Nog wel. Altijd nog de vraag of dat over 8 jaar nog zo is. Maar ook die kans is wel aanwezig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:27 schreef Columbiafan het volgende:
Alle Britten die meegedaan hebben een medaille?

Sneu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moet je nog rijden voor 7 tot 12 en dan ga je nog op je bek ook.

Een aanslag !!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Er werd drie keer geschoten en ik had de stream enkel op geluid, ik schrok

Het is al een flopavond, daar is niets meer aan te doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Buchli geen medaille pakt is het wel echt een flopavond na die fantastische middag.

Ja ik hoop nu toch ook wel echt op Buchli, de dag begon zo perfectquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Buchli geen medaille pakt is het wel echt een flopavond na die fantastische middag.

Een medaille voor hem zou al een verrassing zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:

Was bij hem niet verwacht toch? Maar hij kan de avond met een stunt wel redden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:

Dat ja, gewoon genant. Andere partijen kon je verliezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is al een flopavond, daar is niets meer aan te doen.
Met hockey verliezen van de Belgen.Dat vind ik echt met afstand de slechtste prestatie van deze OS.

De Belgen hebben een sterke hockeyploeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met hockey verliezen van de Belgen.Dat vind ik echt met afstand de slechtste prestatie van deze OS.

Dat vind ik te zwaar beoordeeld. De Belgen hebben erg goed gespeeld en Nederland geneutraliseerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]

De Britten hebben ronde wielen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De Belgen hebben een sterke hockeyploeg.

België doet op hockeygebied bij de mannen al twee jaar weinig meer onder voor NL hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |