Ik vind dat echt niet kunnen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat hebben mijn vrienden toch...
"Ben er om 21:00."
"Ohh iets later."
...
...
...
22:40: "Ik vertrek nu, ben er in 30".
... ik was echt een schaamhaar verwijderd van zeggen dat hij niet meer hoeft te komen.
WTB new friends.
Je kunt jezelf idd afvragen wat voor soort vrienden het zijn die zo makkelijk met jouw tijd om gaan. Natuurlijk heb je zoiets als overmacht, maar dan voelt de ander zich meestal rotter dan jij. Het lijkt wel een trend te zijn dat mensen op deze manier met elkaar om gaan. Afspreken met elkaar maken en dan op het laatste moment afzeggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet kunnen hoor.
Beetje te laat komen kan, maar je aan afspraken houden is niet meer dan fatsoenlijk.
Dat soort mensen haalt het vaak bij mij niet eens om vrienden te worden of te blijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt jezelf idd afvragen wat voor soort vrienden het zijn die zo makkelijk met jouw tijd om gaan. Natuurlijk heb je zoiets als overmacht, maar dan voelt de ander zich meestal rotter dan jij. Het lijkt wel een trend te zijn dat mensen op deze manier met elkaar om gaan. Afspreken met elkaar maken en dan op het laatste moment afzeggen.
Ik noem het altijd een dynamische groep vrienden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat soort mensen haalt het vaak bij mij niet eens om vrienden te worden of te blijven
Zonder telefoons moet veel beter geweest zijn. Dan was er geen mogelijkheid om af te zeggen en dan blijft die persoon op je wachten, dus moet je gewoon gaan met die banaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt jezelf idd afvragen wat voor soort vrienden het zijn die zo makkelijk met jouw tijd om gaan. Natuurlijk heb je zoiets als overmacht, maar dan voelt de ander zich meestal rotter dan jij. Het lijkt wel een trend te zijn dat mensen op deze manier met elkaar om gaan. Afspreken met elkaar maken en dan op het laatste moment afzeggen.
Ik vind smartphones sowieso een maar kut eigenlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zonder telefoons was veel beter. Dan was er geen mogelijkheid om af te zeggen en dan blijft die persoon op je wachten, dus moet je gewoon gaan met die banaan.
Ergens wel. Ik loop nu buiten in de Rotterdamse zon en kijk enkel op dat ding. Aldoor net niet tegen mensen aan botsend en zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind smartphones sowieso een maar kut eigenlijk.
Ondanks dat de smartphone en internet een hoop goede dingen gebracht hebben, heeft het er ook voor gezorgd dat mensen heel anders met elkaar om gaan. Omdat men ook alles moet delen staan is het belangrijk dat je ergens bent waar het hip is, zodat je erover kunt schrijven op Facebook of foto's ervan kan plaatsen op instapgram. Dat soort dingen zijn een stuk minder leuk dan gewoon bij iemand bier drinken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:08 schreef Kaas- het volgende:
telefoons moet veel beter geweest zijn. Dan was er geen mogelijkheid om af te zeggen en dan blijft die persoon op je wachten, dus moet je gewoon gaan met die ba
Ik stoor me ook behoorlijk aan mensen die steeds met hun telefoon bezig zijn. Al doe ik dat soms in gezelschap zelf ook wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ondanks dat de smartphone en internet een hoop goede dingen gebracht hebben, heeft het er ook voor gezorgd dat mensen heel anders met elkaar om gaan. Omdat men ook alles moet delen staan is het belangrijk dat je ergens bent waar het hip is, zodat je erover kunt schrijven op Facebook of foto's ervan kan plaatsen op instapgram. Dat soort dingen zijn een stuk minder leuk dan gewoon bij iemand bier drinken.
Persoonlijk als ik iets sociaals doe heb ik helemaal geen tijd voor mijn telefoon en post ik dat zeer zelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh als dat nog mag zullen we nooit ruzie krijgen.
De levenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vanacht was vroegDoor o.a het late arriveren van de mattie zijn we tot half 5 door gaan gamen. Ik werd helaas om 10 uur wakker en kon niet meer slapen, grrrrr
Dus heb ik maar boodschappen gedaan, wasje gedraaid, 2 pecan-banaanbroden gebakken (zitten nu in de oven) en de afwas gedaan. Nu met ontbijt een serietje kijken. #fuckyeah
[ afbeelding ]
/liefdagboek![]()
Ik heb twee weken vakantie in een half jaar... Dankjewel hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De leven.
En wij maar hard werken om de economie draaiend te houden.
Welke lifehack heb jij gedaan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb het hele jaar vakantie dus botvier jullie frustraties gerust op mij.
Ok, sorry. Dat wist ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb twee weken vakantie in een half jaar... Dankjewel hoor.
Dat komt nog welquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb het hele jaar vakantie dus botvier jullie frustraties gerust op mij.
Gewoon lekker lang studeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Welke lifehack heb jij gedaan?
Dat is een hele normale hoeveelheidquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb twee weken vakantie in een half jaar... Dankjewel hoor.
Precies!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is een hele normale hoeveelheid
Nou dan neem je 'bijna' wel fucking ruimquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:58 schreef Mortaxx het volgende:
Maar jij bent toch al bijna dertig kaas?
vanaf 25 is het bijna 30 tochquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou dan neem je 'bijna' wel fucking ruim
Ben jonger dan jij beebie
ja moet wat nu ik niet in klb sc kan postenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
vond ik nou ook
bevalt het hier een beetje als hetero?
hahahahaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja moet wat nu ik niet in klb sc kan posten
Dikkequote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Precies!
Ik voel me echt kuuuut. Zo veel gegeten.
CreaBea meets Nerdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
JaAl een jaartje of 3 nu
Het zijn theezakjes.
Ik wil het niet meer over leeftijden hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:06 schreef Vlarp het volgende:
Jullie zijn sowieso allemaal broekies hier
Ik wil geen 25 zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:54 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer over leeftijden hebben.![]()
Vanaf nu is iedereen 25. Klaar.
Dan blijf ik 25, zolang tot ik 26 ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:57 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Pech. Je bent zo oud als je bent.
25.
Ik verdiende toen alleen weinig en had een kut baanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou er wel voor tekenen om het voor altijd te zijn.
Ik ook en ik kan alles doen wat ik wil. Dat maakt het studentenleventje zo mooi.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verdiende toen alleen weinig en had een kut baan
Maximale lening zeker?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook en ik kan alles doen wat ik wil. Dat maakt het studentenleventje zo mooi.
Liever 27.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou er wel voor tekenen om het voor altijd te zijn.
Ik ben liever 27.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:57 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Pech. Je bent zo oud als je bent.
25.
Owquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |