Ze hebben toch terecht verloren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, het relativeren is alweer begonnen zie ik.

Nou, ik vond de zwembad zwemmers nog veel teleurstellender over de gehele breedtequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, het relativeren is alweer begonnen zie ik.

Niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
België doet op hockeygebied bij de mannen al twee jaar weinig meer onder voor NL hoor.
Die uitslag is niet eens heel vreemd.

Hoelang is een Chinees.quote:

Dat ja, niemand in de buurt van zijn PRquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:32 schreef komrad het volgende:
[..]
Nou, ik vond de zwembad zwemmers nog veel teleurstellender over de gehele breedte

Op voorhand was al duidelijk dat door al het gerommel bij de zwembond er niet veel van zou komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:32 schreef komrad het volgende:
[..]
Nou, ik vond de zwembad zwemmers nog veel teleurstellender over de gehele breedte

Fietsprobleem netquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:33 schreef lytsewiete het volgende:
Finale dus niet om 23.20 zoals op tt staat..

#nieuwewielrennenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik lees dat die Britse coach met de snor eind jaren '90 zelf voor hemocrietwaardes boven de 50 uit koers werd gezet

Die fietsen iig niet mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hehe die ging ook door mn hoofd terwijl ik het schreef

Wie niet in de jaren 90.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik lees dat die Britse coach met de snor eind jaren '90 zelf voor hemocrietwaardes boven de 50 uit koers werd gezet

Niet fijn, zo'n chinees die door je hoofd gaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hehe die ging ook door mn hoofd terwijl ik het schreef

Daar werd ook niet veel verwacht. Misschien 1, 2 medailles (kromo, 4x100).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:32 schreef komrad het volgende:
[..]

hiernaquote:

2 medailles dat is meer dan bij het mannenhockey werd verwacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar werd ook niet veel verwacht. Misschien 1, 2 medailles (kromo, 4x100).

en gaat de NOS op tijd zijn of gaan we te laat zijn door hockey nabeschouwingquote:

Olympische diploma's.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:34 schreef TLC het volgende:
Ik snap niet zo goed wat het nut is om een wedstrijdje te doen voor plaats 7 tot en met 12

voorlaatste keerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor laatste keer deze OS
KUTBROMMER![]()

Eilers is goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:35 schreef Leatherface het volgende:
Büchli en Awang voor het overig eremetaal?

Haal dat hockey maar weg ;-pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen mening over herenhockey. We doen het allemaal voor het vrouwenhockey.

Eilers is de regerend wereldkampioen, die zal wel zilver pakken achter Kenny.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:35 schreef Leatherface het volgende:
Büchli en Awang voor het overig eremetaal?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |