quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dat duurde lang. Ik was zelf ook al bezig. Dan maar geen OP pic:3 minuten. En ik moest even een plaatje zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die in de OP is wel leuk![]()
Mijn vriend heeft een loft met een stuk of 8 van dat soort lampen, maar dan vrij groot, met een warme draad vanuit zijn plafond. Het is echt een lampenhemel.quote:
Loftquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een loft met een stuk of 8 van dat soort lampen, maar dan vrij groot, met een warme draad vanuit zijn plafond. Het is echt een lampenhemel.
Jullie zijn toch net verhuisd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Loft!
Het is dat er momenteel niet veel boeiends te koop staat in Groningen. Anders had er allang een tekoop bord in de tuin gestaan
Dat noem ik wel "net".quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
2,5jr geleden, bijna drie in oktober.
gekocht op één salaris, als starter. En er lijkt gewoon 40k overwaarde op te zitten. Dikke primaquote:
Netjes!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
gekocht op één salaris, als starter. En er lijkt gewoon 40k overwaarde op te zitten. Dikke prima
We willen binnem de stadsring Groningen
So what. Als je je er comfortabel bij voelt, moet je het gewoon doen.quote:
Je vrienden hebben wel elke week weer vervelende fratsen of niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat hebben mijn vrienden toch...
"Ben er om 21:00."
"Ohh iets later."
...
...
...
22:40: "Ik vertrek nu, ben er in 30".
... ik was echt een schaamhaar verwijderd van zeggen dat hij niet meer hoeft te komen.
WTB new friends.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat hebben mijn vrienden toch...
"Ben er om 21:00."
"Ohh iets later."
...
...
...
22:40: "Ik vertrek nu, ben er in 30".
... ik was echt een schaamhaar verwijderd van zeggen dat hij niet meer hoeft te komen.
WTB new friends.
Ja. Ik voel me echt een zeikert, maar zo doe je die shit toch gewoon niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je vrienden hebben wel elke week weer vervelende fratsen of niet.
Ik niet. Tot en met de kin was het prima. Zijn haar lijkt op de bruine versie van Hillary Clinton.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:51 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Er is vast wel iemand hier die dit kan waarderen.
Ik wel hoor. Ik ruim altijd netjes op na afloop en betaal mee, maar ik leid ook wel een beetje aan het virus dat ik altijd later ben dan ik aankondig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Ik voel me echt een zeikert, maar zo doe je die shit toch gewoon niet?
Wie wil vriendjes zijn?
wij houden meer van eten/uiteten, bordspellen en borrelen en (huis)feestjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
So what. Als je je er comfortabel bij voelt, moet je het gewoon doen.
Ik hoor elke maandag van collega's dat ze weer naar een festival of de kroeg zijn geweest en dan denk ik, ik wil ook, ik zit alleen maar thuis, en twee seconden later lopen de rillingen over mijn rug bij de gedachte aan veel mensen en luide muziek.
Ik heb zondag 50 km gefietst met twee middelbare nichten. Ook leuk. En een stuk beter voor mijn gezondheid en mijn portemonnee
Nee sorry.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:51 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Da's wat minder leuk in je eentjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij houden meer van eten/uiteten, bordspellen en borrelen en (huis)feestjes
Als-ie eerst naar de kapper gaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:51 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
we doen het niet in ons eentje, over het algemeenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wat minder leuk in je eentje
Jaaaa.... Eerst eten en dan Dominion of Caten spelen ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij houden meer van eten/uiteten, bordspellen en borrelen en (huis)feestjes
nou inderdaad!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:55 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Als-ie eerst naar de kapper gaat.
IK OOK! Maar als ik het niet red, laat ik het weten met een ETA en niet 2 uur later bellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik ruim altijd netjes op na afloop en betaal mee, maar ik leid ook wel een beetje aan het virus dat ik altijd later ben dan ik aankondig.
30 seconds, skip-bo, trix, monopoly of riskquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:56 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Jaaaa.... Eerst eten en dan Dominion of Caten spelen ofzo.
Had je een tijdje terug niet iets vergelijkbaars? Lijkt me best lastig als je op het vliegveld werkt, maar niet kunt tegen mensen die afscheid nemen van elkaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:54 schreef G-Pier het volgende:
Ik kan niet tegen familie-afscheid. Laatst had ik een Aziatische passagier (oma) dat echt een soap-waardig afscheid had met de kinderen en de kleintjes, echter had ze het zó laat gemaakt dat ik haar pas kon begeleiden vanuit de vertrekhal toen de boarding in feite al begonnen was (ze ging boarden bij de meest verre pier). Alles wat ze zei kon ik verstaan, van het verbale levensverhaal tot de hoop om elkaar ooit weer te kunnen zien. Richting de paspoortcontrole snikte ze nog steeds waarna een collega op mij stond te wachten om haar verder over te nemen. Er was iets wat mij zó hard raakte dat ik een half uur in een toilethokje heb gehuild.
Nee, dat snap ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
we doen het niet in ons eentje, over het algemeen
dat is jammer. Maar ook stelletjes + 1 kan hoor. Zo moet je het niet zie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik
Ikvind dat soort dingen ook leuk, maar ja...
Ik kan tegen kleffe stelletjes en tegen alleenreizende kinderen en tegen vriendschappelijk afscheid maar als je met een dramatisch soapie-afscheid komt keten je in feite een waterval los van tranen bij mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:58 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Had je een tijdje terug niet iets vergelijkbaars? Lijkt me best lastig als je op het vliegveld werkt, maar niet kunt tegen mensen die afscheid nemen van elkaar.
Dan nog, lijkt me lastig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:02 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik kan tegen kleffe stelletjes en tegen alleenreizende kinderen en tegen vriendschappelijk afscheid maar als je met een dramatisch soapie-afscheid komt keten je in feite een waterval los van tranen bij mij.
Mannen in pak.quote:Overigens vond ik het heel lief dat je mij cute noemde over die foto van mij in uniform, maakte mijn dag.
Ik ben niet alleen single, ik heb ook weinig vrienden, en die ik heb wonen in het buitenland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat is jammer. Maar ook stelletjes + 1 kan hoor. Zo moet je het niet zie.
Niemand is zielig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen single, ik heb ook weinig vrienden, en die ik heb wonen in het buitenland.
Ik ben een beetje zielig
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen single, ik heb ook weinig vrienden, en die ik heb wonen in het buitenland.
Ik ben een beetje zielig
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Flink wat uurtjes schoon gemaakt en opgeruimd! Yay!Een LOL muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor wat chillen! Eerst even eten en douchen, daarna gamen met een vriend.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Jaquote:
Oh als dat nog mag zullen we nooit ruzie krijgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
IK OOK! Maar als ik het niet red, laat ik het weten met een ETA en niet 2 uur later bellen.
Beetje Twister spelen in je eentje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wat minder leuk in je eentje
Ja, maar ja, hoequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:37 schreef praisethebooty het volgende:
Open deur misschien, maar kun je niet iemand zoeken/vinden die in de buurt woont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |