Geen probleemquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Thanks hiervoor!
Ik ben al weer afgekoeld, excuses Crip, dit is wel even een wake-up call om m`n filmpjes na het editten nog even een x aantal keer te bekijken.
Ooooh, ja logisch.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Telefoon nummer stond op de bon.
Ik ga zo ff checken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Zijn het een beetje chille salades?
Had niet zo moeten flippen meteen, maar goed.. Net thuis, dan stress, adres online, dus dat was gelijk chaos.quote:
zou wel mooi zijn. Easy cash vangen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:02 schreef IDkaart het volgende:
[..]Bij een valse bestelling stuur je iemand gewoon weg. Ze kunnen helemaal niemand aan de deur verplichten te betalen.
Hij dan met zijn wenkiesquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Onthoud maar voor volgende keer? Wat loop je te driegen dikke mormel
Ja, dat je mij geen geluk gunde.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:04 schreef Crip het volgende:
Braddie hebben ze mijn message erop geschreven?
Hoe dan? Bij domino pizza hadden we ook weleens nepbestellingen. De bezorger kwam dan gewoon terug en de pizza's waren dan niet verkocht. Pech er zijn toch 50 andere echte bestellingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn. Easy cash vangen.
Sorry ik ga stuk dat ze dt werkelijk erop hebben geschreven.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat je mij geen geluk gunde.
Wat ik behoorlijk jammer vond van je, dat je dat er nog ff bij moest doen..
geile interculturele hook-ups. Wordt crip de second mama van Braddie.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Huh hoezo smsen je moeder en Crip met elkaar?
Dit stond eerder ook al online. Sowieso, "moeten betalen" kan helemaal niet. Dan stuur je de bezorger toch weg als iemand eten besteld en je hebt niks besteld en je wilt niet betalen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je nie zo liegen aub, laten we niet om het feit lullen dat jij je adress online had gezet en iemand een anonieme tip op je adres had kunnen zetten waardoor de politie binnenstormde of iets dergelijks.
[ afbeelding ]
Ik keek die video echt van WTF doet hij...................quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goeie vlogs heb je. Volgende keer als je de toerist uithangt moet je ook ff ergens in gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |