quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:07 schreef DeeBee het volgende:
Walgelijke praktijken. Walgelijke vent die wint.
Büchli.
Dan hadden Verweij en Kramer gewoon goud gekregen hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:07 schreef Evertjan het volgende:
Britse Baanwielrennen lijkt wel op het Nederlandse schaatsen idd
Vandaag mag hetquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:08 schreef Zorro het volgende:
Je mag geen doodsverwensingen doen hier he?
Dan zal ik het niet doen.
Zijn wel een paar uitzonderingen. Peaty gaat nog wel al vind ik dat iemand die compleet niet leeft voor de sport. KJT mag ik ook wel evenals Lake en in mindere mate JEH. Steven Gerrard natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik walg uberhaupt van alle sportende Britten, of het nou de geprepareerde atleten zijn, de volgepropte baanwielrenners of zo'n lachende turner die Epke ziet vallen![]()
![]()
Is wel vaker gebeurd. Alleen had hij die tijd niet terug mogen krijgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:07 schreef BeamofLight het volgende:
Je mag in de Tdf alleen met fiets de volledige afstand afleggen
Froome rent de berg op
Wegkijken?!!!???!!
Denk dat er al genoeg zijn geweest. Ging alleen te snelquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:08 schreef Zorro het volgende: