SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Gewoon leegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom gaat ze nauwelijks naar boven, zo zonde
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:15 schreef Zorro het volgende:
Vogel kan dit nog een heerlijke avond maken.
Hup Vogel
quote:
het was dan ook een heel mooie Gouden plak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:16 schreef Madhouse11 het volgende:
Valt nog wat te leren op dit onderdeel. Maar wat heeft ze de meubelen gered voor Nederland!
Die gouden plak zal mij nog lang heugen.
Je edit was net snel genoeg "{quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was dan ook een heel mooie Gouden plak.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:20 schreef Zorro het volgende:
Zo blij dat ze meteen zonder zadel gaat fietsen
Omdat het hier staat? https://www.rio2016.com/e(...)s-sprint-finals-goldquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:20 schreef Wombcat het volgende:
Hoe komt het dat de commentatoren het niet zien als het verschil minder dan een wiel is, maar wel groot genoeg om te zien?
Dit is al de zoveelste keer deze OS.
scheelt wel gewicht natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:22 schreef kilon het volgende:
Dat is de truc om de Britten te verslaan, zonder zadel rijden.
Nog wel. Altijd nog de vraag of dat over 8 jaar nog zo is. Maar ook die kans is wel aanwezig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:27 schreef Columbiafan het volgende:
Alle Britten die meegedaan hebben een medaille?
Sneu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moet je nog rijden voor 7 tot 12 en dan ga je nog op je bek ook.
Een aanslag !!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Er werd drie keer geschoten en ik had de stream enkel op geluid, ik schrok
Het is al een flopavond, daar is niets meer aan te doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Buchli geen medaille pakt is het wel echt een flopavond na die fantastische middag.
Ja ik hoop nu toch ook wel echt op Buchli, de dag begon zo perfectquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Buchli geen medaille pakt is het wel echt een flopavond na die fantastische middag.
Een medaille voor hem zou al een verrassing zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Was bij hem niet verwacht toch? Maar hij kan de avond met een stunt wel redden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat ja, gewoon genant. Andere partijen kon je verliezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is al een flopavond, daar is niets meer aan te doen.
Met hockey verliezen van de Belgen.Dat vind ik echt met afstand de slechtste prestatie van deze OS.
De Belgen hebben een sterke hockeyploeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met hockey verliezen van de Belgen.Dat vind ik echt met afstand de slechtste prestatie van deze OS.
Dat vind ik te zwaar beoordeeld. De Belgen hebben erg goed gespeeld en Nederland geneutraliseerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Britten hebben ronde wielen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De Belgen hebben een sterke hockeyploeg.
België doet op hockeygebied bij de mannen al twee jaar weinig meer onder voor NL hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben toch terecht verloren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, het relativeren is alweer begonnen zie ik.
Nou, ik vond de zwembad zwemmers nog veel teleurstellender over de gehele breedtequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, het relativeren is alweer begonnen zie ik.
Niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
België doet op hockeygebied bij de mannen al twee jaar weinig meer onder voor NL hoor.
Die uitslag is niet eens heel vreemd.
Hoelang is een Chinees.quote:
Dat ja, niemand in de buurt van zijn PRquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:32 schreef komrad het volgende:
[..]
Nou, ik vond de zwembad zwemmers nog veel teleurstellender over de gehele breedte
Op voorhand was al duidelijk dat door al het gerommel bij de zwembond er niet veel van zou komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:32 schreef komrad het volgende:
[..]
Nou, ik vond de zwembad zwemmers nog veel teleurstellender over de gehele breedte
Fietsprobleem netquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:33 schreef lytsewiete het volgende:
Finale dus niet om 23.20 zoals op tt staat..
#nieuwewielrennenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik lees dat die Britse coach met de snor eind jaren '90 zelf voor hemocrietwaardes boven de 50 uit koers werd gezet
Die fietsen iig niet mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hehe die ging ook door mn hoofd terwijl ik het schreef
Wie niet in de jaren 90.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik lees dat die Britse coach met de snor eind jaren '90 zelf voor hemocrietwaardes boven de 50 uit koers werd gezet
Niet fijn, zo'n chinees die door je hoofd gaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hehe die ging ook door mn hoofd terwijl ik het schreef
Daar werd ook niet veel verwacht. Misschien 1, 2 medailles (kromo, 4x100).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:32 schreef komrad het volgende:
[..]
hiernaquote:
2 medailles dat is meer dan bij het mannenhockey werd verwacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar werd ook niet veel verwacht. Misschien 1, 2 medailles (kromo, 4x100).
en gaat de NOS op tijd zijn of gaan we te laat zijn door hockey nabeschouwingquote:
Olympische diploma's.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:34 schreef TLC het volgende:
Ik snap niet zo goed wat het nut is om een wedstrijdje te doen voor plaats 7 tot en met 12
voorlaatste keerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor laatste keer deze OS
KUTBROMMER![]()
Eilers is goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:35 schreef Leatherface het volgende:
Büchli en Awang voor het overig eremetaal?
Haal dat hockey maar weg ;-pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen mening over herenhockey. We doen het allemaal voor het vrouwenhockey.
Eilers is de regerend wereldkampioen, die zal wel zilver pakken achter Kenny.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:35 schreef Leatherface het volgende:
Büchli en Awang voor het overig eremetaal?
Hij wordt zesde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Hopelijk kan hij verrassen met een PLAK
De Duitser knalt Kenny eruit en gaat zelf ook tegen de vlakte.quote:
Dit is niet de Formule 1.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:39 schreef Szura het volgende:
[..]
De Duitser knalt Kenny eruit en gaat zelf ook tegen de vlakte.
Met Kenny, vervolgens wordt er een herstart gemaakt (dat doen ze als de val nog achter de derny is) en wint die alsnogquote:
Diskwalificaties voor Britten doen we niet aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:40 schreef Aguero het volgende:
Ik zie graag een val (zonder erg) of een diskwalifciatie voor Kenny en, belangrijker, een medaille voor BUCHLI.
Skinner wel maar dat is eigenlijk maar een nobuddie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Diskwalificaties voor Britten doen we niet aan.
of een ierse (ex) priesterquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Streaker op de baan zou ook leuk zijn.
Je moet iemand onthoofden wil je als Brit geDQ'ed worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:40 schreef Aguero het volgende:
Ik zie graag een val (zonder erg) of een diskwalifciatie voor Kenny en, belangrijker, een medaille voor BUCHLI.
Al deze Britten zijn nobuddies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:40 schreef Aguero het volgende:
[..]
Skinner wel maar dat is eigenlijk maar een nobuddie.
En toch pakken ze prijzen. Wat vind je daarvan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al deze Britten zijn nobuddies.
Ik vind dat ze goed pieken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En toch pakken ze prijzen. Wat vind je daarvan?
Die willen snel op zwart kunnen als de Brit dreigt te falen.quote:
Zwemmen ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:43 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom bij atletiek wel meteen DQ en hier niet
Want Brit/Kennyquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:43 schreef VacaLoca het volgende:
Andere sport.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:43 schreef VacaLoca het volgende:
Doen ze toch niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |