Bij het WK Beachvolleybal was het Nederlandse publiek uitermate netjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef RipCity het volgende:
Wat een gehaat op het publiek. Moeten alle Nederlandse fans bij overage sporten ook maar stil zijn
Dat boegeroep slaat nergens op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef RipCity het volgende:
Wat een gehaat op het publiek. Moeten alle Nederlandse fans bij overage sporten ook maar stil zijn
Je snap de term servicedruk niet? Zonder dat risico krijg je ze alleen maar om de oren man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef VacaLoca het volgende:
Godverdomme man.
Je komt op 13-12 voor doordat Braziliaan choked en midden in het net serveert.
Dan moet je eigen service gewoon steady zijn, geen risico, gewoon over het net en vertrouwen op je block.
Veel meer kans mee dan dat je scoort uit een service. Das gewoon logisch...... want Brazilianen hebben stress en returnen mss niet goed en ook al zou je service nog zo goed zijn, die hadden ze 9 van de 10 keer wel.
EN WAT DOET IE?! Vol risico 'm uit serveren.
Weg voorsprong maar erger; weg momentum en mentaal voordeel.
Dat kostte de wedstrijd.
Bah
/SuperMAD
overage jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef RipCity het volgende:
Zeldzaam domme post.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef RipCity het volgende:
Dit. Vond ze tactisch uitermate zwak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef VacaLoca het volgende:
Godverdomme man.
Dan moet je eigen service gewoon steady zijn, geen risico, gewoon over het net en vertrouwen op je block.
Veel meer kans mee dan dat je scoort uit een service. Das gewoon logisch...... want Brazilianen hebben stress en returnen mss niet goed en ook al zou je service nog zo goed zijn, die hadden ze 9 van de 10 keer wel.
Dat kostte de wedstrijd.
Bah
/SuperMAD
Was echt niet nodig zo op de rand te gaan serverenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je snap de term servicedruk niet? Zonder dat risico krijg je ze alleen maar om de oren man.
Ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef ratatat het volgende:
Liggen de streams en videos eruit bij de NOS?
Serveren zonder risico, tuurlijk jongen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef VacaLoca het volgende:
Godverdomme man.
Dat kostte de wedstrijd.
Bah
/SuperMAD
Door die servicedruk wonnen ze de tweede set.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Was echt niet nodig zo op de rand te gaan serveren
Jup.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef ratatat het volgende:
Liggen de streams en videos eruit bij de NOS?
Wat een onzinquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef VacaLoca het volgende:
Godverdomme man.
Dat kostte de wedstrijd.
Bah
/SuperMAD
De Brazilianen waren even aan het falen, dan mogen ze de bal wel. Beter dan zelf meteen punt verliezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Serveren zonder risico, tuurlijk jongen.
Daar liggen de kansen juist.
Af en toe maar. na seconde komen ze weer terug vaakquote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
De Brazilianen waren even aan het falen, dan mogen ze de bal wel. Beter dan zelf meteen punt verliezen.
Gaat me niet om verliezen van het punt, dat kon nog wel gebeuren, maar om dat je zelf ook meteen je service verpest nadat Brazilië het deed. Dat maakt meteen die mentale tik voor de Brazilianen bij hun service ongedaan
zit wel wat in jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
De Brazilianen waren even aan het falen, dan mogen ze de bal wel. Beter dan zelf meteen punt verliezen.
Gaat me niet om verliezen van het punt, dat kon nog wel gebeuren, maar om dat je zelf ook meteen je service verpest nadat Brazilië het deed. Dat maakt meteen die mentale tik voor de Brazilianen bij hun service ongedaan
Dus dan heeft hij gelijk, natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Die gast bij NOS zegt anders precies hetzelfde.
Denk dat ie er iets meer verstand van heeft dan jij, dus grote kans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dus dan heeft hij gelijk, natuurlijk
Omdat hij achter een schermpje commentaar zit te leveren? Ik vind arno vermeulen ook altijd zo'n orakel ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Denk dat ie er iets meer verstand van heeft dan jij, dus grote kans.
Hij is een pro volleyballer hequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Omdat hij achter een schermpje commentaar zit te leveren? Ik vind arno vermeulen ook altijd zo'n orakel ja.
Dat betekend niet dat je altijd gelijk heb.tquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hij is een pro volleyballer he
Jup, de rest was gewoon terecht. Dit echter was heel zuur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef Madhouse11 het volgende:
De meest zure nederlaag vanavond. Dit had zo ook de andere kant op kunne vallen.
Nouja, de Brazilianen hebben wel echt een shitload aan matchpoints gehad natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, de rest was gewoon terecht. Dit echter was heel zuur.
Mwah, ging beide sets toch wel heel gelijk op. (2/3)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja, de Brazilianen hebben wel echt een shitload aan matchpoints gehad natuurlijk
Dat hebben ze toch altijd?quote:Ze hadden duidelijk moeite om woorden te vinden. Beachvolleyballers Robert Meeuwsen en Alexander Brouwer waren er heel dichtbij, maar zullen snel de knop moeten omzetten om donderdag in goeden doen aan de strijd om olympisch brons te beginnen.
Die speelden in de poule tegen Nummerdor/Varenhorst, vond ze aan elkaar gewaagd maar de Russen waren iets beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:58 schreef Aguero het volgende:
Italianen winnen en dus moeten Brouwer/Meeuwsen tegen het Russische duo.
Geen idee hoe goed die eigenlijk zijn.
Ja dus, 0-2.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:54 schreef Redefine het volgende:
Zou Walsh Jennings hier dan toch haar allereerste wedstrijd ooit gaan verliezen bij het Olympisch beachvolleybal toernooiNa drie gouden medailles op rij (waarvan slechts één setwinst), staat ze nu met een andere partner in de halve finale tegen Braziliaanse dames een set achter en is het nog spannend in de tweede set.
Won ze bij die 3 Olympische titels in totaal maar 1 set?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:54 schreef Redefine het volgende:
Zou Walsh Jennings hier dan toch haar allereerste wedstrijd ooit gaan verliezen bij het Olympisch beachvolleybal toernooiNa drie gouden medailles op rij (waarvan slechts één setwinst), staat ze nu met een andere partner in de halve finale tegen Braziliaanse dames een set achter en is het nog spannend in de tweede set.
Duitsland speelde ook fenomenaal. Zou een mooie finale kunnen worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:57 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb nu die Braziliaanse dames gezien in die halve finale tegen Ross/Walsh Jennings.
Wat een spel
tis laatquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:59 schreef Szura het volgende:
Dione gooit ff alle namen door elkaar van de finalisten
Manmanman
Zonder mystieke krachten kom je echter nergens.quote:
Dat hopen wij allemaal. Behalve superniger uiteraard, want die is altijd voor de ploeg/sporter waartegen de rest is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:06 schreef Rami. het volgende:
Hopelijk gaan de Duitsers even wat Braziliaanse mondjes snoeren
Ik ben hier niet echt voor iemand, Duitsers die winnen is ook mwah. Het is altijd oke: Duitsers die verliezen of Brazilianen die mad worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hopen wij allemaal. Behalve superniger uiteraard, want die is altijd voor de ploeg/sporter waartegen de rest is.
Mwah, ik heb al lang geen haat tegen Duitsers meer. Het ligt meer aan de sporters en/of aan de situatie. In dit geval maakt mij het qua team niet uit, maar voor het publiek daar zou een nederlaag wel mooi zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben hier niet echt voor iemand, Duitsers die winnen is ook mwah. Het is altijd oke: Duitsers die verliezen of Brazilianen die mad worden.
Pakte ze de lijn mee? Ik dacht net niet, maar kon het niet duidelijk zien.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:10 schreef Drolflap het volgende:
Jongens, waarom is Dafne nog geen DQ?
Was inderdaad niet duidelijk met de beelden die we hebben, er moet natuurlijk ook iemand protest indienen voordat er een onderzoek komt. Denk niet dat iemand dat op zijn geweten wil hebben. Zo wil je natuurlijk niet een medaille pakkenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:11 schreef Rami. het volgende:
[..]
Pakte ze de lijn mee? Ik dacht net niet, maar kon het niet duidelijk zien.
Vertel dat maar aan de Spaanse atletiekbond afgelopen EK (bij Martina) of de Amerikanen (bij Martina in 2008) en nog een ander land (in diezelfde finale die de DSQ voor een Amerikaan opleverde, waardoor die ook naar Martina zijn gaan kijken).quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:16 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Was inderdaad niet duidelijk met de beelden die we hebben, er moet natuurlijk ook iemand protest indienen voordat er een onderzoek komt. Denk niet dat iemand dat op zijn geweten wil hebben. Zo wil je natuurlijk niet een medaille pakken
T&T volgens mijquote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de Spaanse atletiekbond afgelopen EK (bij Martina) of de Amerikanen (bij Martina in 2008) en nog een ander land (in diezelfde finale die de DSQ voor een Amerikaan opleverde, waardoor die ook naar Martina zijn gaan kijken).
Maar daar was het gat wel een stuk kleiner toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de Spaanse atletiekbond afgelopen EK (bij Martina) of de Amerikanen (bij Martina in 2008) en nog een ander land (in diezelfde finale die de DSQ voor een Amerikaan opleverde, waardoor die ook naar Martina zijn gaan kijken).
Even opgezocht, staat niet bij wie het was. Maar het kunnen alleen Zimbabwe, GB of Saint Kitts geweest zijn, en ook in die volgorde van meeste baat bij de DSQ hebben. Uiteindelijk had alleen de VS er baat bij (2e en 3e i.p.v. alleen 3e), maar die hadden niet de oorspronkelijke klacht ingediend.quote:
Nee, maar dat doet er echt helemaal niets toe voor een land. Zie de steeplechase van vandaag maar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:21 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Maar daar was het gat wel een stuk kleiner toch?
supernigergod soowquote:
madquote:
die was ook #viesmadquote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Klein beetje.
Heb je nog genoten van Schippers? Zij was ook een beetje MAD.
ze was vies soowquote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Klein beetje.
Heb je nog genoten van Schippers? Zij was ook een beetje MAD.
Tegenstanders niet feliciteren is een beetje jammer, de rest moet ze lekker zelf weten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:36 schreef Redefine het volgende:
Schippers overtreft de coach van Lawson in het MAD zijn. Je schoenen op de grond smijten, tegenstander niet echt feliciteren, geen vlag aanpakken en buiten de NOS, geen interview willen geven. Dat is eigenlijk gewoon een MAD trifecta.
#Roidragequote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:36 schreef Redefine het volgende:
Schippers overtreft de coach van Lawson in het MAD zijn. Je schoenen op de grond smijten, tegenstander niet echt feliciteren, geen vlag aanpakken en buiten de NOS, geen interview willen geven. Dat is eigenlijk gewoon een MAD trifecta.
Thompson feliciteerde ze nog wel toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:36 schreef Redefine het volgende:
Dat kloptquote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thompson feliciteerde ze nog wel toch?
quote:Daarna loopt ze weg, op haar sokken. Bij elke stap die ze zet trapt ze in de scherven van haar gebroken droom.
Ze feliciteerde die wel, omdat Thompson naar haar toeging. Het niet met de vlag lopen zie ik zelden of nooit. En het doorlopen in de mixed zone, hoor ik ook heel weinig. Zelfs bij echte grote upsets nog niet meegemaakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tegenstanders niet feliciteren is een beetje jammer, de rest moet ze lekker zelf weten.
Jawel. Maar dat was omdat Thompson naar haar toeging, toen ze op de grond lag.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thompson feliciteerde ze nog wel toch?
Ik verwacht morgen wel de winst bij de mannen, maar het zou wat zijn als het echt overal misgaatquote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:41 schreef heywoodu het volgende:
Dat hele volleybal (zaal en beach) wordt zo wel een gigantische flopshow voor de Braziliaanse fans zeg![]()
Voetbalfinale is ook potentieel genot.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen wel de winst bij de mannen, maar het zou wat zijn als het echt overal misgaat
Dat lijkt me een heel goed idee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:44 schreef heywoodu het volgende:
Jeroen Stomphorst begint gelukkig over een uur en drie kwartier al weer. Als Jeroen Stomphorst het niet erg vind lig ik dan in een bijzonder diepe slaap.
Ik vraag mij echt af wat Stomphorst misdaan heeft. Heeft hij met de vrouw van Maarten Nooter geslapen of een collega geslagen ofzo. Hij kan er heel erg weinig van, maar dat lijkt geen probleem te zijn deze Spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:44 schreef heywoodu het volgende:
Jeroen Stomphorst begint gelukkig over een uur en drie kwartier al weer. Als Jeroen Stomphorst het niet erg vind lig ik dan in een bijzonder diepe slaap.
Zeker. Zie de Duitsers dat nog wel winnen ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Voetbalfinale is ook potentieel genot.
Ik heb enkele keren stukken gezien en daar komen (vooral op dagen dat er weinig Nederlandse actie is) allerlei andere sporten voorbij waar verder helemaal niks van uitgezonden wordt. Dus je moet van 14:00 tot 5:00 alles live kijken, maar ook van 7:00 tot 10:00 ook nog het programma van Stompje kijken als je meer wil zien dan inbedding en hetgeen de NOS interessant genoeg acht om (semi-)live uit te zenden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:44 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het kon niet uitblijven.
[ afbeelding ]
7-1
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
moet Brouwer/Meeuwsen deze russen kunnen hebben?
NOS gaat volleybal uitzenden op Ned 1 en beach gewoon helemaal op 3. Het is dat het volleybal nu nog niet begonnen is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:02 schreef JeffreyH93 het volgende:
Op NPO 1 en 3 tegelijk, maar NOS gaat lekker schakelen.
In principe wel. Maar dit is TeamNL.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
moet Brouwer/Meeuwsen deze russen kunnen hebben?
oke, ze worden vierde dusquote:
Hadden ze nu beter bij het atletiek kunnen blijven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
NOS gaat volleybal uitzenden op Ned 1 en beach gewoon helemaal op 3. Het is dat het volleybal nu nog niet begonnen is.
hoe laat begint volleybal dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
NOS gaat volleybal uitzenden op Ned 1 en beach gewoon helemaal op 3. Het is dat het volleybal nu nog niet begonnen is.
3.15.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoe laat begint volleybal dan?
Over ongeveer 12 minutenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoe laat begint volleybal dan?
50/50 zeg ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zijn echt gasten die als een komeet naar de wereldtop schieten. Echt heel pittig dit.
Klopt, zoiets is het ook.quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:06 schreef Ambrosius het volgende:
Waardeloos commentaar zeg, normale commentator doet het gewone volleybal straks zeker?
idd die chick is er ook niet meer bijquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:06 schreef Ambrosius het volgende:
Waardeloos commentaar zeg, normale commentator doet het gewone volleybal straks zeker?
Dat is niet zo ergquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
idd die chick is er ook niet meer bij
oh ik kon haar wel waarderenquote:
Volgens mij spelen ze toch echt buiten, Hansquote:
Als je 4x van ze gewonnen hebt en vs die Brazilianen al moet winnen moet je dit zeker winnen dus logische odds.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de bookies waren Brouwer/Meeuwsen duidelijk favoriet:
1.50 vs 2.40
Ik snap dat er een favoriet moet zijn, maar als je die twee halves finales hebt gezien, weet je dat het bizar dicht bij elkaar ligt. Brouwer en Meeuwsen wonnen bijv. maar nipt van Nummerdor en Varenhorst, terwijl de Russen daar veel dikker van wonnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je 4x van ze gewonnen hebt en vs die Brazilianen al moet winnen moet je dit zeker winnen dus logische odds.
Brouwer/Meeuwsen wonnen zowat bijna van de allerbeste (die brazilianen). Ze hebben die Russen afgelopen jaar alleen al 2 x verslagen. Appeltje eitje zeg ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik snap dat er een favoriet moet zijn, maar als je die twee halves finales hebt gezien, weet je dat het bizar dicht bij elkaar ligt. Brouwer en Meeuwsen wonnen bijv. maar nipt van Nummerdor en Varenhorst, terwijl de Russen daar veel dikker van wonnen.
Dat het dat niet is, zie je nu alquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brouwer/Meeuwsen wonnen zowat bijna van de allerbeste (die brazilianen). Ze hebben die Russen afgelopen jaar alleen al 2 x verslagen. Appeltje eitje zeg ik.
Jawel. Eerste set gaan ze leuk mee maar dat is het dan ook. Doe je broekje maar alvast uit voor een nieuwe PLAKquote:
Waarom altijd die overacting? Waarom niet gewoon zeggen: als ze goed spelen, moeten ze dit kunnen winnen. Nee het moet gelijk appeltje eitje zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brouwer/Meeuwsen wonnen zowat bijna van de allerbeste (die brazilianen). Ze hebben die Russen afgelopen jaar alleen al 2 x verslagen. Appeltje eitje zeg ik.
Dit. Gratis plakquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel. Eerste set gaan ze leuk mee maar dat is het dan ook. Doe je broekje maar alvast uit voor een nieuwe PLAK
Omdat ze gewoon veel beter zijn? Statistieken Hans statistieken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom altijd die overacting?Waarom niet gewoon zeggen: als ze goed spelen, moeten ze dit kunnen winnen. Nee het moet gelijk appeltje eitje zijn
Iets met resultaten uit het verleden...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon veel beter zijn? Statistieken Hans statistieken.
Tsja dat zijn ze dus niet, dat kan je dus nu ook wel zien. Feiten Hans, feiten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon veel beter zijn? Statistieken Hans statistieken.
Bieden idd een goede uitgangspositie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iets met resultaten uit het verleden...
Ze gaan leuk mee joh, stel je niet zo aan. Zwakken dalijk wel af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja dat zijn ze dus niet, dat kan je dus nu ook wel zien. Feiten Hans, feiten!
Ik zal deze post na de wedstrijd nog wel aanhalen. Ik hoop voor je dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze gaan leuk mee joh, stel je niet zo aan. Zwakken dalijk wel af.
Uiteraard. Er zijn 2 regels in het leven;quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zal deze post na de wedstrijd nog wel aanhalen. Ik hoop voor je dat je gelijk hebt.
Daar vreesde ik na die halve finale al voor, toen die Russen verloren van Nicolai en Lupo. Had liever die Italianen gehad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:18 schreef marcodej het volgende:
Ik voel een Nummerdor/Varenhorst 2012-scenario aankomen.
Nederlanders en hun angstmentaliteit. Je hebt 5 x tegen die Russen gespeeld en 4 x gewonnen en direct die angstquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar vreesde ik na die halve finale al voor, toen die Russen verloren van Nicolai en Lupo. Had liever die Italianen gehad.
Die ene van Meeuwsen toch wel hoor. Niet eens sprongservice, maar landde onderin het net.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:21 schreef BobW het volgende:
Netservice geen blunder, daar voor twee hele goede services. Het brengt risico met zich mee.
Alsof dat er al niet in zitquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:25 schreef Szura het volgende:
Spuit ff wat wodka in de bidons van die Russen!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:43 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk maken ze het deze set gewoon af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |