ja moet wat nu ik niet in klb sc kan postenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
vond ik nou ook
bevalt het hier een beetje als hetero?
hahahahaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja moet wat nu ik niet in klb sc kan posten
Dikkequote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Precies!
Ik voel me echt kuuuut. Zo veel gegeten.
CreaBea meets Nerdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
JaAl een jaartje of 3 nu
Het zijn theezakjes.
Ik wil het niet meer over leeftijden hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:06 schreef Vlarp het volgende:
Jullie zijn sowieso allemaal broekies hier
Ik wil geen 25 zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:54 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer over leeftijden hebben.![]()
Vanaf nu is iedereen 25. Klaar.
Dan blijf ik 25, zolang tot ik 26 ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:57 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Pech. Je bent zo oud als je bent.
25.
Ik verdiende toen alleen weinig en had een kut baanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou er wel voor tekenen om het voor altijd te zijn.
Ik ook en ik kan alles doen wat ik wil. Dat maakt het studentenleventje zo mooi.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verdiende toen alleen weinig en had een kut baan
Maximale lening zeker?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook en ik kan alles doen wat ik wil. Dat maakt het studentenleventje zo mooi.
Liever 27.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou er wel voor tekenen om het voor altijd te zijn.
Ik ben liever 27.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:57 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Pech. Je bent zo oud als je bent.
25.
Owquote:
Het is een supermarktketen in het minder ontwikkelde deel van ons landquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
Wat is Emte in hemelsnaam? Het gaat er hier elke dag over en nu wil ik het ook wel eens weten.
Het klinkt overigens als een Turkse jongensnaam, of als een gerecht.
Owh. Ik had op iets interessanters dan een supermarkt gehoopt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is een supermarktketen in het minder ontwikkelde deel van ons land.
Afwerkplek?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Owh. Ik had op iets interessanters dan een supermarkt gehoopt.
2 jaar jongerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:54 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer over leeftijden hebben.![]()
Vanaf nu is iedereen 25. Klaar.
dat wel, jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verdiende toen alleen weinig en had een kut baan
Geen lening 0.-- studieschuld. De leevquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is een supermarktketen in het minder ontwikkelde deel van ons land.
Jullie zijn gewoon jaloers op de onvermijdelijke emté-meet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Owh. Ik had op iets interessanters dan een supermarkt gehoopt.
De meet is jullie van harte gegund.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:48 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers op de onvermijdelijke emté-meet.
Ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De meet is jullie van harte gegund.Maar waarom in een supermarkt?
Je moet het meer zien als een soort verzamelnaam voor de potentiële spontane ontmoetingsmomenten die zich voordoen zodra alle leuke hippe homo's uit dit topic in dezelfde stad wonen, in plaats van in een of andere verpauperde betonerectie met randstedelijke Manhattan allures.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De meet is jullie van harte gegund.Maar waarom in een supermarkt?
Vlarp, moet ik dat hierboven nu als een soort poging tot bashen van ons mooie stadje beschouwen of hoe interpreteer jij het precies? Ik lees zo slecht dialect, dus krijg misschien niet alles mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja!
Ga dan gewoon een terrasje pakken samen.
Onwetendheidquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vlarp, moet ik dat hierboven nu als een soort poging tot bashen van ons mooie stadje beschouwen of hoe interpreteer jij het precies? Ik lees zo slecht dialect, dus krijg misschien niet alles mee.
Ah. Vermoedde al zoiets. Ik zal maar met m'n hand over m'n hart strijken in dit geval.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onwetendheid.
Niet zo raar bij die plattelandsmensen die nooit in de grote stad komen.
Ga maar shoppen in de goot van je.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah. Vermoedde al zoiets. Ik zal maar met m'n hand over m'n hart strijken in dit geval.
Succes en veel plezier!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:15 schreef Kaas- het volgende:
/care
Ga even de laatste loodjes aan de scriptie leggen. Vanavond na het eten alles nog een keer nakijken en dan inleveren die handel.En vannacht weer op vakantie, dus precies op tijd.
Dan eindelijk je stufi terugbetalen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:15 schreef Kaas- het volgende:
/care
Ga even de laatste loodjes aan de scriptie leggen. Vanavond na het eten alles nog een keer nakijken en dan inleveren die handel.En vannacht weer op vakantie, dus precies op tijd.
Vanavond weerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:11 schreef Peter het volgende:
Bordspelletjes zijn leuk, en ook leuk om in een rustig café te doen
.
waar ga je heenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:50 schreef Kaas- het volgende:
Scriptie ingeleverd. Kan vannacht met een gerust hart op vakantie.
kijk je wel uitquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje vluchtelingen terug de zee in rammen. Zo rollen wij Gutmenschen wanneer niemand kijkt.
veel plezierquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:50 schreef Kaas- het volgende:
Scriptie ingeleverd. Kan vannacht met een gerust hart op vakantie.
Nee, dus opsodemieteren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:11 schreef Trollscience het volgende:
oeps, dacht dat ik in klb sc was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veine vercanzie Kass!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:04 schreef Kaas- het volgende:
Fuck it, als we toch in de nacht al moeten vliegen gaan we vanavond gwn maar mooi beetje in het cafe hangen met elkaar tot het zover is.
haha hommoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:11 schreef Trollscience het volgende:
oeps, dacht dat ik in klb sc was
En dan van het vliegtuig worden geflikkerd omdat je dronken bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:04 schreef Kaas- het volgende:
Fuck it, als we toch in de nacht al moeten vliegen gaan we vanavond gwn maar mooi beetje in het cafe hangen met elkaar tot het zover is.
Die film? Die moet je toch op groot scherm met 3D kijken en zo?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:40 schreef Rezania het volgende:
Vriend heeft nog nooit Avatar gekeken. Nou, dat kan natuurlijk niet hè. Dat gaan we nu ff fixen.
Nee, de cartoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die film? Die moet je toch op groot scherm met 3D kijken en zo?
Gewoon rechtstreeks, al is dat nog altijd 4,5 uur.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan van het vliegtuig worden geflikkerd omdat je dronken bent.
Moet je nog steeds dik omvliegen naar Griekenland of kan je nu weer direct?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |