de Duitser ook niet. Maar Kenny had gewoon gediskwalificeerd moeten worden. Dan was er sowieso een andere race geweest waarbij iedereen voorzichtiger was zoals in de derde poging.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Dag Markquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
I could sue you for that, do you know that?
Voor in de OP.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat wij niet vergeten.
Wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Monopoly_Man is alle schaamte voorbij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat?
Als de eerste geen reden is voor DSQ dan is de tweede dat ook niet. Zo moeilijk niet.
Ik vond Teun Mulder trouwens best primaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Leontien, wie nodigt haar steeds uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Rik De Saedeleerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:15 schreef Aguero het volgende:
Iemand die op de Belg gekeken heeft? Ben wel benieuwd wat Renaat er van vond.
twitter:marcodej twitterde op woensdag 17-08-2016 om 00:18:15@BritishCycling @JasonKenny107 He should have been disqualified. It is a disgrace. reageer retweet
Hij kan beter de juryleden in elkaar meppen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:19 schreef OmniRocket het volgende:
Buchli zou de medal ceremony moeten skippen als protest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |