SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Jammer dat ik niet heel vaak hetzelfde kan posten.quote:
Dat doe je maar in het nieuwe topicquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet heel vaak hetzelfde kan posten.
Britten
Nieuwe wielen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:35 schreef DeeBee het volgende:
Dit is echt fantastisch, zo schaamteloos.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dut dus![]()
Ik snap dat gehaat niet zo
Elis moet r gewoon omver kegelen twee keer. Je wordt toch niet gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:34 schreef komrad het volgende:
D´Hoore zou eigenlijk een Cavendishje moeten doen in de puntenkoers
[..]
Dat dus![]()
[..]
Dat dus![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:35 schreef DeeBee het volgende:
Dit is echt fantastisch, zo schaamteloos.
Ze moet nu. Sporza is op dit moment live.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef skysherrif het volgende:
Is ligtlee al geweest of moet ze nog
Wild ook, gedeeld dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:37 schreef Belgosome het volgende:
Ik zie het al aankomen, Jolien wordt 4de...
Gaat nog spannend worden voor zilver en brons.quote:
Eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:37 schreef Mykonos het volgende:
Sowieso, dat verhaal over Britten die er veel geld in steken, is natuurlijk ook een vorm van competitievervalsing. Ik ben er voor om iedereen op dezelfde fietsen te laten deelnemen, we zijn tenslotte op zoek naar de beste sporter, niet naar het land met de diepste zakken.
Als ze het wil winnen moet ze het haar power en inhoud doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:38 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij zou ze nu ook niet zo extreem langzaam moeten rijden als ze nu doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |