Linkje?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik keek die video echt van WTF doet hij...................
Gewoon afgehakte paardenkop in haar bed, of niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:08 schreef Montelly het volgende:
Crip gewoon 06 van braddiea maVriend ik zou nu naar Limburg rijden en verhaal bij HAAR ma halen wat haar dochter allemaal op internet uitspookt.
Gewoon een waarschuwing afgeven, maar dan persoonlijk
Jij zou ook wel gefeed willen wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
Echt een actie voor een mocro
Minder minder minder
pvv gedachte. Mag niet op fok.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
Echt een actie voor een mocro
Minder minder minder
pvverquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
pvv gedachte. Mag niet op fok.
Ohnee wacht. Iedereen is hier pvver.
Die ma ook, met persoonlijke groetjes.quote:
dst je gewoon met pizza bij iemand aanbelt en geld eist zou easy money zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:05 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Hoe dan? Bij domino pizza hadden we ook weleens nepbestellingen. De bezorger kwam dan gewoon terug en de pizza's waren dan niet verkocht. Pech er zijn toch 50 andere echte bestellingen.
Nah denk niet dat die kinderen die bij NYP werken dat durven. Maar Maurivlogs ging wel langs de deuren met pizza en geld eisen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
dst je gewoon met pizza bij iemand aanbelt en geld eist zou easy money zijn.
Nee, mijn vriend heeft een bbcquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hebt toch zeker wel een hele collectie?
Ontwijkend gedrag nu, wil dat het zsm wordt gedownplayed.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:11 schreef Oberkullie het volgende:
Maar crip even serieus, waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?
Ik ben afgekoeld, en die actie was een waarschuwing, ze heeft voor 2 salade's betaald, een gaat er morgen bij de pasta, en een eet ik zelf op.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:11 schreef Montelly het volgende:
Snap braddie niet, loopt ie nou excuses aan te bieden? Omgekeerde wereld
Ja is goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend heeft een bbc
Maar wil je in mijn collectie? Jong is altijd wel ok
Wrm kom je je mengen bij iets last minute, ga doen alsof je turk bent ofzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:11 schreef Montelly het volgende:
Snap braddie niet, loopt ie nou excuses aan te bieden? Omgekeerde wereld
We willen foto's!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben afgekoeld, en die actie was een waarschuwing, ze heeft voor 2 salade's betaald, een gaat er morgen bij de pasta, en een eet ik zelf op.
Ook nog meisje met hoofddoekquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Uitleggen aan je moeder dat iemand van het FOK! forum dit heeft opgestuurd.![]()
Oh een waarschuwing dan is het goedquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben afgekoeld, en die actie was een waarschuwing, ze heeft voor 2 salade's betaald, een gaat er morgen bij de pasta, en een eet ik zelf op.
Je vat het sportief op man. What goes around comes around.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Haha godver dat ze het erop hebben gezetquote:
Ja, zo is het.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je vat het sportief op man. What goes around comes around.
Ja grappig Chai.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja dat weet jij natuurlijk niet hihaho
Op Bol.com kan zonder vooruitbetaling.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
Braddie anders bestel ik een doos dildo's voor jou en doe je daar een unboxing van?
Wel dure dildo dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:17 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Op Bol.com kan zonder vooruitbetaling.Dus daar kan je zonder te betalen een dildo van 2000 euro bestseller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |