Ook nog meisje met hoofddoekquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Uitleggen aan je moeder dat iemand van het FOK! forum dit heeft opgestuurd.![]()
Oh een waarschuwing dan is het goedquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben afgekoeld, en die actie was een waarschuwing, ze heeft voor 2 salade's betaald, een gaat er morgen bij de pasta, en een eet ik zelf op.
Je vat het sportief op man. What goes around comes around.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben afgekoeld, en die actie was een waarschuwing, ze heeft voor 2 salade's betaald, een gaat er morgen bij de pasta, en een eet ik zelf op.
Haha godver dat ze het erop hebben gezetquote:
Ja, zo is het.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je vat het sportief op man. What goes around comes around.
Ja grappig Chai.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja dat weet jij natuurlijk niet hihaho
Op Bol.com kan zonder vooruitbetaling.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
Braddie anders bestel ik een doos dildo's voor jou en doe je daar een unboxing van?
Wel dure dildo dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:17 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Op Bol.com kan zonder vooruitbetaling.Dus daar kan je zonder te betalen een dildo van 2000 euro bestseller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |